Έπειτα από την απογοητευτική για εκείνη σεζόν του 2024 στη Formula 1, η Aston Martin F1 ανακοίνωσε ότι τη θέση του Μάικ Κρακ στη διεύθυνση της ομάδας αναλαμβάνει ο Άντι Κάουελ, ο πρώην διευθυντής της Mercedes HPP που κατασκεύασε την πλέον κυρίαρχη μονάδα ισχύος της Formula 1 την περίοδο 2014-’20.
O Φράνκο Κολαπίντο είναι και επίσημα οδηγός της Alpine F1, καθώς η ομάδα του Ένστοουν ανακοίνωσε και επίσημα ότι κατέληξε σε συμφωνία με τη Williams και υπέγραψε τον Αργεντινό με πολυετές συμβόλαιο.
Μια ποινή 8 λεπτών για υπερβολική ταχύτητα στην απλή διαδρομή και νέα προβλήματα με το ψηφιακό Roadbook κόστισαν 11 λεπτά στον πρωτοπόρο των μοτοσικλετών του Ράλι Ντακάρ 2025, Ντάνιελ Σάντερς, μειώνοντας το προβάδισμά του στη γενική. Νικητής της ΕΔ5 ο Λουτσιάνο Μπεναβίδες της ΚΤΜ, μετά από ποινή στον ταχύτερο της ημέρας Αντριέν βαν Μπεβερέν της Honda.
Με μια επιβλητική εμφάνιση ο πέντε φορές νικητής του Ράλι Ντακάρ Νάσερ Αλ Ατίγια κυριάρχησε στην 5η Ειδική Διαδρομή του φετινού αγώνα της Σαουδικής Αραβίας, όμως η ποινή 10 λεπτών που του επιβλήθηκε εκ των υστέρων τον άφησε δεύτερο για μόλις 1 δευτερόλεπτο - και 35 λεπτά πίσω από τον πρωτοπόρο Χενκ Λάτεγκαν της Toyota GR στη γενική κατάταξη.
Οι εντυπωσιακές επιδόσεις του Φράνκο Κολαπίντο με τη Williams το 2024 κέντρισαν το ενδιαφέρον του Φλάβιο Μπριατόρε, που -σύμφωνα με πληροφορίες από την Αργεντινή- φέρεται να είναι κοντά σε συμφωνία με την αγγλική ομάδα για τη μεταγραφή ή το δανεισμό του 21χρονου στην Alpine F1.
Ο Αυστραλός Ντάνιελ Σάντερς της ΚΤΜ εξακολουθεί να είναι το “αφεντικό” στο Ράλι Ντακάρ, καθώς απάντησε στα χθεσινά του προβλήματα με τον πρώτο χρόνο στη σημερινή 4η Ειδική του αγώνα - χρόνο με τον οποίο αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή στα 13’:26’’ από τον Τόσα Σαρέινα της Honda.
Ο Νάσερ Αλ Ατίγια δέχθηκε ένα χρονοβόρο πλήγμα για τη φιλοδοξία του να κερδίσει για 6η φορά το Ράλι Ντακάρ, καθώς στην 4η Ειδική Διαδρομή έχασε πάνω από 33 λεπτά λόγω κλαταρίσματος και μηχανικού προβλήματος. Ταχύτερος ο Γιαζίντ Αλ Ραζί, παραμένει επικεφαλής ο Χεν Λάτεγκαν της Toyota Gazoo Racing.
Το πλάνο της Formula 1 να συμπεριλάβει περισσότερες χώρες στο πρόγραμμά της επισκεπτόμενη ορισμένες εξ αυτών κάθε δύο χρόνια, ξεκίνησε με την ανακοίνωση της νέας συμφωνίας του σπορ με το GP Βελγίου μέχρι το 2031 - που προβλέπει τη μη διεξαγωγή του το 2028 και το 2030.
Η McLaren ελπίζει ότι το φετινό της μονοθέσιο θα είναι αρκετά καλό ώστε τόσο ο Λάντο Νόρις όσο και ο Όσκαρ Πιάστρι να είναι σε θέση να κερδίζουν αγώνες της F1 στη σεζόν του 2025 - παρότι αυτό θα προκαλέσει μια μεγάλη εσωτερική σύγκρουση για τη μάχη του τίτλου. Ο διευθυντής της ομάδας, Αντρέα Στέλλα, εξηγεί πώς σκοπεύει να τη χειριστεί.
Η Toyota Gazoo Racing ολοκλήρωσε το 2024 μια συναρπαστική σεζόν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ένα χώρο που χαρακτηρίζεται από τεχνική ικανότητα, ομαδικό πνεύμα αλλά και αγωνιστικό δράμα, εξασφαλίζοντας τρείς τίτλους σε ισάριθμα Παγκόσμια Πρωταθλήματα.
Η φιλοδοξία του Σεμπαστιάν Λεμπ να κερδίσει για πρώτη φορά το Ράλι Ντακάρ θα πρέπει να περιμένει άλλον έναν χρόνο, καθώς ο Γάλλος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το φετινό αγώνα λόγω της ζημιάς που υπέστη το Dacia Sandrider στο ατύχημά του στην 3η Ειδική Διαδρομή.
Ένα πρόβλημα στο ψηφιακό Roadbook έκοψε την προέλαση του Ντάνιελ Σάντερς της ΚΤΜ στην κορυφή του αγώνα μοτοσικλετών στο Ράλι Ντακάρ 2025, επιτρέποντας στον Σκάιλερ Χάους της Honda και στον Ρος Μπραντς της Hero να τον πλησιάσουν σχεδόν στα 2 λεπτά στην κορυφή της γενικής. Νικητής της ΕΔ3 ο Λορέντσο Σαντολίνο της Sherco.
O Νοτιοαφρικανός Σαούντ Βαριάουα, γεννημένος το 2005, έγινε ο νεαρότερος νικητής Ειδικής Διαδρομήw του Ράλι Ντακάρ κερδίζοντας την ΕΔ3 του φετινού αγώνα με το Hilux T1+ της εργοστασιακής Toyota Gazoo Racing - η οποία διατήρησε και την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης με τον Χενκ Λάτεγκαν, 7’:17’’ εμπρός από τον Νάσερ Αλ Ατίγια της Dacia.
Η πρώην και η νυν ομάδα του Λιούις Χάμιλτον, η Mercedes F1 και η Scuderia Ferrari αντίστοιχα, έστειλαν τις ευχές τους στον Λιούις Χάμιλτον -που σήμερα (7/1) κλείνει τα 40 χρόνια του- μέσω του Twitter/X - και η πρώτη επέλεξε να το κάνει με πολύ "κλασάτο" τρόπο.
Μετά τον Κάρλος Σάινθ, και ο έτερος θρύλος του WRC Σεμπαστιάν Λεμπ είχε ένα πολύ ισχυρό ατύχημα στο ανηλεές φετινό Ράλι Ντακάρ. Δεν τρυματίστηκε ο Γάλλος και ο συνοδηγός του Φαμπιάν Λουρκέν, αλλά το Dacia Sandrider υπέστη σοβαρές ζημιές και έχασαν 49 λεπτά στη γενική.
Οι ελπίδες του Κάρλος Σάινθ να προσθέσει φέτος την 5η νίκη του Ράλι Ντακάρ στο παλμαρέ του έληξαν οριστικά, καθώς οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η ζημιά που έγινε στο Ford Raptor T1+ στο ατύχημα του Ισπανού την Κυριακή είναι τόσο εκτεταμένη που εγείρει θέμα ασφάλειας.
Με ένα άρτιο διήμερο ευφυούς και ταχύτατης οδήγησης, με περισσότερες από 11 ώρες σε αγωνιστικό ρυθμό, ο Ντάνιελ Σάντερς της ΚΤΜ κυριάρχησε στη διήμερη ΕΔ Chrono 48h και απέκτησε σημαντικό προβάδισμα στην κορυφή της γενικής. Έχασαν χρόνο οι Ρος Μπραντς και Ρίκι Μπράμπεκ, ανέβηκε 2ος γενικής ο Σκάιλερ Χάους της Honda.
Καθώς ο περσινός νικητής του Ράλι Ντακάρ Κάρλος Σάινθ παραδέχθηκε ότι οι ελπίδες του για νίκη στο ντεμπούτο του με τη Ford εξανεμίστηκαν, ο Χενκ Λάτεγκαν της εργοστασιακής Toyota επέστρεψε στην κορυφή της γενικής παρότι τη μαραθώνια Ειδική Chrono 48h κέρδισε ο Γιαζίντ Αλ Ραζί της Overdrive Toyota.
Η Yamaha Motor Greece καλωσόρισε στην "οικογένειά" της τον πρωταθλητή μοτοσικλέτας Κίμωνα Καράμπελα, ως Πρεσβευτή “Yamaha Tenere 700”, θέτοντας καθαρές βλέψεις διάκρισης στον αγώνα Hellas Rally του 2025 - που θα διεξαχθεί από τις 25 Μαΐου μέχρι την 1η Ιουνίου 2025.
Δύο πρώην διευθυντές του “Σούμι” στα χρόνια της Benetton (1992-’95), ο Φλάβιο Μπρατόρε και ο Ρος Μπρον (που συνάντησε ξανά τον Γερμανό στη Ferrari και τη Mercedes), αμφιβάλλουν αν η απήχηση που θα έχει ο Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia θα είναι ανάλογη εκείνης του Μίκαελ Σουμάχερ.
Η Ferrari ισοφάρισε τον Μάιο του 2024 το ρεκόρ του μεγαλύτερου συμβολαίου από ονομαστικό χορηγό που υφίσταται στη Formula 1. Δείτε ποιες είναι οι πέντε πλουσιότερες συμφωνίες των ομάδων, σε μια εποχή τεράστιας οικονομικής άνθησης του σπορ.
Ο Σαουδάραβας Γιαζίντ Αλ Ράζι της Overdrive Toyota τέθηκε επικεφαλής του Ράλι Ντακάρ κατά την πρώτη από τις δύο ημέρες της μαραθώνιας Ειδικής Chrono 48h. Ένα ατύχημα του Κάρλος Σάινθ και ένα μηχανικό πρόβλημα του Dacia του Σεμπαστιάν Λεμπ τους κόστισαν αρκετό έδαφος. Παραμένει πρωτοπόρος στις μοτοσικλέτες ο Ντάνιελ Σάντερς της ΚΤΜ.
Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 μένει πιστός στον απόλυτο στόχο να διεκδικήσει το τρίτο του πρωτάθλημα, ελπίζοντας ότι ο Άντριαν Νιούι θα του εξασφαλίσει μια ανταγωνιστική Aston Martin για το 2026 - αλλά γνωρίζοντας ότι βρίσκεται στη δύση της καριέρας του στη F1, μιλά για το επόμενό του όνειρο μακριά από τα GP.
Μετά από ένα διήμερο στο Φιοράνο, που θα οδηγήσει για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο της Scuderia Ferrari, ο Λιούις Χάμιλτον θα βρεθεί στο κόκπιτ της Ferrari F1 του 2022 και στη Βαρκελώνη στο τέλος του μήνα, ακόμα και για 4 ολόκληρες ημέρες, σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου.
Ο νεαρός Αμερικανός Σεθ Κιντέρο της Toyota Gazoo Racing τέθηκε επικεφαλής του Ράλι Ντακάρ 2025 μετά την πρώτη Ειδική Διαδρομή, στα 413 αγωνισικά χιλιόμετρα γύρω από την πόλη Μπίσα της Σαουδικής Αραβίας, καθώς οι οδηγοί της Ford και της Dacia επέλεξαν να παίξουν το παιχνίδι της στρατηγικής.
Όλα όσα αξίζει να γνωρίζετε για το Ράλι Ντακάρ 2025, το σκληρότερο και μεγαλύτερο Rally-Raid του κόσμου που ξεκινά σήμερα (4/01) με την 1η από τις 12 Ειδικές Διαδρομές στους αμμόλοφους και τις σκληρές κοιλάδες της ερήμου της αραβικής Χερσονήσου.
Από την περασμένη Τετάρτη (1/01) ο Λιούις Χάμιλτον είναι και επίσημα οδηγός της Scuderia Ferrari. Διαβάστε όλα όσα αξίζει να γνωρίζετε για τη μεταγραφή του Βρετανού επτάκις πρωταθλητή της Formula 1 στο Μαρανέλο.
Με διαφορά μόλις 1,3” μεταξύ του Χανκ Λάτεγκαν της Toyota και του Ματίας Έκστρομ της Ford, στην εναρκτήρια προπαρασκευαστική διαδρομή των 29 χιλιομέτρων, ξεκίνησε το Ράλι Ντακάρ 2025 στη Σαουδική Αραβία.
Με ένα teaser στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Red Bull Racing γνωστοποίησε ότι θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο για το 2025 στις 18 Φεβρουαρίου, στη μεγάλη γιορτή των 75 ετών της F1 στο Λονδίνο - Χόρνερ: "Έχουμε κατανοήσει καλά τους τομείς στους οποίους δεν ήμασταν τόσο δυνατοί [το 2025]".
H 75η σεζόν της ιστορίας της Formula 1 ξεκινά στις 16 Μαρτίου από την Αυστραλία και τελειώνει στις 16 Μαρτίου στο Άμπου Ντάμπι, μετά από 24 GP. Δείτε το πρόγραμμα της σεζόν, ποιοι θα οδηγούν σε κάθε ομάδα και τις 5 βασικές ειδήσεις της χρονιάς που έρχεται.
Το 2024 η McLaren έγινε και πάλι παγκόσμια πρωταθλήτρια της Formula 1 μετά από 26 χρόνια, όμως στις επτάμισι δεκαετίες της ιστορίας του σπορ δεν υπήρξε καμία άλλη χρονιά στην οποία 4 ομάδες να κέρδισαν από τουλάχιστον 4 νίκες η καθεμία.
Μετά από τους θριαμβευτικούς “περιπάτους” του Μαξ Φερστάπεν στα πρώτα GP της σεζόν του 2024, κανείς δεν περίμενε όσα θα επακολουθούσαν από το GP του Μαϊάμι το Μάιο και μετά. Δείτε 10 εντυπωσιακά στατιστικά της εκπληκτικής, όπως εξελίχθηκε, χρονιάς που φεύγει.
Εν μέσω των διαδικασιών οικονομικής της αναδιάρθρωσης υπό καθεστώς αυτοδιαχείρισης, η ΚΤΜ φέρεται να έχει αποφασίσει την αποχώρησή της από το MotoGP -και από τις μικρότερες κατηγορίες Moto2 και Moto3- στο τέλος του 2025.
Το Project 677, όπως είναι γνωστό το νέο μονοθέσιο της Scuderia για τη F1 2025, θα έχει “λιγότερο από 1% κοινά εξαρτήματα” με τη φετινή SF-24, σύμφωνα με τον Φρεντ Βασέρ. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό, και πώς η ιταλική ομάδα θέλει να κάνει το τελικό βήμα για να κερδίσει τα πρωταθλήματα της νέας σεζόν.
Ο Αντρέα Στέλλα, διευθυντής της McLaren, χαρακτήρισε “εντελώς παράλογες” τις ιστορίες που αναπτύχθηκαν νωρίτερα φέτος περί ενός περίεργου “τρικ” ψεκασμού νερού στο εσωτερικό των ελαστικών του φετινού της μονοθεσίου MCL38 για την καλύτερη ψύξη τους.
Το 2025 ο Μαξ Φερστάπεν θα επιδιώξει ένα επίτευγμα που κατέχει μόνο ο Μίκαελ Σουμάχερ, το πέμπτο διαδοχικό του πρωτάθλημα στη Formula 1, αλλά ο Ολλανδός λέει ότι αυτό θα συμβεί μόνο αν η Red Bull κάνει ένα μεγάλο άλμα εξέλιξης με την RB21 της νέας χρονιάς - Μοντόγια: “Αδύνατο να θεωρήσει κανείς πλέον φαβορί τον Φερστάπεν για το 2025”
Ο διευθυντής της Scuderia είπε πως είναι προς όφελος της Ferrari να αφήνει τους οδηγούς της ελεύθερους να μάχονται μεταξύ τους στην πίστα, και ότι αυτό θα συνεχιστεί και το 2025 που δίπλα στον Σάρλ Λεκλέρ θα βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον.
Καθώς η McLaren ανελίχθηκε σε υπερδύναμη της F1 και -μετά το φετινό τίτλο κατασκευαστών- δείχνει ικανή να στοχεύσει στο νταμπλ του χρόνου, οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι μίλησαν για όσα χρειάζεται να βελτιώσουν στην απόδοσή τους προκειμένου να διεκδικήσουν με αξιώσεις το παγκόσμιο πρωτάθλημα των οδηγών τη νέα σεζόν.
Μετά την επιβλητική κυριαρχία της Red Bull Racing το 2023 ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, είδε τη μεγαλύτερη αύξηση στο μισθό του φέτος από όλους τους διευθυντές της F1 - όμως ο Τότο Βολφ της Mercedes F1 είχε και το 2024 τα περισσότερα έσοδα.