Η Red Bull αποσύρει το "Multi-21"
Θεωρείται δεδομένο πως η Red Bull δεν θα εφαρμόσει το περίφημο "Multi-21" στην Κίνα αν της δοθεί η ευκαιρία. Τα μπλουζάκια συνεχίζουν να κάνουν θραύση στο διαδίκτυο.
Ο Μαρκ Γουέμπερ έκανε πρώτος αναφορά στον κώδικα "Multi-21" στο ζύγισμα των οδηγών μετά το Grand Prix στη Σεπάνγκ.
Δύο... γεμάτες εβδομάδες μετά το τέλος του επεισοδιακού αγώνα στη Μαλαισία, η Red Bull αναμένεται να μη χρησιμοποιήσει ξανά το συγκεκριμένο... πλάνο. Άλλωστε τώρα όλοι οι ανταγωνιστές της γνωρίζουν το "Multi-21" και τον κώδικα "Multi-12".
Σε μια... απόπειρα να περιορίσουν τη ζημιά ο Κρίστιαν Χόρνερ μίλησε στο Sky Sports και εξήγησε ποια είναι η σημασία των δύο κωδικών ονομάτων.
" Multi-21 σημαίνει πως το δεύτερο αυτοκίνητο είναι μπροστά από το πρώτο. Multi-12 σημαίνει το πρώτο μονοθέσιο μπροστά από το δεύτερο. Δεν είναι περίπλοκο. Δεν είναι δύσκολο να το... μεταφράσεις, όμως και οι δύο οδηγοί μας δεν το έχουν ερμηνεύσει σωστά στους τελευταίους τρεις αγώνες (Βραζιλία, Αυστραλία, Μαλαισία). Νομίζω πως πρέπει να αφήσουμε αυτόν τον κώδικα και να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό".
Απλά ο Σεμπάστιαν Φέτελ που ήταν δεύτερος έπρεπε να μείνει πίσω από τον προπορευόμενο Μαρκ Γουέμπερ και να μην τον περάσει.
Το "Multi-21" έγινε trend topic στο twitter και ορισμένοι έδειξαν την... καπατσοσύνη τους, τυπώνοντας μπλουζάκια με το συγκεκριμένο logo (στη φωτογραφία) τα οποία έχουν κάνει θραύση στο ίντερνετ.