Η τέταρτη γενιά του εμβληματικού hatchback που έχει εξελιχθεί σε ακόμη πιο εκλεπτυσμένο και δυναμικό, με μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία, προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και εξαιρετικό fun-to-drive χαρακτήρα, είναι εδώ και διεκδικεί την προσοχή που του αξίζει.
Ο Μαξ Φερστάπεν σχολίασε την ανεκδιήγητη απόφαση της Williams να δώσει το μονοθέσιο του Λόγκαν Σάρτζεαντ στον Άλεξ Άλμπον στο GP Αυστραλίας, λέγοντας πως αν βρισκόταν στη θέση του Αμερικανού θα είχε κάνει γυαλιά καρφιά και το δικό του μονοθέσιο, “ώστε να μην μπορεί κανένας πια να το οδηγήσει”, και την ομάδα.
Η ιταλική εταιρεία, που έγραψε ορισμένες από τις σημαντικότερες σελίδες στην ιστορία των ράλι τις δεκαετίες του 1970-’80 και μέχρι τις αρχές του ‘90, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να γυρίσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά την παρουσίαση της νέας Ypsilon και την αναβίωση του εμβλήματος HF.
Μετά τη νίκη του Κάρλος Σάινθ στο GP Αυστραλίας, ο Κρίστιαν Χόρνερ παραδέχθηκε ότι ο Ισπανός είναι ένας από τους υποψήφιους για τη μια θέση στη Red Bull Racing του χρόνου - και επίσης ότι η Ferrari “αναμφίβολα έχει κλείσει την απόσταση” από την πρωταθλήτρια στην πίστα.
Έχοντας ολοκληρώσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών, η Team Peugeot TotalEnergies είναι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψει το Peugeot 9X8 προδιαγραφών 2024 που θα κάνει ντεμπούτο στον 6ωρο αγώνα της Ίμολα.
Η Nissan Formula E Team επιστρέφει στο «σπίτι» της για το πρώτο Tokyo E-Prix, με την αγωνιστική δράση να λαμβάνει χώρα στους δρόμους του Τόκιο, λιγότερο από μία ώρα μακριά από την παγκόσμια κεντρική έδρα της εταιρείας.
Τα μοντέλα BMW Neue Klasse που θα κυκλοφορήσουν το 2025 θα μπορούν να αποθηκεύουν ηλεκτρική ενέργεια και να λειτουργούν σαν power banks, με την αρωγή της τεχνολογίας αμφίδρομης φόρτισης.
H BYD ξεκινά με τις καλύτερες προϋποθέσεις την παρουσία της στην Ελληνική αγορά, έχοντας το όνομα του Ομίλου Σφακιανάκη ως “εχέγγυο” απέναντι στις υψηλές εμπορικές προκλήσεις.
Δεν είναι μόνο θέμα αεροδυναμικής ή αισθητικής. Η επιλογή των σχεδιαστών να παρουσιάζουν μοντέλα με ανακλινόμενα φώτα εμπρός (κι όπως θα δούμε και πίσω…) έχει και μια πολύ γερή δόση αυταρέσκειας και επίδειξης ικανότητας.
Μετά το θρίαμβό του στο GP της Μελβούρνης ο Κάρλος Σάινθ είπε ότι ήταν “κρίμα” που η εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν του στέρησε μια μάχη για την 1η θέση, ενώ ο Σέρτζιο Πέρεζ δήλωσε ότι η Ferrari είχε την ταχύτητα να κερδίσει και με τον Ολλανδό παρόντα. Διαβάστε τους λόγους για τον οποίο ισχύουν τα παραπάνω.
Παρότι αναγνώρισαν ότι δεν έκανε κάτι με δόλο, οι αγωνοδίκες στη Μελβούρνη επέβαλλαν ποινή διέλευσης από τα πιτς (που μεταφράζεται σε 20'' στα τελικά αποτελέσματα) στον Φερνάντο Αλόνσο, για επικίνδυνη οδήγηση, θεωρόντας πως προκάλεσε το ατύχημα του Τζορτζ Ράσελ στον τελευταίο γύρο του GP Αυστραλίας.
Ο Κάρλος Σάινθ χαρακτήρισε το τελευταίο δίμηνο σαν “τρενάκι του λούνα παρκ, μετά από όσα έγιναν στο ξεκίνημα της χρονιάς, μετά με το βάθρο στο Μπαχρέιν, την [εγχείρηση για τη] σκωληκοειδίτιδα, και τώρα τη νίκη” στην Αυστραλία.
Οι αγωνοδίκες του GP της Μελβούρνης κάλεσαν -ενδεχομένως μετά από αίτημα της Mercedes- τον Φερνάντο Αλόνσο σε απολογία μετά το τέλος του αγώνα, θεωρώντας ότι μπορεί ο Ισπανός να έκανε τη λεγόμενη “δοκιμασία φρεναρίσματος” στον Τζορτζ Ράσελ και σε αυτή να οφείλεται το ατύχημα του Άγγλου στον τελευταίο γύρο - παρότι κάτι τέτοιο μοιάζει εξαιρετικά αμφίβολο.
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν φάνηκε καθόλου απογοητευμένος μετά την εγκατάλειψή του στο GP Αυστραλίας, με πρόβλημα στα φρένα της Red Bull RB20, λέγοντας ότι το σερί 43 αγώνων του χωρίς ούτε μία εγκατάλειψη ήταν ήδη πολύ εντυπωσιακό.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία στη Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τη νίκη του Κάρλος Σάινθ και το 1-2 της Ferrari στο GP της Αυστραλίας.
Ο Κάρλος Σάινθ έδωσε μια εντυπωσιακή και ηχηρή απάντηση στην επιλογή της Ferrari να τον αποδεσμεύσει για το 2025, κερδίζοντας το GP Αυστραλίας εμπρός από τον Σαρλ Λεκλέρ, έπειτα από την εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν στον 3ο γύρο με πρόβλημα στα φρένα της Red Bull RB20.
Επένδυση ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ για την εξασφάλιση του μέλλοντος της σημαντικής μονάδας του BMW Group σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα αλλά και προετοιμασία για την παραγωγή της Neue Klasse από το δεύτερο μισό της δεκαετίας.
Η Davanti Tyres, έχοντας ολοκληρώσει την 1η πλήρη χρονιά δυναμικής παρουσίας στην ελληνική αγορά, έδωσε διπλό ραντεβού με τους επαγγελματίες του κλάδου των ελαστικών, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
Τα δύο πρώτα μοντέλα που ενσαρκώνουν το όραμα της BYD για ένα βιώσιμο μέλλον και είναι ήδη διαθέσιμα στην Ελλάδα, “χτυπώντας” στην κατηγορία των SUV με το Atto 3 και σε εκείνη των sedan με το Seal.