
Ο Μάριος Ηλιόπουλος ανακοίνωσε τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στην Πάτρα – “Στην ΑΕΚ έχουμε τη μεγαλύτερη συσπείρωση και ένωση δυνάμεων”
ΜΑΡΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Μάριος Ηλιόπουλος έδωσε το παρών στην πλατεία των Τριών Συμμάχων στην Πάτρα όπου εκτέθηκε και το τρόπαιο του πρωταθλήματος και ανακοίνωση τη δημιουργία ενός αυτοκινητοδρομίου στη Χαλανδρίτσα.
7 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ





































