Συγκρίνοντας τον σπουδαιότερους οδηγούς της σύγχρονης ιστορίας της F1, ο Σεμπάστιαν Φέτελ είπε ότι "ο Μίκαελ [Σουμάχερ] ήταν ο ήρωάς μου και ο Λιούις [Χάμιλτον] έχει την καλύτερη στατιστική", αλλά συμπλήρωσε ότι ο δυσκολότερός του αντίπαλος στην πίστα ήταν ο Φερνάντο Αλονσο.
Τα πρώτα “σύννεφα” στη σχέση του Τότο Βολφ με τον Λιούις Χάμιλτον άρχισαν να εμφανίζονται μετά το GP της Κίνας, καθώς ο Αυστριακός διευθυντής της Mercedes F1 μίλησε για μια “τόσο λανθασμένη κατεύθυνση ρύθμισης της W15" από τον Βρετανό "που το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να στρίψει”, και πρόσθεσε ότι “είναι χειρότερο να χάνεις έναν μηχανικό από έναν οδηγό”.
Μετά το GP Κίνας, που στο οποίο ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι “είχα την περισσότερη υποστροφή από ποτέ στη ζωή μου”, ο πρώην ομόλογος του Βρετανού στη Mercedes Νίκο Ρόσμπεργκ χαρακτήρισε “δικαιολογία” όσα είπε ο 39χρονος για το λάθος ρυθμίσεων το Σάββατο - κι ο Τζορτζ Ράσελ διέψευσε τον Λιούις ότι ακολούθησε διαφορετικό δρόμο από εκείνον στο στήσιμο της W15.
Ο Λιούις Χάμιλτον παραδέχθηκε ότι η 18η θέση του στην εκκίνηση του GP της Σαγκάης οφείλεται σε έναν πειραματισμό που έκανε με τις ρυθμίσεις της Mercedes W15 μετά την επιτυχία της 2ης θέσης του στον αγώνα Sprint, πιστεύοντας ότι δεν θα μπορούσε να πάει τίποτα χειρότερα. “Αλλά πήγε”, είπε στο τέλος των κατατακτήριων.
Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ιδιαίτερα χαρούμενος για τη 2η θέση που κατέκτησε στον αγώνα Sprint της Κίνας, επιστρέφοντας μετά από πολλούς και δύσκολους αγώνες σε ρόλο πρωταγωνιστή - ενώ παράλληλα δήλωσε ότι έμαθε πολλά σήμερα για τη Mercedes W15 που θα του φανούν πολύ χρήσιμα για το αυριανό GP της Σαγκάης.
Ο Λιούις Χάμιλτον απάντησε στην πληθώρα σχολίων που προδιαγράφουν ότι το μεγάλο του βήμα στη Scuderia το 2025 θα είναι από δύσκολο μέχρι αποτυχημένο, λέγοντας ότι μόνο ο ίδιος μπορεί να γνωρίζει τι είναι το σωστό για εκείνον και ότι δεν αμφέβαλλε ποτέ για την απόφασή του από τη στιγμή που την έλαβε.
Ο Μαξ Φερστάπεν δείχνει έτοιμος να ισοφαρίσει φέτος τα τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα του Αλέν Προστ στη F1, όμως ο Γάλλος πιστεύει ότι οι τίτλοι του Ολλανδού θα είχαν περισσότερη αξία αν τα κέρδιζε μαχόμενος με άλλες ομάδες. Τι είπε για τους οδηγούς-ηγέτες των Ferrari και Mercedes και για τη μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia, 35 χρόνια μετά τη δική του.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα κλείσει το 45ο έτος της ηλικίας του πριν τελειώσει το νέο του, διετές συμβόλαιο με την Aston Martin F1 το 2026 - κι αν κερδίζει GP στην ηλικία αυτή θα μπει στην πρώτη πεντάδα των γηραιότερων οδηγών που έχουν στεφθεί νικητές στη Formula 1.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν μπορεί να κρύψει πια τον εκνευρισμό του για το πολύ κακό του ξεκίνημα στη φετινή σεζόν της Formula 1, την τελευταία του με τη Mercedes F1, και λέει ότι “κάποια στιγμή πρέπει να ξεκινήσουμε μια συζήτηση με τον Τότο [Βολφ]”. Πώς αντιδρά στα συνεχιζόμενα σχόλια ότι το μυαλό του είναι στο 2025 και στη Ferrari.
Παρότι έμειναν στην 7η και 9η θέση των δοκιμών κατάταξης του GP Ιαπωνίας, οι Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ δήλωσαν αισιόδοξοι ότι θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν αύριο τις McLaren-Ferrari-Aston Martin, λόγω της στρατηγικής και των βαρύτερων φορτίων καυσίμου.
Η πρώτη ημέρα ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας άφησε αρκετά αισιόδοξο τον Λιούις Χάμιλτον για το καλύτερο φετινό του τριήμερο, καθώς φαίνεται πως η Mercedes W15 αποδίδει καλά στις αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες της Σουζούκα.
"Αν μου το έκλεψαν; Προφανώς” δήλωσε ο Λιούις Χάμιλτον για το χαμένο πρωτάθλημα της Formula 1 του 2021, δυόμισι χρόνια μετά τα γεγονότα του GP του Άμπου Ντάμπι, αλλά παράλληλα ξεκαθάρισε ότι πια το έχει αποδεχθεί. Πηγαίνοντας εκείνο το βράδυ να συγχαρεί τον Μαξ Φερστάπεν, όπως είπε, "ήξερα πως είτε θα έπεφτα στο έδαφος και θα πέθαινα, είτε θα σηκωνόμουν ψηλά".
Ο Λιούις Χάμιλτον θα γίνει το 2025 μόλις ο έκτος οδηγός της ιστορίας της Formula 1 που πηγαίνει στο Μαρανέλο όντας ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής. Όμως, πέραν του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο το 1956, από τους Αλέν Προστ, Μίκαελ Σουμάχερ, Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, μόνο ο “Σούμι” έγινε πρωταθλητής με τη Scuderia.
Παρότι δήλωσε πως βιώνει φέτος το "χειρότερο ξεκίνημά" του από ποτέ στη Formula 1, o Λιούις Χάμιλτον είπε -μετά την εγκατάλειψή του από μηχανικό πρόβλημα στο GP Αυστραλίας- ότι εξακολουθεί να πιστεύει πως η ομάδα της Mercedes F1 μπορεί να αναστρέψει τη φτωχή απόδοση της W15.
Εξηγώντας τους λόγους που τον ανάγκασαν σε αποκλεισμό από το Q2 των δοκιμών κατάταξης και την πρώτη δεκάδα της εκκίνησης του GP Αυστραλίας, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι μια μικρή αλλαγή της φοράς ή της δύναμης του ανέμου μπορεί να αλλάξει εντελώς την απόδοση της Mercedes W15.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν έκρυψε την απογοήτευσή του και ο Τότο Βολφ τον εκνευρισμό του για την αποτυχημένη σημερινή προσπάθεια της Mercedes -στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας- να πειραματιστεί με τις ρυθμίσεις που ήλπιζε ότι θα έβγαζαν στην επιφάνεια τη δυναμική της W15.
Ένα από τα μεγάλα ερωτήματα της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025 είναι αν θα μπορέσει να προσαρμοστεί στο ιδιαίτερο περιβάλλον του Μαρανέλο. Αλλά ο πρώην μηχανικός της Ferrari, Ρομπ Σμέντλεϊ, λέει ότι ο Άγγλος "θα ευδοκιμήσει εκεί και η Ferrari θα τον λατρέψει".
Για μία ακόμη φορά -και σίγουρα όχι για τελευταία- ο Λιούις Χάμιλτον κλήθηκε να μιλήσει για τη μεταγραφή του στη Scuderia το 2025, και είπε ότι την αποφάσισε για την πρόκληση να κερδίσει με τον cavallino - και όχι γιατί έπαψε να πιστεύει στις δυνατότητες της Mercedes.
Ο πρώην επικεφαλής στρατηγικής της Mercedes F1 και νυν διευθυντής της Williams Racing, Τζέιμς Βάουλς, μοιράστηκε ορισμένα από τα ξεχωριστά και σπάνια χαρακτηριστικά των ικανοτήτων που έκαναν τον Λιούις Χάμιλτον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1.
Το κακό ξεκίνημα του Λιούις Χάμιλτον στην τελευταία του σεζόν με τη Mercedes F1 παρακίνησε πολλούς να σκεφτούν ότι ο Βρετανός πνευματικά βρίσκεται στο 2025 και στο Μαρανέλο, αλλά εκείνος επιμένει ότι “είμαι 100% οδηγός της Mercedes αυτή τη στιγμή”. Πληροφορίες ότι δεν θα τον ακολουθήσει στη Scuderia ο μηχανικός του, Πίτερ Μπόνινγκτον.
Ο Λιούις Χάμιλτον τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω του, φορώντας το νέο κατακόκκινο πανάκριβο μπουφάν του, το οποίο μπορεί να αποκτήσει κανείς μόνο με προ παραγγελία.
O Φλάβιο Μπριατόρε, πρώην διευθυντής της Renault F1 και -ακόμα- μάνατζερ του Φερνάντο Αλόνσο, εκτιμά ότι ο Σαρλ Λεκλέρ είναι υποτιμημένος και ότι ο Λιούις Χάμιλτον θα δυσκολευτεί να μένει μπροστά του από το 2025 που θα μοιράζονται το γκαράζ της Ferrari.
O Λιούις Χάμιλον εκτιμά ότι η Mercedes πρέπει να κάνει μεγάλες αλλαγές στο φετινό της μονοθέσιο W15, καθώς είπε ωμά πως αισθανόταν ότι αγωνιζόταν σε διαφορετική κατηγορία απέναντι στις άλλες κορυφαίες ομάδες στο GP της Τζέντα. Βολφ: "Το πρόβλημα είναι βαθύτερο στο σχεδιασμό της W15".
Ο Λιούις Χάμιλτον διέφυγε της ποινής -με μια απλή προειδοποίηση από τους αγωνοδίκες- για το εξαιρετικά επικίνδυνο μπλοκάρισμα στον Λόγκαν Σάρτζεαντ της Williams στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας. Χρηματικό πρόστιμο στη Mercedes F1.
Πέντε εβδομάδες μετά τη “βόμβα” της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον από τη Mercedes στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Scuderia μίλησε πιο διεξοδικά για τα κίνητρα του Βρετανού να πάει στο Μαρανέλο και για τον τρόπο που έγιναν οι εν κρυπτώ διαπραγματεύσεις του με τον επτάκις πρωταθλητή της Formula 1.
Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ενθουσιασμένος για το γεγονός ότι μια μεγάλη αλλαγή κατεύθυνσης που έκανε στις ρυθμίσεις της Mercedes W15 θα του δώσει ελπίδες για κάτι καλό στο αυριανό GP του Μπαχρέιν, παρότι αυτή ακριβώς η αλλαγή τον άφησε σήμερα στην 9η θέση των δοκιμών κατάταξης.
Ο Ιταλός πρώην πιλότος της F1 Ιβάν Καπέλι, οδηγός της Ferrari το 1992, άφησε να εννοηθεί ότι η Scuderia Ferrari και ο Λιούις Χάμιλτον ήθελαν να κρατήσουν τη συμφωνία τους για το 2025 μυστική -και να την ανακοινώσουν προς το τέλος της φετινής χρονιάς- αλλά τους πρόλαβε ο Τότο Βολφ.
Ο Λιούις Χάμιλτον αποκάλυψε στη νέα σεζόν 6 του ‘Drive to Survive’ πως παρακάλεσε τη Mercedes F1 να κάνει συγκεκριμένες αλλαγές στο μονοθέσιό της για το 2023, αλλά έλαβε από την ομάδα μια άκρως υποτιμητική απάντηση.
Τέσσερις εβδομάδες μετά τη μεταγραφική “βόμβα” της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο Βρετανός εξήγησε πώς έλαβε την απόφαση να αφήσει τη Mercedes F1 μετά από 12 χρόνια και να δεχθεί τη μεγάλη πρόκληση της Scuderia. Τι είπε και για τη βελτίωση της "διαφορετικότητας" στο Μαρανέλο.
Το τριήμερο δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων βρήκε τον Λιούις Χάμιλτον ικανοποιημένο από τον ανασχεδιασμό της Mercedes W15, την οποία χαρακτήρισε “ευχάριστη στην οδήγηση και μια καλή βάση εξέλιξης”. Όμως, παραδέχθηκε ότι η απόσταση που τη χωρίζει από τη νέα Red Bull RB20 είναι μεγάλη.
Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκίνησε την τελευταία του σεζόν με τη Mercedes F1 στις δοκιμές εξέλιξης του Μπαχρέιν και μετά από την πρώτη του ημέρα με τη νέα W15, δέχθηκε καταιγισμό ερωτήσεων για το νέο του κεφάλαιο που θα ξεκινήσει του χρόνου με τη Scuderia Ferrari.
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε πως "νομίζω ότι θα δείχνει cool" ο Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia, αλλά σε ερώτηση αν θα φανταζόταν τον εαυτό του να κάνει την ίδια μετακίνηση στο Μαρανέλο στο απώτερο μέλλον απάντησε "όχι, δεν είναι απαραίτητο να κάνω κι εγώ το ίδιο".
Λίγες μέρες πριν τη μεταγραφική “βόμβα” της Ferrari με τον Λιούις Χάμιλτον, ο Σαρλ Λεκλέρ υπέγραψε την πολυετή επέκταση του δικού του συμβολαίου, λέγοντας ότι η δική του συμφωνία δεν σχετιζόταν με του Λιούις και ότι η Scuderia “επέλεξε να έχει διαφάνεια ώστε να μην το μάθω κι εγώ εκ των υστέρων”.
Ο Λιούις Χάμιλτον θέλει να κλείσει κατά τη φετινή σεζόν της Formula 1 την ένδοξη 12ετία του στη Mercedes F1 με τον καλύτερο τρόπο, και σε όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους μίλησε για όλα όσα θα ήθελε από το τελευταίο “ασημένιο βέλος” της καριέρας του. Και ο τεχνικός διευθυντής Τζέιμς Άλισον εξηγεί πώς η ομάδα άκουσε τις επιθυμίες του Βρετανού.
Στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας Mercedes W15, της τελευταίας Mercedes που θα οδηγήσει ο Λιούις Χάμιλτον στη Formula 1, ο Βρετανός μίλησε για τα συναισθήματά του ενόψει της σεζόν κατά την οποία θα αποχαρετίσει την ομάδα που δοξάστηκε.
Η Scuderia ανακοίνωσε την 1η Φεβρουαρίου 2024 τη συμφωνία της με τον Λιούις Χάμιλτον για το 2025, μια ολόκληρη σεζόν πριν την έλευση του Βρετανού στο Μαρανέλο, και ο διευθυντής της ομάδας Φρεντ Βασέρ εξήγησε γιατί το έκανε τόσο νωρίς. Τι λέει ο Γάλλος για την “πολύ δύσκολη” στιγμή που είπε τα νέα στον Κάρλος Σάινθ.
Ο Φερνάντο Αλόνσο ρωτήθηκε στην παρουσίαση της νέας Aston Martin AMR24 για τα νέα της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025, και δεν φάνηκε ιδιαίτερα πεπεισμένος για τα λόγια του Βρετανού ότι ονειρευόταν από παιδί να οδηγήσει για τη Ferrari.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν κατονόμασε τον Λιούις Χάμιλτον στις πρώτες του δηλώσεις μετά την είδηση της μεταγραφής του Βρετανού στο Μαρανέλο το 2025, αλλά είπε ότι “μοναδικός μου στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και όχι η δεύτερη θέση”.