Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari θα κάνει την πρεμιέρα της στο τέλος του 2025: με την υπογραφή του πρώην διευθυντή σχεδιασμού της Apple, θα είναι ένα εκρηκτικό supercar αντάξιο της ιστορίας του cavallino.
Μια πολύ ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους petrolheads της Αθήνας το πρωί της Παρασκευής 14 Ιουνίου, αφού το κέντρο γέμισε με περισσότερα από 70 ονειρεμένα αυτοκίνητα.
Η σύντροφος του Σαρλ Λεκλέρ, Αλεξάντρα Σεντ-Εμλέ, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τη συγκίνησή της και ξέσπασε σε κλάματα μετά τη νίκη του στο GP του Μονακό.
Μετά τη μεγάλη εμφάνιση και το 1-2 της Ferrari στην Αυστραλία, η Formula 1 ταξιδεύει στην Ιαπωνία για τον 4ο αγώνα της χρονιάς, στη θρυλική πίστα Σουζούκα.
Γιατί η F512M Testarossa που κλάπηκε από τον Γκέρχαρντ Μπέργκερ μετά το GP του Αγίου Μαρίνου του 1995, και βρέθηκε μετά από τρεις δεκαετίες από τη βρετανική αστυνομία, κοστίζει σήμερα πάνω από 400.000 ευρώ.
Ολοκληρώθηκε η μεγαλύτερη μεταγραφική "βόμβα" της τελευταίας δεκαετίας στη Formula 1, με τη Ferrari να ανακοινώνει την Πέμπτη (1/2) την απόκτηση του Λιούις Χάμιλτον από το 2025.
Η είδηση της επικείμενης μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο αύξησε μεμιάς την τιμή της μετοχής της Ferrari από τα 346,78 στα 384 δολάρια στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, εκτινάσσοντας την αξία της ιταλικής εταιρείας στην κεφαλαιαγορά από τα 62,4 στα 69,12 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο Κριστιάνο Ρονάλτο έχει ιδιαίτερη αγάπη για τα γρήγορα αυτοκίνητα, γεγονός που το επιβεβαιώνει και με το νέο του αυτοκίνητο, μια Ferrari Purosangue, που είναι το πρώτο SUV της πολυτελούς εταιρείας.
Κάθε εταιρεία έχει τουλάχιστον ένα μοντέλο στην γκάμα της ιστορικά, που έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην εμπορική της υπόσταση, καθώς και στην δημοτικότητά της στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα και εδώ έχουμε τις χαρακτηριστικότερες περιπτώσεις.
Τι είπε ο διευθυντής της Scuderia για το νέο ιταλικό μονοθέσιο του 2024, για το πώς η ομάδα του Μαρανέλο θα προσπαθήσει να αντιμετωπίσει τη Red Bull Racing στη νέα σεζόν της Formula 1, για τη βελτίωση της στρατηγικής στους αγώνες και για τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ διαβεβαίωσε τους Ιταλούς δημοσιογράφους ότι οι νέες συμφωνίες με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ θα υπογραφούν πριν το ξεκίνημα της επόμενης σεζόν (αρχές Μαρτίου 2024). Νέες πληροφορίες για τριετές συμβόλαιο με τον Μονεγάσκο και διετές με τον Ισπανό.
Η Scuderia επιβεβαίωσε τις μέχρι στιγμής πληροφορίες ότι θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο στις 13 Φεβρουαρίου 2024, λίγες μέρες πριν το τριήμερο χειμερινών δοκιμών της Formula 1 για τη νέα σεζόν.
Το Project 676, όπως είναι η κωδική ονομασία του μονοθεσίου της Ferrari για τη σεζόν του 2024 της Formula 1, δίνει πολύ διαφορετική αίσθηση στον προσομοιωτή σε σχέση με τη φετινή SF-23, σύμφωνα με τον Κάρλος Σάινθ. Τι χρειάζεται να αλλάξει η Scuderia, κατά τον Ισπανό.
Συγκρίνοντας την αυτοκρατορία της Ferrari και του Μίκαελ Σουμάχερ της περιόδου 1999-'04 στη Formula 1 με τη σημερινή της Red Bull και του Μαξ Φερστάπεν, ο Λούκα ντι Μοντεζέμολο είπε αιχμηρά ότι τότε η FIA δεν δίσταζε να αλλάζει κάθε χρόνο τους κανονισμούς για να δίνει στο σπορ το χαμένο του ενδιαφέρον.
Στην πατρίδα του θρυλικού αγώνα 1000 Miglia, στην Μπρέσια της Ιταλίας, προβλήθηκε για πρώτη φορά η πολυαναμενόμενη ταινία “Ferrari” του διάσημου σκηνοθέτη που έχει συνδυάσει το όνομά του με ταινίες δράσης, Μάικλ Μαν.
Ο "κύριος καθηγητής", ο τετράκις πρωταθλητής της Formula 1 Αλέν Προστ, επανενώθηκε -στο πλαίσιο του Gulf Historic Dubai GP Revival- και πάλι με τη Ferrari 643 του 1991, για την οποία είχε πει πριν από 32 χρόνια ότι "ποτέ δεν έχω οδηγήσει τόσο κακό αυτοκίνητο".
Το κινηματοραφικό φιλμ του Μάικλ Μαν για τον Έντσο Φεράρι προβλήθηκε για πρώτη φορά στο Μαρανέλο, με την παρουσία του Πιέρο Φεράρι και των μηχανικών της ομάδας που συμμετείχαν στα γυρίσματα. Τι υποδοχή του επεφύλασσαν οι Ιταλοί;
Το Project 676, όπως είναι η προσωρινή ονομασία του μονοθεσίου της Ferrari για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2024, θα αποκαλυφθεί -σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου- στις 13 Φεβρουαρίου στο Μαρανέλο. Τσέζαρε Φιόριο: Τι πρέπει να αλλάξει η Scuderia για τη νέα χρονιά.
Ποιες είναι οι πρώτες πληροφορίες που λαμβάνει ο ιταλικός Τύπος από τις διαπραγματεύσεις της Scuderia για την ανανέωση των συμβολαίων των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, και πώς ο Λάντο Νόρις παραμένει μια εναλλακτική επιλογή στο Μαρανέλο.
Η Scuderia, σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου, φέρεται να βασίζει το σχεδιασμό και την εξέλιξη του ριζικά αναθεωρημένου μονοθεσίου του 2024 -που είναι γνωστό στο Μαρανέλο ως “project 676”- πάνω στον τρόπο οδήγησης του Σαρλ Λεκλέρ, και εις βάρος του Κάρλος Σάινθ.
Ο ισχυρός άνδρας της Ferrari Τζον Έλκαν ανέφερε πως οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ "σίγουρα θα μείνουν μαζί μας" και μετά τη λήξη των συμβολαίου τους με τη Scuderia, στο τέλος του 2024, όπως αναφέρει το πρακτορείο Agenzia Italpress.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε ότι η Ferrari SF-23 ήταν υπερβολικά αργή με τη χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα στον πρώτο του γύρο στο Q3 των δοκιμών κατάταξης του GP Άμπου Ντάμπι, και ότι ελπίζει αυτό να μην είναι πρόβλημα για τις συστοιχίες γύρων του σημερινού αγώνα (26/11, 15:00).
Ένα σφοδρό ατύχημα του Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari κι έπειτα ένα ελαφρύτερο του Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Haas διέκοψαν για 35 λεπτά τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στο Άμπου Ντάμπι - όπου ταχύτερος στο τέλος με τη μαλακή γόμα ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ με 43 χιλιοστά διαφορά από τον Λάντο Νόρις.
Αν το GP Σιγκαπούρης ήταν μία παρένθεση, και στη Βραζιλία η McLaren έφτασε πιο κοντά από ποτέ έως τότε στη Red Bull, στο Λας Βέγκας -στο προτελευταίο GP της F1 2023- η RBR για πρώτη φορά φέτος κινδύνευσε να χάσει επί ίσοις όροις - από τη Ferrari που τα έκανε όλα τέλεια, αλλά είχε παροιμιώδη ατυχία.
Η Ferrari βρίσκεται εμπρός σε μια μεγάλη ευκαιρία να σκοράρει τη δεύτερη φετινή της νίκη, δεδομένης της συμβατότητας της SF-23 με το σιρκουί του Λας Βέγκας, συνεπώς η ποινή 10 θέσεων που επεβλήθη στον Κάρλος Σάινθ -χωρίς κανένα φταίξιμο της Scuderia- είναι ένα μεγάλο πλήγμα για την ομάδα.
Οι αγωνοδίκες του GP του Λας Βέγκας κάλεσαν τη Ferrari σε απολογία για την αλλαγή πλειάδας μηχανικών μερών της SF-23 του Κάρλος Σάινθ, παρότι η Scuderia αναγκάστηκε να τα αλλάξει λόγω της ζημιάς που προκλήθηκε από κακοτεχνία της πίστας. Όμως, οι κανονισμοί της F1 δεν έχουν κανέναν όρο που να εξαιρεί την ποινή για την υπέρβαση του ορίου μηχανικών μερών.
Η ομοιότητα -από πλευράς αεροδυναμικών προδιαγραφών- του σιρκουί του Λας Βέγκας με τη Σιγκαπούρη και τη Μόντσα, σε συνδυασμό με τις χαμηλές θερμοκρασίες, κάνουν τον Ισπανό και τη Scuderia αισιόδοξους για το τριήμερο στην έρημο της Νεβάδα.
Η αγωνιστική Ferrari GTO, η μοναδική Tipo 1962 με την οποία αγωνίστηκε η εργοστασιακή Scuderia πριν από έξι δεκαετίες, έγινε σε πρόσφατη δημοπρασία του οίκου RM Sotheby's το πιο ακριβό cavallino της ιστορίας της αυτοκίνησης.
Ο μεγάλος αντίπαλος της Scuderia στη Formula 1 και πρωταθλητής με τη Red Bull Racing Μαξ Φερστάπεν, βρέθηκε στο μπάκετ μιας αγωνιστικής Ferrari 296 GTB μέσα στην Ιταλία, στην πίστα του Μουτζέλο.
Τέσσερις μέρες πριν το GP της Formula 1 στο Λας Βέγκας, ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε μια στάση στο Λος Άντζελες και παρακολούθησε το χθεσινό αγώνα των Λος Άντζελες Λέικερς με τους Πόρτλαντ Τρέιλ Μπλέιζερς.
Το τεράστιο κίνητρο του Μίκαελ Σουμάχερ να γίνει πρωταθλητής της Formula 1 με τη Ferrari και η ευαίσθητη προσωπικότητά του ήταν “η πηγή ενέργειας” της Scuderia τη χρυσή περίοδο του 2000-'04, σύμφωνα με τον τότε μηχανικό του Σούμι, Αντρέα Στέλλα.
Η Scuderia παρουσίασε το νέο χρωματισμό που θα έχουν τα μονοθέσια και οι φόρμες των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ στο GP του Λας Βέγκας την επόμενη εβδομάδα (17-19/11), αποτίοντας φόρο τιμής στην ιστορία της στα αμερικανικά GP της δεκαετίας του 1970.
Πρόσφατο ιταλικό δημοσίευμα αναφέρει ότι ο Σαρλ Λεκλέρ βρίσκεται στο στόχαστρο άλλων ομάδων της Formula 1, και ότι η Scuderia θα πρέπει να του παρουσιάσει σαφείς ενδείξεις ότι μπορεί να τον κάνει παγκόσμιο πρωταθλητή στο εγγύς μέλλον για να τον κρατήσει στο Μαρανέλο.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε ότι το παράξενο και εντελώς απρόσμενο ατύχημά του στο γύρο σχηματισμού του GP Βραζιλίας, που τον έστειλε στις μπαριέρες και τον ανάγκασε να εγκαταλείψει, προκλήθηκε από πρόβλημα του κινητήρα που μπλόκαρε τους πίσω τροχούς του.
Στα χέρια του Λάντο Νόρις η McLaren MCL60 ήταν στα ελεύθερα της Παρασκευής στο Μεξικό ταχύτερη από την Red Bull RB19 του Μαξ Φερστάπεν στην προσομοίωση αγώνα με τη μέση γόμα. Κι ο Σέρτζιο Πέρεζ είχε ένα σαφές πλάνο για να καταδιώξει τον Ολλανδό για μια ηρωική νίκη στο GP της πατρίδας του. Είχαν, όμως, ο Άγγλος και ο Μεξικανός ρεαλιστικές ελπίδες να κερδίσουν το πρωταθλητή, χωρίς τις ατυχίες τους το Σάββατο και την Κυριακή αντίστοιχα;
Ούτε και οι ίδιοι οι οδηγοί της Scuderia δεν ήταν σε θέση να εξηγήσουν μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Μεξικού πώς κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τις δύο Ferrari SF-23, εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν.
Η Ferrari έβγαλε εντελώς απρόσμενα έναν "λαγό από το καπέλο" στο τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Μεξικού και κλείδωσε την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, αφήνοντας για λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω τον Μαξ Φερστάπεν. Στην τέταρτη θέση ένας Ντάνιελ Ρικιάρντο από τα παλιά, με την Alpha Tauri.