Οι Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον και Σέρτζιο Πέρεζ είναι εξαίρετοι οδηγοί, όμως όλοι τους γνώρισαν τη συντριβή στη σκιά του Μαξ Φερστάπεν την τελευταία επταετία. Παρόλα αυτά, ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ πιστεύει ότι ο Λίαμ Λόσον θα ανταποκριθεί καλύτερα το 2025 - και εξηγεί γιατί.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της διακοπής της συνεργασίας της με τον Σέρτζιο Πέρεζ, η RBR γνωστοποίησε ότι τη θέση του Μεξικανού δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν για τη σεζόν της Formula 1 του 2025 θα πάρει ο Νεοζηλανδός Λίαμ Λόσον.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, τη θέση του απερχόμενου Σέρτζιο Πέρεζ στη RBR το 2025 θα πάρει ένας εκ των δύο οδηγών που βρίσκονται ψηλότερα στην ιεραρχία της Ακαδημίας της Red Bull: ο Λίαμ Λόσον ή ο Γιούκι Τσουνόντα.
Μετά από τέσσερις σεζόν της Formula 1, ο Σέρτζιο Πέρεζ ανακοίνωσε ότι έφτασε σε συμφωνία με τη Red Bull Racing για την άμεση διακοπή της συνεργασίας τους παρότι είχε συμβόλαιο με την ομάδα μέχρι το τέλος του 2026.
Ο τετράκις πρωταθλητής της F1 Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι είχε “εποικοδομητικές και ειλικρινείς” συζητήσεις με τη Mercedes F1 το περασμένο καλοκαίρι, και εξήγησε γιατί -παρά το δέλεαρ της φήμης ότι η Mercedes HPP είναι ιδιαίτερα προχωρημένη με τον κινητήρα του 2026- επέλεξε να μείνει πιστός στην ομάδα του Μίλτον Κινς.
Μετά από μήνες επικριτικών και ενίοτε χλευαστικών σχολίων με τα οποία βάλλεται εδώ και μήνες για τη φετινή του απόδοση στη Formula 1, ο Σέρτζιο Πέρεζ βρήκε έναν απρόσμενο σύμμαχο: τον Μαξ Φερστάπεν, που βάζει ορισμένα πράγματα στη θέση τους.
Η ημέρα της κρίσης για το μέλλον του Σέρτζιο Πέρεζ στη Red Bull Racing -και πιθανώς στη Formula 1- είναι η σημερινή (9/12), καθώς οι δύο πλευρές συζητούν “τον σωστό τρόπο να πορευθούμε εφεξής” - ενώ όλοι πλέον δείχνουν να πιστεύουν ότι η ομάδα θα τον αντικαταστήσει το 2025 με τον Λίαμ Λόσον ή τον Γιούκι Τσουνόντα.
Ο Πιέρ Βασέ είπε ότι η κινούμενη πίσω πτέρυγα που είχε σε αρκετούς αγώνες φέτος η McLaren MCL38 ξεπερνά τη ‘γκρίζα περιοχή’ των κανονισμών, ότι ήταν παράνομη και ότι αν είχε γίνει σωστή αστυνόμευση το πρωτάθλημα κατασκευαστών θα ήταν διαφορετικό.
Κανείς πριν από τις δοκιμές κατάταξης του Κατάρ δεν περίμενε ότι ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull θα μπορούσαν να διεκδικήσουν, και πόσω μάλλον να κερδίσουν, την πολ ποζίσιον μετά τα μεγάλα προβλήματα της RB20 μέχρι τότε αυτό το διήμερο.
Η μάχη που Μαξ Φερστάπεν του χρόνου για το πέμπτο του -διαδοχικό- πρωτάθλημα της Formula 1 φαντάζει ήδη αρκετά αμφίρροπη, καθώς ο τεχνικός διευθυντής της RBR Πιέρ Βασέ λέει ότι “δεν αισθάνομαι και ιδιαίτερα αισιόδοξος για το 2025”.
Καθώς ο Μαξ Φερστάπεν έχει το περιθώριο να χάσει μέχρι και δύο βαθμούς από τον Λάντο Νόρις στο GP του Λας Βέγκας για να στεφθεί πρωταθλητής από αυτή την Κυριακή (24/11), μια απρόσμενη αστοχία της Red Bull άφησε την RB20 του Ολλανδού με ένα σοβαρό μειονέκτημα ενόψει του διημέρου.
Ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ φέρεται να επισκέφτηκε στο γκαράζ της Williams στο GP Βραζιλίας με σκοπό τη διερεύνηση του μέλλοντος του Φράνκο Κολαπίντο, όμως ο Σέρτζιο Πέρεζ δείχνει και πάλι ακλόνητος στη θέση δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν και το 2025.
Όπως και ο αξέχαστος Κόλιν ΜακΡέι και ο θρύλος Σεμπάστιαν Λεμπ στο παρελθόν, ο Κάλε Ροβάνπερα έγινε ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι που οδήγησε ένα μονοθέσιο της F1. Και μίλησε με ενθουσιασμό για την εμπειρία.
Νέες υποψίες για τη νομιμότητα των μονοθεσίων της Formula 1 βγήκαν στην επιφάνεια στο GP Βραζιλίας, μεταξύ των κορυφαίων ομάδων του σπορ. Δείτε για ποια τεχνική καινοτομία υποπτεύεται η Red Bull Racing μια σειρά ομάδων, συμπεριλαμβανομένης και της McLaren.
Ο Γιούργκεν Κλοπ μπορεί μετά τη Λίβερπουλ να έγινε ο νέος Παγκόσμιος Επικεφαλής Ποδοσφαίρου των ομάδων της Red Bull, ωστόσο αυτό δεν τον περιόρισε από το να αναλάβει μία ακόμα δουλειά ως πρεσβευτής σε μεγάλη γερμανική εταιρεία.
Τις τελευταίες ημέρες υπήρξε μια πολύ σημαντική εξέλιξη σε σχέση με το μέλλον του Σέρτζιο Πέρεζ στην πρωταθλήτρια της Formula 1, που ενδέχεται να είναι κομβικής σημασίας για τη συνέχιση της συνεργασίας του Μεξικανού με τη Red Bull Racing.
Η Red Bull εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να τοποθετήσει έναν φρέσκο κινητήρα στο μονοθέσιο του Μαξ Φερστάπεν στο GP του Ιντερλάγκος, το προσεχές τριήμερο (1-3 Νοεμβρίου), και αν εντέλει καταλήξει σε αυτή την απόφαση τότε ο Ολλανδός θα δεχθεί ποινή θέσεων στην εκκίνηση.
Ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren δεν κατονόμασε τη Red Bull, αλλά είπε ότι "ξεκάθαρα καταπατά τους κανονισμούς" οποιοσδήποτε μηχανισμός αλλάζει το ύψος ενός μοονοθεσίου από το έδαφος μεταξύ των δοκιμών κατάταξης και του αγώνα.
Η πρωταθλήτρια της Formula 1, Red Bull Racing, παραδέχθηκε ότι χρησιμοποιεί τον αμφιλεγόμενο μηχανισμό αλλαγής του ύψους του μονοθεσίου της από το έδαφος, κάτι που είναι παράνομο να γίνεται σε καθεστώς παρκ-φερμέ - όμως διευκρίνισε ότι ο μηχανισμός αυτός δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί παρά μόνο όταν το μονοθέσιο είναι λυμένο.
Κατά πάσα πιθανότητα οι δύο διεκδικητές του φετινού τίτλου της Formula 1 θα δεχθούν τουλάχιστον σε ένα από τα 6 GP που απομένουν ποινή θέσεων στην εκκίνηση για την υπέρβαση του αριθμού επιτρεπτών εξαρτημάτων των μονάδων ισχύος τους. Οι σχετικές επιλογές των Red Bull και McLaren θα παίξουν, κατά συνέπεια, το ρόλο τους στη μάχη για τον φετινό πρωταθλητή.
Η Paris FC μπήκε στο στόχαστρο της Red Bull και ο γάμος είναι πλέον μία ανάσα από το να πραγματοποιηθεί, με το "RMC" να αποκαλύπτει πως ο συγκεκριμένος όμιλος και η οικογένεια Αρνό γνωστοποίησαν το σχέδιο εξαγοράς του γαλλικού συλλόγου.
Ο Μαξ Φερστάπεν ξεκινά την τελική ευθεία των 6 GP που απομένουν στη φετινή Formula 1 πολύ πιο αισιόδοξα σε σχέση με τους αγώνες της καλοκαιρινής περιόδου. Ο Ολλανδός εξήγησε τι πήγε στραβά φέτος και έχασε η Red Bull Racing το βηματισμό της, και γιατί πιστεύει ότι πλέον είναι σε καλό δρόμο για το τέταρτο διαδοχικό του παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Παρότι η Mercedes W15 βελτίωσε σημαντικά στη φετινή Formula 1 τις τύχες της ομάδας του Μπράκλεϊ και η Red Bull RB20 γκρέμισε εκείνη του Μίλτον Κινς από την κορυφή, η Mercedes F1 θα αλλάξει σημαντικά το μονοθέσιό της για το 2025 ενώ η RBR θα εξελίσσει το φετινό της. Οι δύο ομάδες εξηγούν γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο.
Την 6η ομάδα στο δίκτυο ποδοσφαιρικών συλλόγων που έχει στην κατοχή της θέλει να προσθέσει η Red Bull, καθώς σύμφωνα με την Equipe βρίσκεται κοντά στην αγορά της Paris FC.
Ο μήνας -παρά κάτι- που μεσολαβεί από το τελευταίο GP, της Σιγκαπούρης, μέχρι το επόμενο στο Όστιν του Τέξας (18-20/10) επιτρέπει στις ομάδες της Formula 1 να εξελίξουν εκτενή πακέτα αναβάθμισης των μονοθεσίων τους. Εξετάζουμε τις αλλαγές που ετοιμάζουν οι McLaren, RBR, Ferrari και Mercedes για τα 6 GP μέχρι το τέλος της σεζόν - σήμερα η Red Bull RB20.
Τις τελευταίες μέρες εξαπλώθηκε μια -ανεπιβεβαίωτη- πληροφορία ότι η Red Bull Racing και ο Σέρτζιο Πέρεζ έχουν προγραμματίσει για το επερχόμενο GP Μεξικού (25-27/10) την ανακοίνωση της φερόμενης αποχώρησής του από την ενεργό δράση. Αλλά ο "Τσέκο" επεφύλασσε μια "κραυγαλέα" απάντηση μέσω του Twitter/X.
Μπορεί ο Μαξ Φερστάπεν όντως να σκέφτεται αποχωρήσει από τη Formula 1 λόγω της παρέμβασης της FIA στη φρασεολογία του, ή πρόκειται απλά για λόγια της στιγμής από τον Ολλανδό; Ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, πιστεύει ότι ισχύει το πρώτο.
Οι δύο διευθυντές των McLaren και Red Bull Racing, Αντρέα Στέλλα και Κρίστιαν Χόρνερ, παραδέχθηκαν μετά την επιβλητική νίκη του Λάντο Νόρις στο GP της Σιγκαπούρης ότι η μάχη για την ανάδειξη του φετινού πρωταθλητή της Formula 1 μεταξύ του Βρετανού και του Μαξ Φερστάπεν θα είναι οριακή μέχρι το τελευταίο αγώνα του Άμπου Ντάμπι το Δεκέμβριο.
Πριν από μιάμιση δεκαετία ο Φερνάντο Αλόνσο είχε βρεθεί στις πύλες του Μίλτον Κινς, όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο Άντριαν Νιούι - και τώρα ο σύμβουλος της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο αποκάλυψε το λόγο για τον οποίο χάλασε αυτή η μεταγραφική "βόμβα".
Μετά τον Άντριαν Νιούι και τον αγωνιστικό διευθυντή Τζόναθαν Ουίλτι, η Red Bull Racing γνώρισε άλλη μια ηχηρή αποχώρηση ενός κομβικού της στελέχους - του διευθυντή στρατηγικής στους αγώνες, Ουίλ Κόρτνεϊ.
Στο λιγότερο ταιριαστό σιρκουί όλου του πρωταθλήματος της Formula 1 για τη Red Bull RB20, στη Μαρίνα Μπέι της Σιγκαπούρης, ο Μαξ Φερστάπεν λέει ότι δεν τρέφει αυταπάτες νίκης, καθώς και ότι ο βασικός του στόχος είναι να μπει στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης.
Όσο κι αν ακούγεται απίστευτο, πάνε πλέον 8 GP από τότε που ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε για τελευταία φορά στη F1 - στη Βαρκελώνη τον Ιούνιο. Όμως η Red Bull RB20 έδειχνε, με μια σειρά βελτιώσεων, να έχει την ταχύτητα για τη νίκη στο Αζερμπαϊτζάν. Και ο πρωταθλητής εξηγεί τι πήγε στραβά και δεν ήταν σε θέση να τη διεκδικήσει.
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν ήταν σε θέση να πετύχει στις σημερινές δοκιμές κατάταξης του Μπακού κάτι καλύτερο από την 6η θέση της αυριανής εκκίνησης του GP στο Αζερμπαϊτζάν, και εξήγησε πως κάποιες αλλαγές που έκανε με τη Red Bull στην RB20 χειροτέρεψαν την καλή αίσθηση του μονοθεσίου του σε σχέση με τις ελεύθερες δοκιμές.
Το νέο δάπεδο που εισήγαγε η Red Bull Racing στην RB20 για το GP του Αζερμπαϊτζάν αποσκοπεί να επιλύσει τα σοβαρά προβλήματα που είχε με τη δυσλειτουργία των αναβαθμίσεων που έκανε στο μονοθέσιο τους τελευταίους μήνες - και ακολουθούν ακόμα μεγαλύτερες βελτιώσεις για τους επόμενους δύο αγώνες.
Στο ταξίδι πίσω στο χρόνο και τις δεκαετίες της Formula 1, ο Άντριαν Νιούι έχει κατακτήσει 12 πρωταθλήματα κατασκευαστών με τις Williams, McLaren με RBR. Από όλα τα μονοθέσια που φέρουν την υπογραφή του, διαλέξαμε τα πέντε πιο μυθικά, ευφυή και κυρίαρχα, που θα μείνουν για πάντα στις "χρυσές" σελίδες του σπορ.
Μετά από την ανελέητη κριτική που δέχθηκε φέτος, ο Σέρτζιο Πέρεζ άφησε να εννοηθεί ότι τα πολύ φτωχά του αποτελέσματα στα GP της Formula 1 από το Μάιο οφείλονται στα προβλήματα ισορροπίας που αρχίζει να αντιμετωπίζει και ο ίδιος ο Μαξ Φερστάπεν τελευταία.
Ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ είπε ότι οι οδηγοί της ομάδας Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ έχουν μπει σε έναν “φαύλο κύκλο” με το φετινό μονοθέσιο RB20, και ότι τα πρώτα προβλήματα ξεκίνησαν να εμφανίζονται από πέρσι κιόλας - από το GP των ΗΠΑ στο Τέξας.
Μετά την 6η θέση του στο GP Ιταλίας, ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι η Red Bull RB20 έχει πια μεταμορφωθεί σε ένα “τέρας” και ότι πλέον “δεν είναι ρεαλιστικοί” για εκείνον και την ομάδα οι φετινοί τίτλοι οδηγών και κατασκευαστών της Formula 1.
"Χείμαρρος" εναντίον της Red Bull ήταν ο Γιος Φερστάπεν, πατέρας του τρις πρωταθλητή της F1 Μαξ, μιλώντας για "πισωγύρισμα" του μονοθεσίου RB20 και λέγοντας πως "θα εκπλαγώ αν ο Χόρνερ φέρει ξανά την ομάδα στον ίσιο δρόμο".