Τώρα που έκλεισε και τυπικά το θέμα του Σέρτζιο Πέρεζ και της Red Bull Racing, με την αντικατάσταση του Μεξικανού από τον Λίαμ Λόσον, οριστικοποιήθηκε και οι εικοσάδα των οδηγών που θα συμμετέχει το 2025 στα GP της Formula 1.
Ο Γαλλο-Αλγερινός Ισάκ Χάντζαρ είναι ο οδηγός που θα βρίσκεται δίπλα στον Γιούκι Τσουνόντα στο γκαράζ της δεύτερης ομάδας της Red Bull, της RB (Racing Bulls), όπως ανακοίνωσε η αυστριακή εταιρεία μετά την προαγωγή του Λίαμ Λόσον στη Red Bull Racing (και στη θέση του απελθόντα Σέρτζιο Πέρεζ) για τη σεζόν της Formula 1 του 2025.
Αποχαιρετώντας τη Scuderia μετά από τέσσερα χρόνια στο Μαρανέλο, ο Κάρλος Σάινθ ανοίχτηκε για πρώτη φορά για τα συναισθήματα που τον κατέκλυσαν τον περασμένο Ιανουάριο του 2024, όταν πληροφορήθηκε ότι η ιταλική ομάδα είχε πάρει την απόφαση να τον αντικαταστήσει το ‘25 με τον Λιούις Χάμιλτον.
Οι Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον και Σέρτζιο Πέρεζ είναι εξαίρετοι οδηγοί, όμως όλοι τους γνώρισαν τη συντριβή στη σκιά του Μαξ Φερστάπεν την τελευταία επταετία. Παρόλα αυτά, ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ πιστεύει ότι ο Λίαμ Λόσον θα ανταποκριθεί καλύτερα το 2025 - και εξηγεί γιατί.
Με τον 18χρονο ρούκι Κίμι Αντονέλι στη θέση του Λιούις Χάμιλτον, η Mercedes F1 χρειαζόταν έναν έμπειρο και ικανό τρίτο οδηγό - και ο παλιός της γνώριμος Βάλτερι Μπότας ήταν η ιδανική επιλογή, μετά την αποχώρησή του από τη Sauber.
Η ομάδα του Μαρανέλο έγινε η πρώτη από τις δέκα της Formula 1 που ανακοίνωσε την ημερομηνία παρουσίασης του νέου της μονοθεσίου για το 2025 - του πρώτου cavallino με το οποίο θα αγωνιστεί στο σπορ ο επτάκις πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της διακοπής της συνεργασίας της με τον Σέρτζιο Πέρεζ, η RBR γνωστοποίησε ότι τη θέση του Μεξικανού δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν για τη σεζόν της Formula 1 του 2025 θα πάρει ο Νεοζηλανδός Λίαμ Λόσον.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, τη θέση του απερχόμενου Σέρτζιο Πέρεζ στη RBR το 2025 θα πάρει ένας εκ των δύο οδηγών που βρίσκονται ψηλότερα στην ιεραρχία της Ακαδημίας της Red Bull: ο Λίαμ Λόσον ή ο Γιούκι Τσουνόντα.
Μετά από τέσσερις σεζόν της Formula 1, ο Σέρτζιο Πέρεζ ανακοίνωσε ότι έφτασε σε συμφωνία με τη Red Bull Racing για την άμεση διακοπή της συνεργασίας τους παρότι είχε συμβόλαιο με την ομάδα μέχρι το τέλος του 2026.
Η εργασία των κατασκευαστών για τις ολοκαίνουριες μονάδες ισχύος των μονοθεσίων της F1 του '26 έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια. Διαβάστε ορισμένες από τις προδιαγραφές τους, καθώς και κάποιους από τους κανονισμούς που διέπουν τη χρήση τους.
Ο τετράκις πρωταθλητής της F1 Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι είχε “εποικοδομητικές και ειλικρινείς” συζητήσεις με τη Mercedes F1 το περασμένο καλοκαίρι, και εξήγησε γιατί -παρά το δέλεαρ της φήμης ότι η Mercedes HPP είναι ιδιαίτερα προχωρημένη με τον κινητήρα του 2026- επέλεξε να μείνει πιστός στην ομάδα του Μίλτον Κινς.
Λίγες μέρες πριν ο Λιούις Χάμιλτον γίνει και επισήμως οδηγός της Ferrari, ο Φρεντ Βασέρ μίλησε για άλλη μία φορά για τις προσδοκίες της ιταλικής ομάδας από τον Βρετανό επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή το 2025, ενόψει μιας σεζόν που αναμένεται απόλυτα οριακή.
Η Scuderia θέλησε να τιμήσει τον Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ για την 4ετή του προσφορά στην ομάδα, στην τελευταία του μέρα στο Μαρανέλο πριν φύγει για τη Williams το 2025, προσφέροντας στον ίδιο και στον πατέρα του, Κάρλος Σάινθ τον πρεσβύτερο, την ευκαιρία να οδηγήσουν μαζί δύο Ferrari F1-75 του 2022 στην πίστα του Φιοράνο.
Μετά την κατάκτηση του φετινού τίτλου κατασκευαστών της F1, η McLaren πιέζει στα άκρα το σχεδιασμό του μονοθεσίου της για το 2025, με ορισμένες τολμηρές αποφάσεις με στόχο να προσθέσει του χρόνου το πρώτο της πρωτάθλημα οδηγών μετά από το τελευταίο της με τον Λιούις Χάμιλτον το 2008.
Δυόμισι χρόνια μετά τη μεγάλη νομική διαμάχη της Alpine με τη McLaren για τις υπηρεσίες του Όσκαρ Πιάστρι, ο Αυστραλός αποκάλυψε πώς υπέγραψε το πρώτο του συμβόλαιο με την ομάδα του Ουόκινγκ - και ότι δεν περίμενε ποτέ ότι θα έφτανε τόσο σύντομα στις νίκες και στο φετινό θρίαμβο του τίτλου κατασκευαστών.
Το ‘project 677’, το νέο μονοθέσιο της Scuderia για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2025 -και πρώτο με το οποίο θα αγωνιστεί ο Λιούις Χάμιλτον- είναι στην τελική του φάση εξέλιξης και ο Φρεντ Βασέρ είπε ότι δείχνει αρκετά καλό - όμως ο Γάλλος πρόσθεσε ότι η ιταλική ομάδα πρέπει να βελτιωθεί “σε κάθε τομέα ανεξαιρέτως” για να κατακτήσει τους τίτλους της επόμενης σεζόν.
Για την “εκπλήρωση ενός πεπρωμένου” μίλησε ο Φερνάντο Αλόνσο ενόψει της συνεργασίας του με τον Άντριαν Νιούι, τον πιο επιτυχημένο σχεδιαστή της ιστορίας Formula 1. Όμως, αυτός είναι μόνο ένας από τους πολλούς “πλανήτες” που θα ευθυγραμμιστούν για την Aston Martin F1 από νωρίς το 2025.
Η ετήσια αγωνιστική άδεια των πιλότων της Formula 1, γνωστή ως Superlicense, κοστίζει ακριβά. Υπολογίζεται για κάθε οδηγό βάσει των βαθμών που συγκέντρωσε στο πρωτάθλημα της προηγούμενης σεζόν - που σημαίνει ότι ο Μαξ Φερστάπεν, ως πρωταθλητής, θα πληρώσει ξανά το μεγαλύτερο ποσό και για το 2025.
Παρότι τυπικά είναι ακόμη οδηγός της Mercedes F1, μέχρι το τέλος της χρονιάς, ο Λιούις Χάμιλτον έχει γίνει ήδη τακτικός θαμώνας του εργοστασίου της Ferrari στο Μαρανέλο. Ποιος ήταν ο σκοπός των επισκέψεών του, και πώς ξεκίνησε τον εγκληματισμό του στη Scuderia.
Μετά το τέλος του φετινού πρωταθλήματος της F1, οι δέκα ομάδες του σπορ θα μοιραστούν περίπου το 50% των εμπορικών δικαιωμάτων της χρονιάς, αναλογικά με τη θέση που τερμάτισαν στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Διαβάστε ποιο είναι το ποσό που αναλογεί στην καθεμία.
Ο τετράκις πρωταθλητής της F1 αντέδρασε με χαρά όταν έμαθε από τον πρόεδρο της FIA, Μοχάμεντ μπεν Σουλαγέμ, ότι η ποινή κοινωφελούς εργασίας που του επεβλήθη για μία κακή λέξη στη συνέντευξη Τύπου του GP Σιγκαπούρης θα ήταν να μιλήσει σε νεαρά κορίτσια και αγόρια της Ρουάντα που ονειρεύονται να ασχοληθούν με το μότορσπορ.
Η τακτική της Ferrari να μην δίνει προτεραιότητα σε έναν εκ των δύο οδηγών της, που ακολουθούσε ο Ματία Μπινότο και συνέχισε ο Φρεντ Βασέρ, θα παραμείνει και το 2025 με τον Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο, λέει με βεβαιότητα ο Σαρλ Λεκλέρ.
Για 3η συνεχόμενη χρονιά, το 2025, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ θα μεταδώσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, που θα περιλαμβάνει και πάλι 24 GP. Όλοι οι αγώνες, καθώς και οι ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές και τα Sprint θα μεταδίδονται ζωντανά, αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+ και επιλεγμένοι αγώνες και από τον ΑΝΤ1.
Η FIA αποκάλυψε μια σειρά τεχνικών αλλαγών που θα εφαρμοστούν στα αυτοκίνητα της επόμενης σεζόν της Formula 1, καθώς και τροποποιήσεων στους ριζικά αλλαγμένους τεχνικούς κανονισμούς των ολοκαίνουριων μονοθεσίων του 2026.
Με το τέταρτο διαδοχικό του πρωτάθλημα της Formula 1, ο Μαξ Φερστάπεν βρέθηκε στην κορυφή της λίστας των πιο παχηλών απολαβών για άλλη μια χρονιά. Διαβάστε ποιοι οδηγοί τον ακολουθούν στην πρώτη δεκάδα, και τα ποσά που θα εισπράξουν για τη σεζόν που μόλις τελείωσε.
Μετά από μήνες επικριτικών και ενίοτε χλευαστικών σχολίων με τα οποία βάλλεται εδώ και μήνες για τη φετινή του απόδοση στη Formula 1, ο Σέρτζιο Πέρεζ βρήκε έναν απρόσμενο σύμμαχο: τον Μαξ Φερστάπεν, που βάζει ορισμένα πράγματα στη θέση τους.
Η είσοδος της General Motors -με τη θυγατρική Cadillac- στη Formula 1 το 2026 επισήμως δεν είναι επιβεβαιωμένη, αλλά κατ’ ουσίαν θεωρείται δεδομένη - ειδικά τώρα που η Scuderia Ferrari ανακοίνωσε ότι θα την προμηθεύει με μονάδες ισχύος και κιβώτια ταχυτήτων τη διετία 2026-’27.
Ξεκίνησε στο Βούπερταλ της Γερμανίας η δίκη των τριών ανδρών που κατηγορούνται για τον εκβιασμό της οικογένειας Σουμάχερ. Πόσα προσωπικά δεδομένα για την υγεία του θρύλου της Formula 1 είχαν κλέψει, και πόσα χρήματα ζητούσαν για να μην τα δημοσιοποιήσουν.
Στην πρεμιέρα του με τη Williams, ο Κάρλος Σάινθ ακολούθησε τον μέχρι προχθές ομόλογό του στη Ferrari Σαρλ Λεκλέρ σε απόσταση 0,125’’ στην κορυφή των χρόνων της ημέρας δοκιμών της Formula 1 στην πίστα της Γιας Μαρίνα.
Ο Κάρλος Σάινθ άφησε να εννοηθεί ότι κάποιες στιγμές στο GP του Άμπου Ντάμπι δεν κατάφερε να συγκρατήσει τη συναισθηματική φόρτιση του τελευταίου του αγώνα με τη Ferrari, έπειτα από 4 χρόνια στη Scuderia και 4 νίκες με το cavallino στο στήθος.
Μετά από 12 χρόνια στο Μπράκλεϊ, ο Λιούις Χάμιλτον συμμετείχε την περασμένη Κυριακή στο Άμπου Ντάμπι στο τελευταίο του GP με τη Mercedes F1. Και στον αγώνα αυτό συνέβησαν κάποιες απίστευτες συμπτώσεις με το τελευταίο του GP με τη McLaren, στη Βραζιλία στο τέλος του 2012.
Με εξαίρεση τον Λιούις Χάμιλτον, που δεν βρίσκεται στο κόκπιτ της Ferrari αλλά χιλιάδες μίλια μακριά, οι οδηγοί που άλλαξαν ομάδα για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2025 βρίσκονται σήμερα (10/12) στο Άμπου Ντάμπι για τις καθιερωμένες δοκιμές μετά το τέλος της αγωνιστικής σεζόν.
Η ημέρα της κρίσης για το μέλλον του Σέρτζιο Πέρεζ στη Red Bull Racing -και πιθανώς στη Formula 1- είναι η σημερινή (9/12), καθώς οι δύο πλευρές συζητούν “τον σωστό τρόπο να πορευθούμε εφεξής” - ενώ όλοι πλέον δείχνουν να πιστεύουν ότι η ομάδα θα τον αντικαταστήσει το 2025 με τον Λίαμ Λόσον ή τον Γιούκι Τσουνόντα.
Οδηγώντας τη McLaren στο θρίαμβο της κατάκτησης του φετινού τίτλου κατασκευαστών σήμερα (8/12) στο GP του Άμπου Ντάμπι, ο Λάντο Νόρις ξεκαθάρισε ότι πλέον ξεκάθαρος στόχος του ίδιου και της ομάδας είναι να κάνουν το νταμπλ μαζί με τον τίτλο των οδηγών το 2025.
Στο γύρο της επιστροφής στα πιτς μετά την καρό σημαία στο Άμπου Ντάμπι ο Λιούις Χάμιλτον επεφύλασσε ένα μήνυμα μέσα από την καρδιά του για τους ανθρώπους της ομάδας με την οποία αγωνίστηκε σε 246 GP και κέρδισε 6 παγκόσμια πρωταθλήματα από το 2013 μέχρι σήμερα.
Μετά από 6 δεκαετίες θρύλων, δόξας, ηρώων, χαμένων μύθων, καταστροφής και αναβίωσης, η ομάδα που ίδρυσε το 1966 μια ομάδα νεαρών Νεοζηλανδών με επικεφαλής τον Μπρους ΜακΛάρεν μόλις επέστρεψε στην κορυφή του κόσμου. Και δείχνει σαν να ξεκίνησε την τέταρτη εποχή της δόξας της στη Formula 1.
Ο Λάντο Νόρις κυριάρχησε απόλυτα από τα φώτα ως την καρό σημαία στο GP του Άμπου Ντάμπι και άντεξε στην πίεση των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ με τις δύο Ferrari μετά τη σύγκρουση των Πιάστρι-Φερστάπεν στον πρώτο γύρο (που άφησε τον Αυστραλό εκτός δεκάδας), για να χαρίσει στη McLaren το πρώτο της παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το 1998.
Η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 κλείνει στην πίστα της Γιας Μαρίνα, όπου θα κριθεί η νέα παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών μεταξύ McLaren και Ferrari. Πού μπορείτε να παρακολουθήσετε το GP του Άμπου Ντάμπι, και τι ώρα.
Σε ένα τριήμερο που η McLaren MCL38 δείχνει να κυριαρχεί, οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι -που “κλείδωσαν” την πρώτη σειρά της εκκίνησης- λένε ότι θέλουν να εξασφαλίσουν το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών για την ομάδα του Ουόκινγκ “με στιλ”, θριαμβεύοντας και στο αυριανό (8/12, 15:00) GP του Άμπου Ντάμπι.