GP Μπαχρέιν: Νίκη Χάμιλτον στο θρίλερ της Ferrari
Ο Άγγλος κέρδισε μια από τις ελάχιστες τυχερές νίκες της καριέρας του στο Σακίρ, λόγω μηχανικών προβλημάτων της Ferrari του Σαρλ Λεκλέρκ και τετ-α-κε του Φέτελ.
Ο Λιούις Χάμιλτον καρπώθηκε ένα σοβαρό μηχανικό πρόβλημα της Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ, που έκανε «περίπατο» στο GP του Μπαχρέιν μέχρι τον 47 γύρο, καθώς κι ένα τετ-α-κε του Σεμπάστιαν Φέτελ εννιά γύρους νωρίτερα, για να κερδίσει την πρώτη φετινή του νίκη στο δεύτερο GP της F1 2019.
Ο Λεκλέρκ, που σε ηλικία 21 ετών και μόλις στο δεύτερό του GP με τη Ferrari όδευε προς την παρθενική του νίκη, είχε την ατυχία να καταρρεύσει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας της SF90 εννέα γύρους πριν το τέλους του αγώνα. Η απώλεια σημαντικού ποσοστού ισχύος τον έκανε αργό, και μοιραία ευάλωτο στις δύο Mercedes.
Ο Μονεγάσκος μάλιστα θα έχανε και την τρίτη θέση, από τον Μαξ Φερστάπεν, αν ο αγώνας δεν τελείωνε υπό το όχημα ασφαλείας, το οποίο βγήκε στους τρεις τελευταίους γύρους όταν εγκατέλειψαν ακριβώς στην ίδια στιγμή, και στην ίδια στροφή, και οι δύο Renault των Νίκο Χούλκενμπεργκ και Ντάνιελ Ρικιάρντο, με μηχανικά προβλήματα!
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, στο μεταξύ, προσπαθώντας να αμυνθεί από την επίθεση του Χάμιλτον στον 38 γύρο είχε τετ-α-κε. Λίγες στροφές αργότερα είχε επαφή με τον Τζορτζ Ράσελ της Williams, με αποτέλεσμα να σπάσει η εμπρός πτέρυγα της Ferrari και να αναγκαστεί να κάνει και τρίτο πιτ-στοπ! Ο Γερμανός έπεσε στην 8η θέση, αλλά κατάφερε να ανελιχθεί μέχρι την 5η, ως την καρό σημαία.
Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Λάντο Νόρις, που δείχνει το εξαιρετικό του ταλέντο στο δεύτερό του αγώνα στη Formula 1, με τη McLaren, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Κίμι Ράικονεν (Alfa Romeo), Πιέρ Γκασλύ (Red Bull-Honda), Άλεξ Άλμπον (Toro Rosso-Honda) και Σέρζιο Πέρεθ (Racing Point-Mercedes).
Ο αγώνας
Το μόνο που δεν έκανε καλά ο Λεκλέρκ σήμερα ήταν η εκκίνηση. Με το σβήσιμο των φώτων τον πέρασε ο Φέτελ, και λίγες στροφές μετά το ίδιο έκανε και ο Μπότας. Όμως, ο Μονεγάσκος σύντομα πέρασε τη Mercedes του Φινλανδού, και στον 6ο γύρο και τον ομόλογό του στη Ferrari, και χάθηκε στον ορίζοντα - μέχρι τον 47ο γύρο.
Ο Χάμιλτον, που επίσης πέρασε στους πρώτους γύρους τον Μπότας, επέλεξε να κάνει το undercut (μπαίνοντας πρώτος στα πιτς) για να απειλήσει τον Φέτελ. Τα κατάφερε, και ανέβηκε στη δεύτερη θέση - όμως με μια στρατηγική διαφοροποίηση: έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα, ενώ οι δύο Ferrari στα πιτ-στοπς τους έβαλαν τη μέση.
Αυτό σήμαινε ότι ο Χάμιλτον θα σταματούσε και δεύτερη φορά. Ειδικά όταν έγινε σαφές ότι πάσχιζε τόσο πολύ να κάνει το δεύτερο σετ μαλακής γόμας να λειτουργήσει, που υστερούσε πολύ από τις Ferrari που είχαν σκληρότερα ελαστικά. Μέσα σε λίγους γύρους, και ενώ τον πέρασε ο Φέτελ στον 27ο, αυτό το σετ μαλακών ελαστικών είχε παραδώσει το πνεύμα.
Όταν ήρθε η ώρα για το δεύτερο πιτ-στοπ του πρωταθλητή, έβαλε τη μέση γόμα και όλα βελτιώθηκαν για εκείνον. Οι δύο Ferrari ακολούθησαν και μπήκαν επίσης στα πιτς, για να καλυφθούν από την ταχύτητα του Λιούις με φρέσκα ελαστικά. Όμως, στον 38ο γύρο ο Άγγλος είχε πια φτάσει στο κιβώτιο του Φέτελ.
Τότε, στη στροφή 4, έκανε μια γενναία επίθεση από την εσωτερική, πέρασε καθαρά τον Φέτελ, και παρότι οι δύο δεν ακούμπησαν, στην έξοδο η Ferrari έκανε τετ-α-κε, με κάτι που έμοιασε με λάθος του οδηγού της. Λίγο μετά είχε και την επαφή με τον Ράσελ, και πλέον όλα τελείωσαν για τον Γερμανό.
GP ΜΠΑΧΡΕΪΝ 2019
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ