Όταν ο Μάρκο Σιμοντσέλι γκάζωσε για τον παράδεισο
Πέρασαν κιόλας οκτώ χρόνια από εκείνη τη μαύρη Κυριακή που ο Μάρκο Σιμοντσέλι έχασε τη ζωή του στον αγώνα της Μαλαισίας. Η ψηλόλιγνη φιγούρα του θα πλανάται πάντα στο πάντοκ...
Σαν σήμερα (23/10) πριν από οκτώ χρόνια το νήμα της ζωής του Μάρκο Σιμοντσέλι κόπηκε πρόωρα. Ο Ιταλός αναβάτης έφυγε από τη ζωή ακριβώς πριν από οκτώ χρόνια στους πρώτους γύρους του Grand Prix της Μαλαισίας.
Ο 24χρονος πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στα 250cc άφησε την τελευταία πνοή του στο σημείο, στη στροφή 11 εκεί που βρίσκεται έκτοτε μια πινακίδα που θα θυμίζει σε όλους τα χρόνια που θα ακολουθήσουν τον επονομαζόμενο SuperSic.
" Ήξερα πως δεν θα μπορούσε να γίνει τίποτα. Τον φίλησα και του είπα πως τον αγαπώ", είχε δηλώσει ο πατέρας του, Πάολο λίγες μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα.
Στη μνήμη του Μάρκο συστήθηκε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα με πατρόνες τους γονείς του, τον Πάολο και τη Ροσέλα Σιμοντσέλι. Ο Μάρκο ήθελε όλος ο κόσμος να χαμογελάει και να είναι ευτυχισμένος και αυτό προσπαθεί να κάνει το ίδρυμα, βοηθώντας παιδιά λιγότερα τυχερά από τον οδηγό από το Κοριάνο. Αυτό άλλωστε ήταν κάτι που ήθελε να κάνει ο ίδιος.
Γεννήθηκε στην Κατόλικα της Ιταλίας στις 20/1/1987. Η μικρής ιταλική πόλη που βρίσκεται κοντά στο Ρίμινι απαριθμεί μόλις 16000 κατοίκους. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της γεννιάς του.
Αυτό δεν είναι δική μας διαπίστωση, αλλά του Βαλεντίνο Ρόσι, ο οποίος τον είχει χρίσει ως διάδοχο του. Ο "γιατρός" μετά τον θάνατο του συμπατριώτη του πέρασε δύσκολες στιγμές αφού ήταν από τους πρωταγωνιστές του τραγικού δυστυχήματος που κόστισε τη ζωή στον άτυχο συμπατριώτη και φίλο του.
Κατά τη διάρκεια της καριέρας του ο κατάφερε να πανηγυρίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2008 στα 250cc με την Gilera, ενώ είχε φτάσει κοντά και σε άλλους τίτλους τόσο στα 125cc, όσο και στα 250cc. Το 2010 ανέβηκε στα MotoGP, όμως ποτέ δεν θα μάθουμε που θα μπορούσε να φτάσει.
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΡΣΑ
Στις 23/10/2011 ο Μάρκο Σιμοντσέλι συμμετείχε στον τελευταίο αγώνα της ζωής του στην Μαλαισία. Ο αναβάτης της Gresini Honda έχασε το μπροστινό στη στροφή 11 στον 2ο γύρο του προτελευταίου αγώνα της χρονιάς, προσπάθησε να αποφύγει την πτώση, ωστόσο χτυπήθηκε από τους διερχόμενους Κόλιν Έντουαρντς και Βαλεντίνο Ρόσι, οι οποίοι δεν είχαν καν χρόνο να σκεφτούν να φρενάρουν. Από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης ο Σιμοντσέλι έχασε το κράνος του.
Ο "Super Sic" μεταφέρθηκε αναίσθητος με ασθενοφόρο στο ιατρικό κέντρο της πίστας, όμως υπέκυψε στα τραύματα του στις 16.56 τοπική ώρα. Ο αγώνας διακόπηκε και λίγο αργότερα ανακοινώθηκε ότι ματαιώνεται, προετοιμάζοντας ίσως με αυτόν τον τρόπο τους φίλους του σπορ και όχι μόνο για το μαντάτο του μοιραίου.
Σύμφωνα με τον διευθυντή του ιατρικού κέντρου της πίστας, Μικέλε Μακιαγκόντενα ο Ιταλός αναβάτης πέθανε από πολλαπλά τραύματα στο κεφάλι, στο λαιμό και στο στήθος. Επί 45 λεπτά προσπάθησαν να τον επαναφέρουν στη ζωή, δίχως αποτέλεσμα. Κάπως έτσι μπήκε πρόωρα τέλος στη ζωή του Μάρκο Σιμοντσέλι.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΟΥ SUPER SIC
Πρώτο Grand Prix:
MotoGP / 2010, Κατάρ
250cc / 2006, Iσπανία
125cc / 2002, Τσεχία
Πρώτη pole position:
MotoGP / 2011, Καταλονία
250cc / 2008, Πορτογαλία
125cc / 2004, Ισπανία
Πρώτος ταχύτερος γύρος αγώνα:
250cc / 2008, Iσπανία
125cc / 2005, Κατάρ
Πρώτο βάθρο:
MotoGP / 2011, Τσεχία
250cc / 2008, Πορτογαλία
125cc / 2004, Ισπανία
Πρώτη νίκη σε GP:
250cc / 2008, Iταλία
125cc / 2004, Ισπανία
Νίκες σε GP: 12 στα 250cc / 2 στα 125cc
2ες θέσεις: 1 στα MotoGP / 4 στα 250cc / 1 στα 125cc
3ες θέσεις: 1 στα MotoGP / 6 στα 250cc / 4 στα 125cc
Βάθρα: 2 στα MotoGP / 22 στα 250cc / 7 στα 125cc
Pole positions: 2 στα MotoGP / 10 στα 250cc / 3 στα 125cc
Ταχύτεροι γύροι αγώνα: 8 στα 250cc / 1 στα 125cc
Παγκόσμια Πρωταθλήματα: 1 (250cc - 2008)