Η είσοδος της General Motors -με τη θυγατρική Cadillac- στη Formula 1 το 2026 επισήμως δεν είναι επιβεβαιωμένη, αλλά κατ’ ουσίαν θεωρείται δεδομένη - ειδικά τώρα που η Scuderia Ferrari ανακοίνωσε ότι θα την προμηθεύει με μονάδες ισχύος και κιβώτια ταχυτήτων τη διετία 2026-’27.
Η General Motors, μητρική εταιρεία της Cadillac, βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με τη Formula 1 για να προστεθεί το ‘26 στους κατασκευαστές του σπορ, αυξάνοντας τις ομάδες σε έντεκα.
Παρότι η αίτηση της ομάδας της Andretti να μπει στη Formula 1 το 2025 είχε πάρει το “πράσινο φως” από τη FIA, και παρότι είχε την υποστήριξη της General Motors (Cadillac), η Formula 1 (Liberty Media) την απέρριψε, κι έτσι δεν θα υπάρξει 11η ομάδα στο σπορ - τουλάχιστον όχι πριν το 2028.
Ο αμερικανικός κολοσσός της General Motors, μέσω την θυγατρικής της Cadillac, κατέθεσε επίσημη αίτηση στη FIA να γίνει σε πέντε χρόνια το έβδομο εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων στη Formula 1 - αλλά αποκλειστικά σε συνεργασία με τη νέα ομάδα της Andretti.
Η FIA ανακοίνωσε ότι η αμερικανική ομάδα Andretti είναι η μοναδική από όσες αιτήθηκαν να μπουν στη Formula 1 που πέρασε στην τρίτη φάση της διαδικασίας - που σημαίνει ότι εκκρεμεί μόνο η εμπορική συμφωνία με τη FOM για να οριστικοποιηθεί η είσοδός της.