Στο πλαίσιο της αναδόμησης της Sauber F1, για τη μεταμόρφωσή της στην εργοστασιακή ομάδα της Audi το 2026 στη Formula 1, ο διευθυντής της ομάδας Ματία Μπινότο επέλεξε για τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή έναν παλιό του γνώριμο: τον πρώην διευθυντή στρατηγικής της Scuderia Ferrari, Ινάκι Ρουέντα.
Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 Σεμπάστιαν Φέτελ ενδέχεται να επιστρέψει στο σπορ, καθώς -με τις ευλογίες του πρώην του συνεργάτη στη Ferrari και νυν διοικητή της Audi F1, Ματία Μπινότο- φέρεται να είναι ένας από τους υποψήφιους οδηγούς για τη Sauber το 2025 - που θα γίνει Audi το ‘26.
Ένα ακόμη ηχηρό πλήγμα δέχθηκε η πρωταθλήτρια της F1, Red Bull Racing: μετά τον αστέρα σχεδιαστή της, Άντριαν Νιούι, έχασε και τον αγωνιστικό διευθυντή Τζόναθαν Ουίτλι -"δεξί χέρι" του Κρίστιαν Χόρνερ- που οδεύει προς το Χίνβιλ για να ηγηθεί της Audi F1 μαζί με τον Ματία Μπινότο.
Ο πρώην διευθυντής της Scuderia Ferrari, Ματία Μπινότο, θα αναλάβει από την 1η Αυγούστου 2024 το πρόγραμμα της εισόδου της Audi στη Formula 1 - όπως ανακοίνωσε η εταιρεία του Ίνγκολσταντ. Παρελθόν από την ομάδα ο Αντρέας Σιντλ.
Στον ορίζοντα του Κάρλος Σάινθ μετά την αποχώρησή του από τη Ferrari στο τέλος του 2024 φέρεται πλέον να βρίσκονται μόνο δύο προτάσεις: για μονοετές συμβόλαιο από τη Mercedes και για πολυετές από την Audi - και ο Ισπανός πρέπει να αποφασίσει μέχρι το GP του Μονακό στο τέλος Μαΐου.
Η Sauber ανακοίνωσε και επίσημα το πολυετές της συμβόλαιο με τον 36χρονο Γερμανό Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος θα μετακομίσει στο Χίνβιλ το 2025 και θα παραμείνει εκεί και το ‘26 που η ομάδα θα μετονομαστεί σε Audi F1.
Παρότι δεν θα μπει στη Formula 1 πριν το 2026, η Audi ήδη επιλέγει τους οδηγούς της Stake/Sauber για το 2025. Φέρεται να έχει έρθει ήδη σε κατ’ αρχήν συμφωνία με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas, και παράλληλα δίνει περαιτέρω διορία στον Κάρλος Σάινθ για να λάβει τις αποφάσεις του.
Με την επέκταση του συμβολαίου του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin F1 μέχρι το τέλος του 2026, έκλεισαν όλες οι θέσεις των οδηγών-ηγετών των ομάδων της Formula 1 για το 2025. Διαβάστε, παρακάτω, πώς έχουν τα δεδομένα για όλες τις υπόλοιπες.
Λίγες μέρες μετά τον ιστορικό πρώτο θρίαμβο της Audi στο Ράλι Ντακάρ, που πέτυχε ο Κάρλος Σάινθ την Παρασκευή (19/1) στη Σαουδική Αραβία, ο Ισπανός πρώην πρωταθλητής του WRC επανέφερε στο προσκήνιο τα σενάρια για τον γιο του, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, και την Audi.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Audi, Γκέρνοτ Ντέλνερ, σίγασε τη φημολογία ότι η γερμανική εταιρεία σκέφτεται να τραβήξει την πρίζα του προγράμματος της εισόδου της στη Formula 1 το 2026 - όμως, δύο χρόνια πριν μπει στο σπορ, σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα;
Δύο χρόνια πριν την είσοδο της εργοστασιακής Audi στη Formula 1 πέντε οδηγοί συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες -σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες- και άλλοι πέντε σχετικά λιγότερες, για τα δύο κόκπιτ της γερμανικής ομάδας.