15 εκατ. ηλεκτρικά θα βασιστούν στη νέα πλατφόρμα της VW
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Volkswagen έκανε "άνοιγμα" συνεργασίας και με άλλους κατασκευαστές. Το αμιγώς ηλεκτρικό I.D. BUGGY που παρουσιάστηκε στη Γενεύη, ήταν το πρώτο δείγμα γραφής.
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Volkswagen έκανε «άνοιγμα» συνεργασίας και με άλλους κατασκευαστές, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τη νέα της πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα - Modular Electric Toolkit (MEB).
Στόχος είναι να επιτευχθεί σημαντική μείωση του κόστους της ηλεκτρικής κινητικότητας, μέσω της ευρύτερης δυνατής ανάπτυξης του MEB και των συναφών οικονομιών κλίμακας, επιτρέποντας έτσι τη συνέχιση της ευρείας πρόσβασης στην ατομική κινητικότητα στο μέλλον. Ο όμιλος Volkswagen θεωρεί ότι περίπου 15 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα θα παραχθούν με βάση την MEB.
Μάλιστα, η e.GO Mobile AG με έδρα το Άαχεν της Γερμανίας, θα είναι ο πρώτος εξωτερικός συνεργάτης στον κόσμο που θα χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική πλατφόρμα για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων επιπλέον της γκάμας μοντέλων της Volkswagen. Έχει ήδη προγραμματιστεί ένα ειδικό έργο οχημάτων.
Το αμιγώς ηλεκτρικό I.D. BUGGY που παρουσιάστηκε στη Γενεύη, ήταν το πρώτο δείγμα γραφής, βασισμένο πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα.
Σύμφωνα με το Herbert Diess, διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen, η νέα πλατφόρμα αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης Modular Transverse Toolkit, στην οποία βασίστηκαν πάνω από 100 εκατομμύρια οχήματα.
Η Volkswagen επενδύει περίπου 44 δισ. ευρώ σε ηλεκτροκίνηση, στην ψηφιοποίηση, σε υπηρεσίες κινητικότητας και στην αυτόνομη οδήγηση μέχρι το 2023, εκ των οποίων 30 δισ. ευρώ προορίζονται αποκλειστικά για την ηλεκτρική κινητικότητα. Τα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τέταρτο του χαρτοφυλακίου του ομίλου μέχρι το 2025…