Ένα μοτέρ που τροφοδοτεί τα μονοθέσια της Formula 4, προέρχεται από τα μοντέλα παραγωγής της Abarth.
O κινητήρας 1.4 T-Jet των 165 ίππων, προδιαγραφών Euro-6D Final, βρίσκεται κάτω από το καπό της νέας ειδικής σειράς Abarth F595, η οποία φέρει το γράμμα F, που αποτελεί ευθεία αναφορά στη Formula 4, έναν θεσμό που δημιουργήθηκε το 1971, με στόχο οι νέοι οδηγοί να έχουν πρόσβαση με σχετικά χαμηλό κόστος στον κόσμο των μονοθέσιων αγωνιστικών αυτοκινήτων.
giovannimitolo@hotmail.com
Στο νέο F595, η υψηλή ισχύς των 165 ίππων συνδυάζεται με 230Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 2.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά διαθέσιμη είναι και η επιλογή αυτόματου κιβωτίου που συνδυάζεται με paddles πίσω από το τιμόνι. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 και 7,4 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 218 χλμ./ώρα.
Το δυναμικό Abarth F595 εφοδιάζεται με εξάτμιση Record Monza, με κάθετες απολήξεις, δύο από κάθε πλευρά.
Επίσης, ο οδηγός πατώντας ένα κουμπί στο ταμπλό, μπορεί να επιλέξει μεταξύ ενός πιο διακριτικού μπάσου ήχου, ή τον τυπικό βρυχηθμό της Abarth που ξεσηκώνει στο πέρασμα του. Επίσης, στην επιλογή «Scorpion mode» από το ταμπλό, αλλάζει η χαρτογράφηση του μοτέρ, με πιο άμεση παροχή ροπής, πιο ακριβή αίσθηση του τιμονιού και πιο γρήγορη απόκριση στο γκάζι.
giovannimitolo@hotmail.com
Διαθέσιμο σε εκδόσεις hatchback και cabrio, φέρει χρώμα Rally Blue, όπως τα καλύμματα των καθρεπτών και τα εμπρός και πίσω αεροδυναμικά βοηθήματα. Οι μαύρες ματ ζάντες Sport των 17 ιντσών και φυσικά το λογότυπο F595 συμπληρώνουν την εικόνα. Αντίστοιχα δυναμικό είναι και το εσωτερικό, με τον οδηγό να έχει την επιλογή μεταξύ των σπορ καθισμάτων της Abarth, ή την ακόμα πιο «ακραία» επιλογή των σχεδόν αγωνιστικών καθισμάτων της Sabelt.
Το προηγμένο σύστημα πολυμέσων Uconnect, με την οθόνη υψηλής ανάλυσης των 7 ιντσών και η δυνατότητα λειτουργίας mirroring με κινητά μέσω των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto, ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό του μοντέλου.
Στην πίσω ανάρτηση επιλέχθηκαν αμορτισέρ της Koni με τεχνολογία FSD και για την αποτελεσματική πέδηση υπάρχουν αεριζόμενοι δίσκοι σε όλους τους τροχούς με διάμετρο 294 χλστ. εμπρός και 240 χλστ. πίσω.