Ακόμα καλύτερος έλεγχος στις στροφές από τη Mazda
Η Mazda ονομάζει το σύστημα αυτό G-Vectoring Control Plus (GVC Plus), το οποίο πρόσθεσε στο σύστημα Skyactiv-Vehicle Dynamics.
Η οδήγηση στις στροφές και ειδικά η δυναμική οδήγηση, χρειάζεται επιδεξιότητα. Βέβαια, τα σύγχρονα συστήματα που εφοδιάζουν τα αυτοκίνητα, βοηθούν κατά πολύ την κατάσταση, κυρίως όταν οι καιρικές συνθήκες είναι άσχημες.
Ανάμεσα σε αυτά τα συστήματα, είναι ένα που επενεργεί στους εσωτερικούς τροχούς κατά τη διάρκεια της στροφής, φρενάροντάς τους ελαφρά.
Η Mazda ονομάζει το σύστημα αυτό G-Vectoring Control Plus (GVC Plus), το οποίο πρόσθεσε στο σύστημα Skyactiv-Vehicle Dynamics. Το GVC Plus είναι η δεύτερη γενιά τεχνολογίας ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος που αναπτύσσει η Mazda.
Το GVC Plus, έχοντας ως βάση το G-Vectoring Control, το οποίο εξασφαλίζει ομαλή συμπεριφορά και ολοκληρωμένο έλεγχο στο όχημα, προσθέτει αμεσότερο έλεγχο της στιγμιαίας περιστροφής του οχήματος, επιδρώντας επιπλέον μέσω των φρένων. Στην διάρκεια μίας στροφής, το GVC Plus εφαρμόζει ελαφρά δύναμη πέδησης στους εξωτερικούς τροχούς, καθώς το τιμόνι επιστρέφει στην κεντρική θέση.
Με τον τρόπο αυτό επιτρέπει στο όχημα να επιστρέψει με μεγαλύτερη σταθερότητα σε ευθεία πορεία, αξιοποιώντας την αδράνεια της ελαφράς αυτής πέδησης. Έτσι, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλύτερα σε χειρισμούς αποφυγής έκτακτης ανάγκης και παρέχει περισσότερη ασφάλεια σε καταστάσεις οδήγησης όπως, αλλαγή λωρίδας με υψηλή ταχύτητα ή ακόμα και οδήγησης σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Όλα τα μοντέλα Mazda διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους τη νέα τεχνολογία GVC Plus.
Η πρώτη γενιά του G-Vectoring Control ήταν το πρώτο σύστημα ελέγχου παγκοσμίως που χρησιμοποιούσε τη μεταβολή της παραγόμενης ροπής του κινητήρα, ανταποκρινόμενο στις μεταβολές διεύθυνσης του τιμονιού, ώστε να παρέχει ολοκληρωμένο έλεγχο στις διαμήκεις και εγκάρσιες δυνάμεις επιτάχυνσης, βελτιστοποιώντας το εφαρμοζόμενο κάθετο φορτίο σε κάθε τροχό για ομαλή και άνετη κίνηση του οχήματος…