X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ακόμα πιο δυνατό το Volvo XC60 Τ8 Polestar

Λίγο μετά την παρουσίασή του, το σουηδικό μοντέλο έρχεται υβριδικό και πανίσχυρο.

Η Polestar, θυγατρική εταιρεία της Volvo που ειδικεύεται στις βελτιώσεις των μοντέλων του Σουηδού κατασκευαστή, ανακοίνωσε την έναρξη της παραγωγής της plug-in υβριδικης έκδοσης T8 Twin Engine, του νέας γενιάς XC60.

Μετά λοιπόν από τις απαραίτητες επεμβάσεις από τους τεχνικούς της Polestar, η ισχύς του συγκεκριμένου XC60 έχει αυξηθεί από τους 407 ίππους στους 421 ίππους, δίνοντάς του τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου, της σουηδικής φίρμας, μαζί με το αντίστοιχο XC90 Τ8.

Οι αλλαγές που έχει δεχθεί ο κινητήρας του νέου XC60 T8 αφορούν την διαχείριση του κινητήρα, κατά την λειτουργία του στις μεσαίες σ.α.λ., στην διαδικασία της επιτάχυνσης/επιβράδυνσης, ενώ έχει επαναρυθμιστεί και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Παρά την αύξηση της ιπποδύναμης, η μέση κατανάλωση παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα (2,1 λίτρα/100 χλμ.), με τους ρύπους CO2 να φτάνουν μόλις τα 49 γρ./χλμ., ενώ η αυτονομία με την αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 45 χλμ.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ