Ακόμα πιο ελκυστικό το Seat Ateca
Ανανεωμένο σε πολλά σημεία εμφανίζεται το Seat Ateca, καθώς η ισπανική μάρκα, μέλος του ομίλου της VW, άλλαξε το look του μοντέλου, το έκανε πλήρως συνδεδεμένο, σε διαδικτυακές λειτουργίες και υπηρεσίες στο αυτοκίνητο, πρόσθεσε προηγμένα συστήματα υποστήριξης και ευκολίας οδηγού, ενώ ανανέωσε και τη γκάμα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου.
Το μεσαίο SUV της Seat, το οποίο λανσαρίστηκε το 2016, τώρα, εν μέσω κορονοϊού, που καθυστέρησε τα πάντα στην αυτοκινητοβιομηχανία, έρχεται με πινελιές φρεσκάδας, αρκετά ενδιαφέρουσες.
Το Ateca έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στη Βαρκελώνη και παράγεται στο εργοστάσιο Kvasiny της Τσεχίας και μέχρι στιγμή οι 300.000 μονάδες πωλήσεις, αποδεικνύουν ότι πήγε πολύ καλά εμπορικά, στην πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη κατηγορία, αυτή των SUV - Crossover.
Επειδή η τάση της εποχής είναι η συνδεσιμότητα, η νέα έκδοση υποστηρίζεται από την τελευταία τεχνολογία infotainment Full Link, με αναγνώριση φωνής, έχοντας ασύρματη πρόσβαση σε Android Auto και CarPlay της Apple - ασύρματη φόρτιση smartphone καθώς και λειτουργίες και υπηρεσίες που βασίζονται στο διαδίκτυο, με διαθέσιμες εφαρμογές εντός του αυτοκινήτου που διευρύνουν την οδήγηση. Διαθέτει και ενσωματωμένο eSIM για την υπηρεσία eCall, ώστε να έρθει σε άμεση επαφή με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης η με το κέντρο επικοινωνίας της Seat.
Παράλληλα, η ανανεωμένη έκδοση ενσωματώνει μερικά από τα πιο προηγμένα διαθέσιμα συστήματα υποστήριξης οδηγού, όπως: Predictive Adaptive Cruise Control (αναγνωρίζει σήμερα κυκλοφορίας, μειώνοντας αυτόματα την ταχύτητα), Side and Exit Assist, που μπορεί να ανιχνεύσει οχήματα έως 70 μέτρα σε παρακείμενες λωρίδες, με οπτική ειδοποίηση μέσω LED στον πλευρικό καθρέφτη και Front Assist με Pre-Crash, που προετοιμάζει τους επιβάτες για πιθανή σύγκρουση, καθιστώντας το ακόμα πιο ασφαλές.
Σχεδιαστικά, παραμένει αναγνωρίσιμο με τα φωτιστικά που παραπέμπουν σε Seat, ενώ σε διαστάσεις μάκρυνε κατά 1,8 εκ. (4,381 μ.), ακριβώς επειδή άλλαξαν οι προφυλακτήρες, διατηρώντας ίδιο πλάτος και ύψος. Νέα φώτα LED εμπρός και πίσω, συμπληρώνουν την εικόνα.
Αμετάβλητοι και οι εσωτερικοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές (510 λίτρα). Ωστόσο, παρατηρούμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 8,25 ή 9,2 ιντσών, νέο τιμόνι και φρέσκες ταπετσαρίες, ενώ το παρμπρίζ είναι θερμαινόμενο. Πάντως, εκτός από τις εκδόσεις SE και την σπορ FR, προστίθεται μια ακόμα, η Xperience, με λογότυπα και μοναδικό σχεδιασμό τροχών, 17 - 19 ιντσών.
Με τέσσερα επιλέξιμα προφίλ οδηγού - Eco, Normal, Sport και Individual – στις προσθιοκίνητες εκδόσεις και επιπλέον δύο λειτουργίες - Offroad και Snow - για εκδόσεις 4Drive, θα είναι διαθέσιμο με βελτιωμένους κινητήρες βενζίνης: 1.0 lt – 110 hp και 115 hp, 1.5 lt – 150 hp με DSG, 2.0 lt – 190 hp DSG & 4Drive και πετρελαίου: 2.0 lt – 115 hp και 150 hp με κιβώτιο DSG και 2.0 lt – 150 hp με DSG & 4Drive.
Αναμένεται στην Ελλάδα, προς τα τέλη της χρονιάς.