X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ακόμα πιο γερμανική γίνεται η Opel

OPEL AUTOMOBILE GMBH

Γερμανική, προσιτή, συναρπαστική – αυτές είναι οι τρεις αξίες της μάρκας που ενσωματώνονται στο DNA όλων των μοντέλων και των πρωτοβουλιών Opel και αυτό θα ισχύσει στο μέλλον.

Η Opel ανήκει πλέον στον γαλλικό όμιλο PSA Peugeot Citroen και ήδη βρίσκεται σε καθεστώς αναδιοργάνωσης, σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο PACE! Εκτός από την αύξηση της κερδοφορίας και της αποδοτικότητας, το PACE! περιλαμβάνει και την ενίσχυση της μάρκας Opel. Γι’ αυτό, ήδη δημιουργείται ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που θα υποδηλώνει την κατεύθυνση προς την οποία κινείται η μάρκα.

Γερμανική, προσιτή, συναρπαστική – αυτές είναι οι τρεις αξίες της μάρκας που ενσωματώνονται στο DNA όλων των μοντέλων και των πρωτοβουλιών Opel και αυτό θα ισχύσει στο μέλλον. Τους τελευταίους μήνες, οι ομάδες σχεδίασης, μάρκετινγκ και μηχανολογίας Opel έχουν βρει απαντήσεις στην ερώτηση, πώς αυτές οι αξίες μπορούν να αντικατοπτρίζονται στη σχεδίαση, την τεχνολογία, και γενικά στην «ουσία» των αυτοκινήτων Opel και στην προσέγγιση που υιοθετεί η εταιρία προς τους πελάτες της.

Η ομάδα που πλαισιώνει τον Αντιπρόεδρο Σχεδίασης Mark Adams έχει αναθεωρήσει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel και σκοπεύει να εφαρμόσει κάποιες σημαντικές παρεμβάσεις στη δημιουργία των μελλοντικών best-seller από το Rüsselsheim.

Μία πρώτη γεύση από το τι επιφυλάσσει το μέλλον και ποια θα είναι η σχεδιαστική γλώσσα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020 αποκαλύπτεται σήμερα – όχι πλήρως, αλλά μέσα από κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες.

Ένα στοιχείο το οποίο η ομάδα σχεδίασης κλήθηκε να προάγει είναι η απεικόνιση τηςσύγχρονης γερμανικής ταυτότητας (‘Germanness’) στα μελλοντικά προϊόντα, τονίζοντας το προφίλ της μάρκας. Δύο βασικοί πυλώνες στη μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel προέρχονται απευθείας από αυτή την έκφραση της νέας γερμανικής ταυτότητας: τολμηρή και αμιγής.

Προηγούμενα, εμβληματικά σχέδια στην ιστορία της Opel συνδέονται σαφώς με αυτά τα στοιχεία. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά παραδείγματα του «τολμηρή» και «αμιγής» είναι το Opel CD που απέσπασε το θαυμασμό του διεθνούς κοινού όταν γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1969.

Αυτά τα βασικά στοιχεία φαίνονται επίσης καθαρά στο πιο πρόσφατο πνευματικό δημιούργημα του Κέντρου Σχεδίασης του Rüsselsheim – του GT Concept, ενώ τώρα ετοιμάζεται το 2018 Brand Concept που θα αναπτυχθεί με βάση αυτό που ονομάζουν στη μάρκα Opel Compass…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ