Ακόμα πιο γρήγορο το NSX HYBRID
Καλύτερο χειρισμό, βελτιώσεις στο πλαίσιο και νέα ρύθμιση στην υβριδική μονάδα από τους μηχανικούς της Honda.
Προκειμένου να πληρεί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP, η Honda βρήκε την ευκαιρία να προβεί και σε μια σειρά περαιτέρω βελτιώσεων στο πανίσχυρο Supercar της, το υβριδικό NSX.
Η εστίαση των μηχανικών ήταν να ενισχυθεί η εξαιρετική δυναμική του αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική καθημερινή χρηστικότητα του. Η Honda έχει εξοπλίσει το 2019 NSX με μεγαλύτερες μπάρες σταθεροποίησης εμπρός και πίσω, οι οποίες αυξάνουν τη ακαμψία κατά 26% μπροστά και 19% πίσω. Παράλληλα, τροποποιήθηκαν οι ρυθμίσεις της ανάρτησης.
Εξάλλου, η Honda αναβάθμισε και το λογισμικό που ελέγχει τη μονάδα του υβριδικού, τετρακίνητου μοντέλου, το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα ευστάθειας και τους ενεργούς μαγνητοθερμικούς αποσβεστήρες, που προσφέρουν μαλακή αίσθηση στις χαμηλές ταχύτητες και πιο σκληρή στις μεγαλύτερες.
Στην καρδιά της υβριδικής έκδοσης, βρίσκεται ο κινητήρας βενζίνης 3.5 lt V6 ισχύος 500 ίππων, τοποθετημένος πίσω, που συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ –τοποθετημένο μπροστά- το οποίο έρχεται σε άμεση επαφή με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας βενζίνης μεταφέρει ροπή στον πίσω άξονα και το ηλεκτρικό μοτέρ στον μπροστινό, ανεξάρτητα σε κάθε τροχό. Αυτό προσφέρει τετρακίνηση και έναν συνδυασμό ισχύος της τάξης των 575 ίππων.
Με τις αλλαγές που έγιναν στο αμάξωμα, βελτιώθηκε και η ρύθμιση της γκαζιού, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση των 2,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, να μειωθεί ελαφρώς.
Οσον αφορά στο χρώμα, υπάρχει ένα νέο Thermal Orange Pearlescent, με επιλογή πορτοκαλί δαγκάνας για τους προαιρετικούς δίσκους φρένων από ανθρακονήματος και κεραμικού…