X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ακροπολικό... άρωμα στο πρώτο ράλι χώματος

Οι Γιάννης Παπαδημητρίου - Νίκος Πετρόπουλος με Skoda Fabia R5 ήταν νικητές στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος 2020.

Με ένα πολύ ωραίο αγώνα στην ευρύτερη περιοχή του Λουτρακίου, ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος 2020. Ο αγώνας, είχε διαδρομές που χρησιμοποιήθηκαν παλιότερα στο Ράλυ Ακρόπολις και έδωσαν μια εσάνς του κορυφαίου μας αγώνα.

Τον αγώνα ξεκίνησαν 30 πληρώματα, έχοντας να αντιμετωπίσουν 63,61 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τόσο σε βραδινές ειδικές του Σαββάτου όσο και το πρωί της Κυριακής και τελικά, 19 αυτοκίνητα κατάφεραν να φθάσουν στον τερματισμό.

Οι Γιάννης Παπαδημητρίου - Νίκος Πετρόπουλος με Skoda Fabia R5, από την 1η ειδική διαδρομή θέλησαν να δείξουν πως στόχος τους ήταν το πρώτο σκαλί του βάθρου. Οδήγησαν αλάνθαστα δείχνοντας την κλάση τους, κερδίζοντας κάθε ειδική διαδρομή του αγώνα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι εκπληκτικοί Γιώργος Ζυμαρίδης - Σούκουλης Κωνσταντίνος Skoda Fabia R5. Το πλήρωμα, στην πρώτη του επαφή με το αυτοκίνητο κατάφερε να σημειώσει εκπληκτικούς χρόνους και αν αναλογιστούμε πως ο οδηγός επιστρέφει στα Ράλλυ μετά από 15 χρόνια, το αποτέλεσμα τους δικαίωσε.

Την τρίτη θέση του βάθρου συμπλήρωσαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης - Frederic Miclotte με ακόμη ένα Skoda Fabia R5. Οι τέταρτοι γενικής Παναγιώτης Ρουστέμης-Νικολόπουλος Κωνσταντίνος με Mitsubishi Lancer EVO IX, πραγματοποίησαν μια σπουδαία εμφάνιση με ένα καινούργιο αυτοκίνητο δείχνοντας ότι έχουν βελτιωθεί σημαντικά κατακτώντας και την πρώτη θέση στην κατηγορία Ν.

REPORTER IMAGES

Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Πάνος Ισμαήλος - Χρήστος Μπακλώρης με Mitsubishi Lancer EVO IΧ, κινούμενοι ταχύτατα και έξυπνα κατάφεραν να πετύχουν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Στην έκτη θέση γενικής οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος - Δημήτρης Νίκου Mitsubishi Lancer EVO IX, οι οποίοι συμπλήρωσαν και το βάθρο της Κατηγορίας Ν που προσμετρά για φέτος σαν ξεχωριστό πρωτάθλημα. Ακολούθησαν, οι Γιώργος Παραδείσης - Κώστας Ποιμενίδης με Mitsubishi Lancer EVO IX, και Νίκος Ντάβαρης - Φίλιππος Τζεφεράκος με Mitsubishi Lancer EVO IX.

Στην ένατη θέση γενικής και πρώτοι στην F2, βρέθηκαν οι ταχύτατοι όλη την ημέρα “Backo” - Ιαβέρης Άρης με Ford Fiesta. Στη δεύτερη θέση της F2 και δέκατοι γενικής, βρέθηκαν οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας - Γιώργος Βασιλάκης με Ford Fiesta. Την τριάδα της F2, συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Ανδρέας Στεργίου MG ZR 105.

Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των Γιώργο Κεχαγιά - Τσαούσογλου με Skoda Fabia R5, από τρόμπα βενζίνης και Ευθύμιου Χαλκιά - Λεωνίδα Μαχαίρα με Ford Fiesta R5, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα στην κρεμαγιέρα. Άτυχοι στάθηκαν και οι Ιωάννης Μποζιονέλος - Ευάγγελος Παναρίτης με Mitsubishi Lancer EVO VI, οι οποίοι αντιμετώπισαν ηλεκτρικό πρόβλημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ