Alfa Romeo Giulia Speciale Montreal: Ειδική έκδοση για 15 τυχερούς μόνο
Η Speciale Montreal είναι η πιο συλλεκτική έκδοση της Giulia και αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα πιο ιδιαίτερα μοντέλα στην ιστορία της Alfa Romeo.
“Η Alfa Romeo και η Πόλη του Μόντρεαλ έχουν μια πολύ περήφανη σύνδεση μεταξύ τους. Η νέα συλλεκτική Giulia Speciale Montreal ενισχύει περαιτέρω αυτό τον ιδιαίτερο δεσμό με ένα αυτοκίνητο που εκφράζει στο μέγιστο βαθμό το αυθεντικό DNA της μάρκας”.
Στα λόγια του Λάρι Ντομινίκ, Επικεφαλής της Alfa Romeo για τη Β. Αμερική, αποκρυσταλλώνεται η ιδιαίτερη σχέση που έχει η πόλη του Μόντρεαλ στον Καναδά με την Alfa Romeo. Όλα ξεκίνησαν στη Διεθνή Έκθεση του Μόντρεαλ το 1967 όπου την προσοχή τράβηξε ένα πολύ ιδιαίτερο πρωτότυπο αυτοκίνητο.
Η εκθαμβωτική δημιουργία της Alfa Romeo από τον οίκο Μπερτόνε και το σχεδιαστή Μαρτσέλο Γαντίνι εντυπωσίασε τους επισκέπτες χάρη στην πολύ ξεχωριστή αισθητική, αλλά και την τεχνολογική καινοτομία που πρέσβευε. Αρχικά, το πρωτότυπο δεν είχε όνομα, αλλά σχεδόν άμεσα το κοινό το συνέδεσε με το όνομα της πόλης.
Η επιτυχία του πρωτοτύπου οδήγησε στη δημιουργία της έκδοσης παραγωγής, η οποία κράτησε το ίδιο όνομα και παρουσιάστηκε το 1970 δημιουργώντας έναν ακόμα μύθο στην πλούσια ιστορία της μιλανέζικης μάρκας.
Για να τιμήσει αυτή την ιδιαίτερη δημιουργία, αλλά και τη σχέση της με την πόλη του Μόντρεαλ, η Alfa Romeo δημιούργησε την Giulia Speciale Montreal. Πρόκειται για μια ειδική έκδοση η οποία θα παραχθεί σε μόλις 15 μονάδες και θα διατεθεί αποκλειστικά στον Καναδά.
Οι λάτρεις της μάρκας θα αναγνωρίσουν πως το πράσινο χρώμα του μοντέλου είναι εμπνευσμένο από το χρώμα του πρωτότυπου του 1967. Στην Giulia Speciale Montreal συνδυάζεται ιδανικά με τις μαύρες ζάντες, τις κίτρινες δαγκάνες και τα στοιχεία από ανθρακονήματα.
Κίνηση στην Giulia Speciale Montreal δίνει ο δίλιτρος Turbo κινητήρας βενζίνης των 280 ίππων που συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Q4 και το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Αντίστοιχα εντυπωσιακές ήταν άλλωστε και οι προδιαγραφές του ένδοξου προγόνου. Η Alfa Romeo Montreal εφοδιαζόταν με ένα ατμοσφαιρικό V8 σύνολο 2,6 λίτρων απόδοσης 200 ίππων, το οποίο ήταν επίσης τοποθετημένο εμπρός, αλλά μετέδιδε την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.