Άλλο πράγμα η νέα custom μοτοσυκλέτα Blechmann R 18
Ο Bernhard Naumann, γνωστός και ως Blechmann στο χώρο του customizing, έφτιαξε τη δική του εκδοχή για την BMW R 18.
Όταν έχεις φαντασία, όλα μπορείς να τα πετύχεις. Ακόμα και να μετατρέψεις μια μοτοσυκλέτα, σε έργο τέχνης.
Ο "Blechmann", ο γνωστός με αυτό το παρατσούκλι Bernhard Naumann, ο διάσημος Αυστριακός customizer, συνεργάστηκε με την BMW Motorrad κι ιδού το αποτέλεσμα: η Blechmann R 18.
Με τη νέα BMW R 18, η BMW Motorrad έκανε την είσοδό της στην κατηγορία μοτοσυκλετών cruiser τον Απρίλιο του 2020. Βασίζεται σε ένδοξα μοντέλα όπως η BMW R 5 και ξαναφέρνει στο προσκήνιο τις μοτοσυκλέτες με λιτή φιλοσοφία, με την έμφαση να δίδεται στα ουσιώδη και απαραίτητα. Αυτός και μόνο ο λόγος ήταν αρκετός για τον Bernhard Naumann, ώστε να αλλάξει όσο το δυνατόν λιγότερα στο πλαίσιο και την τεχνολογία και να χρησιμοποιήσει τα αρχικά σημεία στήριξης για τη δημιουργία της Blechmann R 18.
Σε πρώτη φάση, πρόσεξε ιδιαιτέρως τις αναλογίες του εμπρός φέρινγκ. Το σπορ μονόσελο βασίζεται στο στάνταρ υποπλαίσιο έδρασης του πίσω φτερού και της σέλας αναβάτη και συνεπιβάτη. Το πίσω φως είναι της Kellermann. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει τροποποιηθεί εκτενώς. Αφενός, είναι στενότερο που καθιστά τη μοτοσικλέτα πιο σπορ και εκθέτει ακόμα περισσότερο τον κινητήρα. Αφετέρου, διαθέτει εσοχές για τα γόνατα, που τονίζουν περαιτέρω την σπορτίφ γραμμή. Τα κλιπόν, εδράζονται στις ίδιες βάσεις με το σωληνωτό τιμόνι.
Στη συνέχεια, ο Blechmann τροποποίησε τους προβολείς. Όπως στην τελευταία του custom μοτοσικλέτα της BMW «Giggerl», μία μετατροπή της BMW R nineT, οι προβολείς έπρεπε να έχουν ένα διακριτικό σχήμα «νεφρών» αυτή τη φορά. Σε συνάρτηση με τον κλασικό κινητήρα boxer, ο Blechmann τοποθέτησε ένα λαμπτήρα πυράκτωσης σε περίοπτη θέση στο κέντρο. Και εδώ, η γωνία κάστερ και ο κεκλιμένος προς τα εμπρός προβολέας ορίζουν τη βασική διάταξη της custom μοτοσικλέτας. Αποκορύφωμα της προσπάθειας εξατομίκευσης του Bernhard Neumann ήταν η διακριτική μαύρη βαφή και κλασικές λεπτές, λευκές ρίγες της BMW Motorrad. Συνολικά, η ομάδα του Blechmann εργάστηκε 450 ώρες πάνω στην έκδοση της BMW R 18.
ΝΕΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ M ENDURANCE
Η BMW Motorrad, με την M Endurance, προσφέρει για πρώτη φορά μία αλυσίδα τελικής μετάδοσης χωρίς απαιτήσεις συντήρησης με εφάμιλλα χαρακτηριστικά. Όπως οι προηγούμενες αλυσίδες X-ring, η M Endurance έχει μόνιμη πλήρωση λιπαντικού ανάμεσα στα κυλινδράκια και τα τσιμουχάκια. Αυτό που είναι εντελώς νέο, ωστόσο, είναι ότι η μέχρι πρότινος απαραίτητη προσθήκη λιπαντικού για τα κυλινδράκια, γνωστή και ως ‘λίπανση της αλυσίδας’ δεν είναι πλέον απαραίτητη, ούτε χρειάζεται τακτικό τέντωμα εξαιτίας της φθοράς.
Αυτό το τεράστιο πλεονέκτημα επιτεύχθηκε με τη χρήση ενός νέου υλικού επίστρωσης για τα κυλινδράκια που ονομάζεται τετραεδρικός άμορφος άνθρακας (ta-C), ευρέως γνωστό ως βιομηχανικό διαμάντι. Χαρακτηριζόμενο από εξαιρετική σκληρότητα και αντοχή, κατατάσσεται ανάμεσα στο DLC (Diamond Like Carbon) και το καθαρό διαμάντι. Αντίθετα με τις μεταλλικές επιφάνειες που χρησιμοποιούνταν μέχρι σήμερα, η επίστρωση με το βιομηχανικό διαμάντι ta-C δεν φθείρεται ενώ ταυτόχρονα προσφέρει πολύ μειωμένο συντελεστή τριβής.
Χάρη στις εξαιρετικές ιδιότητες ξηρής λίπανσης και την εξάλειψη της φθοράς, τα επικαλυμμένα με ta-C κυλινδράκια της αλυσίδας M Endurance δεν χρειάζονται εργασίες συντήρησης, προσφέροντας στους αναβάτες το ίδιο επίπεδο άνεσης με ένα άξονα τελικής μετάδοσης. Περιλαμβάνονται όλες οι εργασίες καθαρισμού που είναι αναπόφευκτες σε μία συμβατική αλυσίδα εξαιτίας των κηλίδων από το λιπαντικό. Κατά συνέπεια, η αλυσίδα M Endurance είναι επίσης εξαιρετικά φιλική προς το περιβάλλον.
Η αλυσίδα M Endurance, σε διάσταση 525, διατίθεται τώρα αρχικά για τα δύο τετρακύλινδρα μοντέλα BMW S 1000 RR και S 1000 XR. Επίσης, διατίθεται ως αξεσουάρ ή απευθείας από το εργοστάσιο ως προαιρετική επιλογή. Σύντομα, θα είναι διαθέσιμη και για άλλα μοντέλα της BMW Motorrad.