X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ανανεωμένο Peugeot 5008

H κατηγορία των SUV, σε όλα τα αμαξώματα, γνωρίζει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια και έπεται ανάλογη συνέχεια.

H κατηγορία των SUV, σε όλα τα αμαξώματα, γνωρίζει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια και έπεται ανάλογη συνέχεια. Βέβαια, η «μάχη» θα δοθεί στα μεσαία και μικρά SUV ή Crossover, ωστόσο και τα μεγάλα έχουν σκληρό ανταγωνισμό. Η Peugeot, με αιχμή του δόρατος το μεσαίο και θαυμάσιο 3008, έπρεπε να ανανεώσει το μεγαλύτερο 5008. Αμεσα αναγνωρίσιμο στην όψη, ξεχωρίζει για το μακρύ και οριζόντιο καπό, το σχετικά χαμηλό αμάξωμα (1,464 μ.), τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (23,6 εκ.), τις χρωμιωμένες διακοσμητικές γραμμές και τις μπάρες οροφής αλουμινίου.

Παρά το μεγάλο αμάξωμα (4,641 μ.), όντας 19,5 εκ. πιο μακρύ από το 3008, είναι κατά μόλις 2 εκ. ψηλότερο, διατηρώντας τον σπορτίφ χαρακτήρα. Ανάλογα αυξημένες είναι και οι δυνατότητες στην καμπίνα, διότι με 16,5 εκ. παραπάνω μεταξόνιο από το 3008, μπορεί να φιλοξενήσει 3 ανεξάρτητα, πανομοιότυπα, αναδιπλούμενα καθίσματα στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, που ρυθμίζονται σε μήκος (+/-15 εκ.) και σε κλίση (5 ρυθμίσεις πλάτης), καθώς και 2 ανεξάρτητα, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα καθίσματα στην τρίτη σειρά καθισμάτων.

Εξάλλου, αναδιπλώνει και η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού προκειμένου να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους μέχρι 3,2 μέτρα. Κατάλληλο για ταξίδια, είναι λογικό να φέρει πρίζες 12V και 230V, αναδιπλούμενα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου, κουρτινάκια σκίασης, άγκιστρα, ποτηροθήκες και άφθονο αποθηκευτικό χώρο. Το Peugeot 5008 εφοδιάζεται με την τελευταία εξέλιξη του i-Cockpit, με compact τιμόνι και ενσωματωμένα χειριστήρια, οθόνη αφής 8 ιντσών, υπερυψωμένο πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με δυνατότητες διαμόρφωσης και γραφικά HD κ.α.

Επίσης, ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 1.060 λίτρα (ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του), που με την αναδίπλωση της μεσαίας σειράς καθισμάτων, αγγίζει τα 2.150 λίτρα.

Πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός σε συστήματα υποβοήθησης οδήγησης: αναγνώριση σημάτων ορίου ταχύτητας, ρυθμιστή και περιοριστή ταχύτητας, σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού, ενεργή προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, προσαρμοζόμενο ρυθμιστή ταχύτητας με λειτουργία Stop, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ειδοποίηση κινδύνου σύγκρουσης, ενεργό σύστημα ελέγχου γωνίας χωρίς ορατότητα κ.α.

Καταλήγοντας, τα μοτέρ είναι όλα Euro 6 σε εκπομπές ρύπων: βενζίνης 1.2 lt – 130 hp (με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων) και πετρελαίου 1.6 lt με 100 και 120 hp, ενώ διατίθεται και με 2.0 lt – 180 hp…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ