Ανανεωμένο Renault Megane και σε plug-in hybrid έκδοση
Η Renault παρουσιάζει το φρεσκαρισμένο Megane, σε όλες τις εκδόσεις (Hatchback, Estate, R.S. Line, R.S. και R.S. TROPHY), ενώ παράλληλα λανσάρει και την E-TECH Plug-in υβριδική έκδοση.
Το 2020 η Renault εξηλεκτρίζει τα μοντέλα της, με στόχο να «πιάσει» τα όρια των εκπομπών ρύπων που θέτει η Ε.Ε., προκειμένου να αποφύγει τα βαριά πρόστιμα (95 ευρώ για κάθε παραπάνω γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα, από τα 95 γρ./χλμ. που ορίζει η Ε.Ε., επί των οχημάτων που ταξινομεί).
Πριν λίγες ημέρες, η γαλλική μάρκα παρουσίασε το Clio E-TECH Hybrid, με ήπια υβριδική τεχνολογία και το Captur E-TECH Plug-in, που φορτίζεται από πρίζα.
Τώρα, παρουσιάζει το φρεσκαρισμένο Megane, σε όλες τις εκδόσεις (Hatchback, Estate, R.S. Line, R.S. και R.S. TROPHY), ενώ παράλληλα λανσάρει και την E-TECH Plug-in υβριδική έκδοση.
Το Megane είναι ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει πουλήσει πάνω από 7 εκατομμύρια μονάδες, σε τέσσερις διαφορετικές γενιές, από το 1995.
Η ανανεωμένη έκδοση παρατηρείται με αλλαγές στην καμπίνα, καθώς διαθέτει νέες οθόνες πολυμέσων 9,3 ιντσών και ταμπλό 10,2 ιντσών, ενώ επωφελείται από όλα τα χαρακτηριστικά του συστήματος πολυμέσων Renault EASY LINK.
Πέραν αυτών, προστέθηκαν νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης Motorway και Traffic Assistant, αυτόνομα συστήματα επιπέδου 2, που προσφέρει άνεση και ηρεμία κατά την οδήγηση.
Επίσης, φέρει νέους προβολείς Pure Vision LED για να βελτιώσει την ορατότητα.
Οσον αφορά το νέο Megane E-TECH Plug-in, χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με το Captur E-TECH Plug-in. Εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα 1.6 lt – 160 hp, νέας γενιάς, με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, με εξαιρετική απόδοση. Με την μπαταρία χωρητικότητας 9,8 kWh (400V), το νέο Megane E-TECH plug-in μπορεί να οδηγηθεί 100% ηλεκτρικά σε ταχύτητες μέχρι 135 χλμ./ώρα και για απόσταση έως 50 χιλιόμετρα (65 χιλιόμετρα σε έναν αστικό κύκλο).
Όποια και αν είναι η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, το νέο Megane E-TECH Plug-in επωφελείται από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του υβριδικού συστήματος E-TECH: τη συστηματική χρήση του ηλεκτρικού κινητήρα κατά την εκκίνηση για βελτιωμένη απόκριση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Επίσης, ανανεώθηκε και το MEGANE R.S. σε έκδοση Line, με πιο σπορ εμφάνιση, που αντικαθιστά την GT Line.
Οσον αφορά στην αυθεντική έκδοση MEGANE R.S., εφοδιάζεται με κινητήρα 1.8 lt turbo - 300hp (220kW), με άμεση έγχυση, όπως στην έκδοση TROPHY. Αυτός ο κινητήρας είναι αποτέλεσμα των συνεργιών της συμμαχίας Alliance, και ήδη χρησιμοποιείται στο Alpine A110. Η ροπή αυξάνεται στα 420 Nm (+30 Nm) με κιβώτιο EDC και στα 400 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό το κέρδος σε ισχύ μεταφράζεται σε καλύτερη επιτάχυνση, ακόμη και σε υψηλές στροφές. Επίσης, με το σπορ Sport 4CONTROL, έχει μέγιστη ευελιξία στις σφιχτές στροφές και σταθερότητα σε γρήγορες στροφές.
Η αγωνιστική έκδοση Megane R.S. TROPHY, έχει ίδιο κινητήρα, όμως αποκλειστικό πλαίσιο Cup, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, αποσβεστήρες και ελατήρια ανάρτησης των οποίων η ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25% και 30% αντίστοιχα, και 10% μεγαλύτερη αντιστρεπτική δοκό, από το Megane R.S.
Το νέο Megane θα κυκλοφορήσει από το καλοκαίρι του 2020…