Ανανεώθηκε το Hyundai i30 και αποκαλύπτεται
Πιο δυναμικό, σε τρία αμαξώματα, 5θυρο Hatchback, 4θυρο Fastback και wagon, καλύτερα εξοπλισμένο και με υβριδική τεχνολογία, το ανανεωμένο Hyundai i30 πρόκειται να παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό την ερχόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Σχεδιαστικά, το μπροστινό μέρος, με τη μάσκα και τους αεραγωγούς, αναδεικνύει το πλάτος του αυτοκινήτου, έχοντας πιο λεπτούς προβολείς τεχνολογίας MFR LED (προαιρετικά), με φώτα ημέρας σε σχήμα V.
Εξίσου δυναμικό και πίσω, ακόμα και στην 4θυρη έκδοση που παραπέμπει σε coupe, με νέο προφυλακτήρα για καλύτερη αεροδυναμική, αεροτομές και φωτιστικά LED. Οι ζάντες 16 και 17 ιντσών, συμπληρώνουν την εικόνα.
Ακόμα πιο ξεχωριστές, θα είναι οι N Line εκδόσεις, με 18άρες ζάντες και πιο ζωηρό κινητήρα στα Hatchback και Fastback αμαξώματα: 1.5 T-GDi - 160 hp.
Φρεσκάρισμα υπέστη και στην καμπίνα, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, 10,25 ιντσών οθόνη αφής, σύστημα πλοήγησης, συμβατότητα με Android Auto και Apple Car Play και συνδεσιμότητα Bluelink με πολλές υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο για την κυκλοφορία, με φωνητική αναγνώριση και υπηρεσίες app από την εξεύρεση του αυτοκινήτου και την ασφάλεια μέχρι και την πληροφορίες για την οδήγηση.
Στο ανανεωμένο i30, υπάρχει αναβαθμισμένο το πακέτο συστημάτων ασφάλειας Hyundai SmartSense, με Lane Following Assist (LFA), Rear Collision-avoidance Assist (RCA), Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), Blind Spot Detection (BSD), Front Collision-Avoidance Assist (FCA) με αναγνώριση πεζών, Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Intelligent Speed Limit Warning (ISLW) και Lane Keeping Assist (LKA).
Επίσης, φέρει και το σύστημα eCall, για αυτόματη κλήση σε περίπτωση κινδύνου Στον τομέα των κινητήρων, θα εφοδιάζεται με μοτέρ βενζίνης 1.0 lt T-GDI - 120 hp, συνδυαζόμενο με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ή 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
Για πρώτη φορά, δε, θα προσφέρεται και σε ήπια υβριδική έκδοση, με το ίδιο μοτέρ συνδυαζόμενο με 48 volt Mild Hybrid technology, που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους και με τα ίδια κιβώτια ταχυτήτων.
Διαθέσιμο και μοτέρ πετρελαίου 1.6 lt - 136 hp όπως και μοτέρ βενζίνης 1.5 lt T-GDI - 160 hp, αμφότερα με υβριδικό σύστημα 48V και με τα δύο κιβώτια ταχυτήτων...