X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ανανεώθηκε το πανίσχυρο CUPRA Ateca των 300 ίππων

Μόλις σε έναν χρόνο, το 2019, η Seat κατάφερε να πουλήσει 10.000 CUPRA Ateca και να συνεισφέρει τα μέγιστα στην τεράστια αύξηση των πωλήσεων της μάρκας, κατά 72% το 2019, σε σχέση με το 2018.

Δεν ήταν καθόλου κακή, όπως αποδείχθηκε, η ιδέα της Seat να δημιουργήσει μια ξεχωριστή μάρκα υψηλών επιδόσεων. Αυτό που έκανε με επιτυχία η Nissan, μέσω της NISMO, η Mercedes μέσω της AMG και η Fiat μέσω της ABARTH, το κάνει εξίσου καλά η Seat με την CUPRA, με το χάλκινο σήμα στη μάσκα.

Μόλις σε έναν χρόνο, το 2019, η εταιρεία κατάφερε να πουλήσει 10.000 CUPRA Ateca και να συνεισφέρει τα μέγιστα στην τεράστια αύξηση των πωλήσεων της μάρκας, κατά 72% το 2019, σε σχέση με το 2018.

Τώρα, που το Ateca ανανεώθηκε από τη Seat, με πινελιές στην εμφάνιση και περισσότερες τεχνολογίες, ήρθε και η σειρά του CUPRA Ateca, να εμφανιστεί ανανεωμένο για το 2020.

Με μια σειρά νέων προσθηκών και βελτιώσεων, διαθέτει υψηλότερα επίπεδα στάνταρ εξοπλισμού, όπως μπάκετ καθίσματα, τροχούς από κράμα CUPRA 19 ιντσών με φρένα Brembo, ανάρτηση DCC και προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης.

Παράλληλα, επειδή αυτά τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων απευθύνονται σε οδηγούς που θέλουν να ξεχωρίζουν ακόμα πιο πολύ, υπάρχει μεγάλη λίστα επιλογών εξατομίκευσης, από το νέο τιμόνι CUPRA με το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και το μπουτόν επιλογής λειτουργίας CUPRA, μέχρι και το σύστημα εξάτμισης Akrapovič.

Μηχανολογικά, διατηρεί τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης των 300 ίππων, που συνδυάζεται με το επτάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, χαρίζοντας πλούσια ροπή 400 Nm, επιτάχυνση σε 4,9 δευτ. και 247 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Αυτή η ισχυρή προσωπικότητά, υποστηρίζεται από το σύστημα τετρακίνησης 4Drive και το δυναμικό σύστημα πλαισίου DCC, για ακόμα καλύτερο στήσιμο σε υψηλές απαιτήσεις οδήγησης.

Το νέο CUPRA Ateca 2020 θέτει νέα πρότυπα ασφάλειας, ενσωματώνοντας μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, όπως Pre-Crash Assist, Predictive Adaptive Cruise Control (ACC), Travel Assist, Emergency Assist και Side και Exit Assist.

Επίσης, καθώς ο κόσμος γίνεται ολοένα και πιο ψηφιοποιημένος, διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας 9,2 ιντσών, με πλοήγηση και φυσικό έλεγχο φωνής, ενώ για συνδεσιμότητα υπάρχουν και φωτιζόμενες θύρες USB.

Το ενσωματωμένο eSIM σημαίνει, επίσης, ότι η υπηρεσία eCall, έκτακτης ανάγκης, είναι διαθέσιμη σε περίπτωση ατυχήματος, είτε με χειροκίνητη κλίση είτε αυτόματα, προκειμένου να εντοπιστεί η θέση του αυτοκινήτου, ο τύπος του κινητήρα, το χρώμα του οχήματος ή ο αριθμός των επιβατών.

Ο οδηγός, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε έξι διαφορετικά προφίλ οδήγησης, μέσω του περιστροφικού διακόπτη στην κονσόλα: Normal, Sport, CUPRA, Individual, Snow ή off-road, ενώ μέσω άλλου διακόπτη μπορεί να απενεργοποιηθεί και το ESP.

Σε διαστάσεις, λόγω νέων προφυλακτήρων, μάκρυνε κατά 1 εκ. (4,386 μ.), ενώ διατηρεί ίδιο μεταξόνιο 2,630 μ. και μετατρόχια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ