Ανεπανάληπτη επιτυχία για το Renault Group- Έτσι στηρίζουν οι Γάλλοι τις μάρκες τους

Πέντε βραβεύσεις στο θεσμό “Trophées de L'argus 2025”, σε κάθε μία από τις μάρκες του Renault Group: Alpine, Dacia, Mobilize και Renault.
Το στρατηγικό πλάνο Renaulution, στο οποίο οφείλεται εν πολλοίς και αυτή την επιτυχία, ήταν ο καταλύτης σε ό,τι αφορά την ανανέωση και την μετατροπή του Renault Group, τοποθετώντας την εταιρεία ως βασικό παίκτη στη σκακιέρα της κινητικότητας του αύριο. Ως ένα βασικό μέσο ενημέρωσης στον γαλλικό ειδικό τύπο, η L’argus έχει θεσμοθετήσει τα ετήσια βραβεία “Les Trophées de L’argus”, που απονέμονται στη διάρκεια μίας ειδικής τελετής, η οποία αποτελεί κορυφαίο γεγονός στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αποτελούμενη από δημοσιογράφους της L’argus και εμπειρογνώμονες αξιολόγησης, η κριτική επιτροπή πλαισιώνεται και από δημοσιογράφους από άλλα μέσα ενημέρωσης, διαφόρων ειδικοτήτων σε τομείς όπως τα προϊόντα αυτοκινήτου, η βιομηχανία, η τεχνολογία και η οικονομία, καθώς και από επαγγελματίες του αυτοκινήτου. Αυτή η ανεξάρτητη κριτική επιτροπή που ψηφίζει με ετερόκλητα κριτήρια έχει κάνει διάσημο, για την αξιοπιστία του, το θεσμό των Les Trophées de L’argus, ενώ, συνολικά, η κριτική επιτροπή αποτελείται από 31 μέλη.
Η λίστα των υποψηφίων για την 32η εκδήλωση του Les Trophées de L’argus περιελάβανε 70 οχήματα, 10 πρωτότυπα και 43 κατασκευαστές, χωρισμένους σε 8 κατηγορίες. Κατά τη διάρκεια της 32ης τελετής των βραβείων “Les Trophées de L’argus” το Renault Group κατέκτησε 5 βραβεία, ενώ βραβεύθηκε για κάθε μάρκα του ξεχωριστά: Sports Car of the Year για την Alpine A290, New Vehicle of the Year για το Dacia Bigster, New Mobility για το Mobilize Duo, και διπλή βράβευση για τη Renault, με το Commercial Vehicle of the Year για το Master, και το Car of the Year για το R5.
Αυτός ο θρίαμβος όλων των μαρκών του ίδιου ομίλου είναι πρωτοφανής, αποδεικνύοντας ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο. Το στρατηγικό πλάνο Renaulution ήταν εκείνο που έθεσε τα θεμέλια της αναγέννησης του Renault Group, επαναφέροντας το προϊόν στον πυρήνα της εταιρείας, χάρη στα 22 λανσαρίσματα, από το 2022 έως το 2025. Κάθε μία από τις μάρκες του Group, με ξεκάθαρη και διαφοροποιημένη ταυτότητα, προσφέρει ελκυστικά μοντέλα τα οποία συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο την τεχνολογία με την οικολογική συνείδηση, και τις προσδοκίες των διαφόρων αγορών.