Απαστράπτουσες εκδόσεις Mercedes E-Class Coupe και Cabriolet
Η Mercedes,παρουσίασε διαδικτυακά τις ανανεωμένες E-Class Coupe και Cabriolet, δύο μοντέλα που ενισχύουν τη γκάμα της γερμανικής μάρκας, καθώς εμφορούνται από πολλά νέα στοιχεία.
Πλέον, όσο βιώνουμε την πανδημία του κορονοϊού και με της απαγορεύσεις μετακινήσεων σε πολλές χώρες, προς το παρόν οι παρουσιάσεις νέων μοντέλων γίνονται διαδικτυακά.
Το ίδιο συνέβη και με τη Mercedes, η οποία παρουσίασε τις ανανεωμένες E-Class Coupe και Cabriolet, δύο μοντέλα που ενισχύουν τη γκάμα της γερμανικής μάρκας, καθώς εμφορούνται από πολλά νέα στοιχεία.
Η ιστορία της Mercedes για δίθυρα μοντέλα, χρονολογείται από το 1968 με το μοντέλα Σειρά 114. Το 1991 η μάρκα παρουσίασε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ένα κομψό καμπριολέ, ένα τετραθέσιο με υφασμάτινη κορυφή, μέρος της Σειράς 124, που μετονομάστηκε σε E-Class το 1993 και ήταν διαθέσιμο από την άνοιξη του 1992, αρχικά ως το 300 CE-24. Ακολούθησαν CLK Cabriolet της σειράς μοντέλων A 208 (1998 έως 2003) και A 209 (2003 έως 2010) καθώς και το E- Class Cabriolets της σειράς μοντέλων A 207 (2010 έως 2017) και A 238 (από το 2017).
Τώρα, οι νέες Mercedes-Benz E-Class Coupe και Cabriolet, ανανεώθηκαν σε εμφάνιση, ειδικά μπροστά, έχοντας νέους προβολείς LED εμπρός και πίσω, νέα μάσκα, νέα χρώματα και ζάντες, ενώ στην καμπίνα, το πάνω τμήμα του ταμπλό φαίνεται να αιωρείται, έχουν ανανεωθεί τα υλικά κατασκευής, προστέθηκε αλουμίνιο και ανθρακονήματα, ενώ βελτιώθηκαν και τα καθίσματα, με προσαρμοζόμενη ρύθμιση, αρκεί να ρυθμίσεις το ύψος στην οθόνη πολυμέσων ή μέσω της υπηρεσίας Mercedes me. Τα δε σπορ καθίσματα διαθέτουν εξέχοντα πλευρικά στηρίγματα και ενσωματωμένα προσκέφαλα.
Τώρα, η νέα E-Class διαθέτει την τελευταία γενιά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, για υψηλότερο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Το σύστημα που όταν αφήνεις τα χέρια σου από το τιμόνι, σε περίπτωση ημιαυτόνομης λειτουργίας, έχει βελτιωθεί, προκειμένου να ενεργοποιούνται τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού. Οι αισθητήρες στο χείλος του τιμονιού, καταγράφουν εάν ο οδηγός κρατά το τιμόνι κι αν διαπιστώσουν ότι ο οδηγός δεν έχει τα χέρια του στο τιμόνι για κάποιο χρονικό διάστημα, ξεκινά ένας προειδοποιητικός ήχος και ενεργοποιείται το Emergency Brake Assist (Υποβοήθηση Πέδης Εκτακτης Ανάγκης), εάν ο οδηγός συνεχίσει να είναι ανενεργός.
Το στάνταρ Active Brake Assist, φρενάρει αυτόνομα για να αποτρέψει μια σύγκρουση ή να μετριάσει τη σοβαρότητά της. Το σύστημα μπορεί να φρενάρει σε σταματημένα οχήματα ή όταν διασχίζουν κάθετα τον δρόμο πεζοί, με τυπικές ταχύτητες της πόλης.
Σε επίπεδο άνεσης, η E-Class διαθέτει ένα εντελώς νέο, «έξυπνο» δερμάτινο τιμόνι, ενώ οι λειτουργίες του ταμπλό οργάνων και της οθόνης πραγματοποιούνται με αφή. Παράλληλα, η νέα E-Class είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Ως στάνταρ, περιλαμβάνει δύο μεγάλες οθόνες 10,25 ιντσών / 26 εκ. τοποθετημένες δίπλα-δίπλα. Προαιρετικά διατίθενται δύο οθόνες 12,3 ιντσών / 31,2 εκ.
Εξάλλου, για την καλύτερη προστασία του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με την υπηρεσία Mercedes me, υπάρχουν δύο πακέτα URBAN GUARD Vehicle Protection και URBAN GUARD Vehicle Protection Plus, που επιτρέπουν ολόπλευρη παρακολούθηση του σταθμευμένου οχήματος. Το URBAN GUARD περιλαμβάνει ένα αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού, προστασία από ρυμούλκηση με οπτική και ηχητική προειδοποίηση σε περίπτωση αλλαγής θέσης, σειρήνα συναγερμού, παρακολούθηση εσωτερικού χώρου (ενεργοποιήσεις σε περίπτωση κινήσεων στο εσωτερικό) καθώς και προεγκατάσταση για ανίχνευση κλοπής και σύγκρουσης. Στην περίπτωση του τελευταίου, οι αισθητήρες του οχήματος καταγράφονται όταν το παρκαρισμένο και κλειδωμένο όχημα προσκρούει ή ρυμουλκείται - ή όταν κάποιος προσπαθεί να εισέλθει στο όχημα. Εάν η υπηρεσία είναι ενεργή, ο οδηγός λαμβάνει λεπτομερείς πληροφορίες μέσω της εφαρμογής Mercedes me. Με ειδοποίηση push, ανακαλύπτει, για παράδειγμα, πόσο σοβαρή και σε ποιο σημείο του οχήματος είναι η ζημιά. Κι όταν ο οδηγός θέσει σε λειτουργία το όχημα, αυτές οι πληροφορίες εμφανίζονται μία φορά στην οθόνη πολυμέσων.
Επιπλέον, το URBAN GUARD Vehicle Protection Plus, προσφέρει μια λειτουργία για τον εντοπισμό της θέσης του κλεμμένου οχήματος, ακόμη και αν ο κλέφτης έχει απενεργοποιήσει τη λειτουργία παρακολούθησης του οχήματος.
Στον τομέα των κινητήρων, η νέα Ε-Class κάνει βήματα προς την ηλεκτροκίνηση. Το δίλιτρο μοτέρ πετρελαίου των 197 ίππων (145 kW), συνδυάζεται τώρα με εναλλάκτη εκκίνησης (ISG), μια μονάδα δεύτερης γενιάς που είναι μέρος του κιβωτίου ταχυτήτων και όχι του κινητήρα. Αυτό σημαίνει, ότι μπορεί να συνδυαστεί πιο εύκολα με διαφορετικούς κινητήρες. Ουσιαστικά, μπορούμε να πούμε ότι λειτουργεί μερικώς ένα ηλεκτρικό σύστημα 48 volt.
Το αποτέλεσμα είναι, η επιπλέον ώθηση που είναι διαθέσιμη από μηδενικές στροφές, γνωστή ως EQ Boost, μπορεί να προσφέρει έως και 14 ίππους (10 kW) και 150 Nm ροπής, παραπάνω.
Η τεχνολογία 48 volt με το ISG είναι επίσης ένα χαρακτηριστικό του εξακύλινδρου, τρίλιτρου βενζινοκινητήρα εν σειρά, που διατίθεται τώρα για πρώτη φορά στην E-Class. Η ηλεκτρική ώθηση φθάνει τους 22 ίππους (16 kW) και τα 250 Nm ροπής.
Και τα δύο μοτέρ συνδυάζονται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ είναι διαθέσιμα και στις τετρακίνητες εκδόσεις 4MATIC.
Στην αγορά θα λανσαριστούν το φθινόπωρο του 2020.