X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Απίστευτο: έκανε 210 γύρους ντριφτάροντας συνεχώς την ηλεκτρική Porsche

RIGHT LIGHT MEDIA

Μια εντυπωσιακή, ομολογουμένως,καταχώρηση, έχει το βιβλίο ρεκόρ Γκίνες, καθώς ένας Ολλανδός οδηγός, πέτυχε κάτι μοναδικό.

Έχω ντριφτάρει στο εξωτερικό, σε συνθήκες υδρολίσθησης για δύο – τρεις γύρους σερί και όχι με απόλυτη τελειότητα. Και μάλιστα, ένιωσα και μια μικρή ζαλάδα στο γύρω γύρω. Το να καταφέρνεις, όμως, να κάνεις όχι 10, ούτε 20, αλλά 210 γύρους στο Porsche Experience Center (PEC)Hockenheimring, πλαγιολισθαίνοντας συνεχώς, είναι κάτι ανεπανάληπτο.

Ο εντυπωσιακός εκπαιδευτής της Porsche,Dennis Retera, οδήγησε σε αυτό το φοβερό αποτέλεσμα την αμιγώς ηλεκτρική Porsche Taycan,κινούμενος στην κυκλική πίστα των 200 μ., η οποία βρεχόταν συνεχώς με νερό(υδρολίσθηση), καλύπτοντας 42.171 χιλιόμετρα σε 55 λεπτά της ώρας, έχοντας μέση ταχύτητα 46 χλμ./ώρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην συγκεκριμένη πισωκίνητη Taycan των 469 ίππων (μεlaunch control), όλα τα προγράμματα ευστάθειας και πρόσφυσης ήταν απενεργοποιημένα.

«Η επαρκής ισχύς, το χαμηλό κέντρο βάρους και το μακρύ μεταξόνιο εξασφαλίζουν σταθερότητα. Ο ακριβής σχεδιασμός του πλαισίου και του τιμονιού επιτρέπει τον τέλειο έλεγχο ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, ήταν πολύ κουραστικό να διατηρήσω τη συγκέντρωσή μου για 210 γύρους, καθώς η βρεγμένη άσφαλτος δεν παρέχει την ίδια πρόσφυση παντού. Επικεντρώθηκα στον έλεγχο της κίνησης με το τιμόνι, από το να χρησιμοποιώ το πεντάλ γκαζιού, μειώνοντας τον κίνδυνο περιστροφής» είπε ο Retera.

Η απόπειρα πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη της επίσημου κριτή των Guinness World Records, Joanne Brent, η οποία τεκμηρίωσε σχολαστικά το ρεκόρ με μια σειρά τεχνικών βοηθημάτων και άλλων ανεξάρτητων εμπειρογνωμόνων, μεταξύ των οποίων και η Denise Ritzmann του οργανισμού δοκιμών DEKRA, η οποία γνωρίζει τα πάντα για το drifting καθώς ήταν Ευρωπαία πρωταθλήματρια drifting το 2018 και το 2019.

Η ιστορία του Guinness World Recordsξεκίνησε στις 10 Νοεμβρίου 1951, όταν ο Sir Hugh Beaver(1890-1967), Διευθύνων Σύμβουλος της Ζυθοποιίας Guinness στην Ιρλανδία, συνόδευσε ένα κυνήγι. Καθώς οι κυνηγοί δεν μπόρεσαν να βρουν καμία αναφορά σε κανένα βιβλίο για να δείξουν ποιο πουλί είναι το γρηγορότερο στην Ευρώπη, ο Sir Hugh βρήκε την ιδέα καταπληκτική για μια διαφημιστική καμπάνια, σχεδιασμένη να ενθαρρύνει τη συζήτηση σε παμπ.

Το Guinness Superlatives ιδρύθηκε στις 30 Νοεμβρίου 1954 και η πρώτη έκδοση του Guinness Book of Recordsδημοσιεύθηκε το 1955.

Η βάση δεδομένων περιέχει, επί του παρόντος, περισσότερες από 53.000 εγγραφές, με περίπου 8.000 εγγραφές κάθε χρόνο, από όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ