Από 11.860 ευρώ το νέο Swift
Εντελώς καινούργιο, λίγο χαμηλότερο και φαρδύτερο, με νέα μοτέρ, turbo και με ήπιο υβριδικό σύστημα, με πλούσιο εξοπλισμό και ανταγωνιστική τιμή, το νέο Suzuki Swift ήρθε στη χώρα μας. (PHOTOS)
Μετά το ολοκαίνουργιο Ignis, που κι αυτό διατίθεται στην Ελλάδα, η Suzuki με δύο μοντέλα στις μικρές κατηγορίες στοχεύει σε αύξηση των πωλήσεών της, ενώ μην ξεχνάμε τον παραδοσιακό ηγέτη των πωλήσεων της μάρκας, το Vitara.
Το νέο Swift υιοθετεί ένα εντελώς νέο στιλ, έχει σφικτές διαστάσεις (μήκος 3,840 μ., πλάτος 1,735 μ. και ύψος 1,495 mm (2WD) / 1,520 μ. (4WD) και με κύριο χαρακτηριστικό το ελαφρύ αμάξωμα (840 κιλά – 120 λιγότερο από το προηγούμενο), είναι πιο αεροδυναμικό στο δρόμο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Έχοντας μόλις 2 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από το προηγούμενο Swift, οι χώροι για μέχρι και 5 ενήλικες επιβάτες είναι καλοί, όπως ικανοποιητικός, τηρουμένων των αναλογιών, είναι και ο χώρος αποσκευών (265 λίτρα), όντας μεγαλύτερος από πριν.
Ανανεωμένο και στην καμπίνα, με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2 ιντσών, πλήρες ηχοσύστημα με συνδεσιμότητα.
Όσον αφορά στην ανάρτηση, έχουν γίνει σημαντικές βελτιώσεις που χαρίζουν καλύτερο κράτημα και απόκριση στην είσοδο της στροφής.
Τα ευχάριστα νέα για το Swift, είναι ότι εφοδιάζεται με το νέο μοτέρ βενζίνης, με turbo, 1.0 BOOSTERJET με ισχύ 112 ίππους, ενώ διαθέσιμο και το ατμοσφαιρικό μοτέρ, επίσης βενζίνης με 90 ίππους. Ο πρώτος κινητήρας συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 6άρι αυτόματο, ενώ ο δεύτερος διατίθεται και με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT.
Αξίζει να σημειώσω ότι και με τους δύο κινητήρες προσφέρεται το ελαφρύ και συμπαγές ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS, που χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Βοηθά τον κινητήρα σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε το SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία.