X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 15.790 ευρώ το νέο Hyundai Bayon στην Ελλάδα

Το νέο Crossover μοντέλο της κορεατικής μάρκας, παίρνει σαφείς… αποστάσεις από το i20, αλλά και από το Kona HYUNDAI

Το νέο Crossover μοντέλο της κορεατικής μάρκας, παίρνει σαφείς… αποστάσεις από το i20, αλλά και από το Kona.

Όταν απλώνεις την παλέτα των μοντέλων σου, ως κατασκευαστής, προκειμένου να είσαι στο πνεύμα της εποχής και θέλεις να βάλεις όσο το δυνατόν περισσότερους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτων στα καταστήματα, τότε μπορεί να δημιουργηθούν οι λεγόμενοι «κανιβαλισμοί».

Κι αυτό διότι οι αποστάσεις σε διαστάσεις και τιμές, μεταξύ των μοντέλων, μπορεί να μην είναι και μεγάλες.

Στη Hyundai, με το ολοκαίνουργιο Bayon, που πήρε το όνομά του (κι αυτό) από μία πόλη, της νοτιοδυτικής Γαλλίας, εν προκειμένω, θέλησαν να δημιουργήσουν –και τα κατάφεραν- ένα πιο ψηλό μοντέλο από το i20 και λίγο μικρότερο του Kona, το οποίο είναι η SUV εκδοχή.

Έτσι, με 16,5 εκ. απόσταση από το έδαφος, πράγματι οδηγός και συνεπιβάτες κάθονται ψηλότερα, ενώ και με 4,18 μ. μήκος, 1,775 πλάτος και 1,5 ύψος, ξεχωρίζει ανάμεσα στα δύο μοντέλα.

Την ίδια στιγμή ξεχωρίζει και στον ανταγωνισμό της κατηγορίας των B SUV, εκεί που υπολογίζονται και τα Crossover, μια κατηγορία κατέχει τη μερίδα του λέοντος με το 26,7% της αγοράς και που διαθέτει πάνω από 25 μοντέλα (!) και να φανταστούμε ότι πριν μερικά χρόνια είχε μόνο τα Daihatsu Terios και Suzuki Jimny (αρχική έκδοση).

Το νέο Crossover μοντέλο της κορεατικής μάρκας, παίρνει σαφείς… αποστάσεις από το i20, αλλά και από το Kona. HYUNDAI

Η Hyundai, ευελπιστεί με το νέο Bayon να κρατηθεί στη δεύτερη θέση των λιανικών πωλήσεων, στην Ελλάδα, σε μια χρονιά που σύσσωμος ο κλάδος αντιμετωπίζει θέματα διαθεσιμότητας αυτοκινήτων.

Το Bayon, απέναντι σε Crossland, Stonic, Kamiq, C3 Aircross, Arona, T Cross και άλλα μοντέλα, έρχεται με αρκετά χαρακτηριστικά.

Σχεδιαστικά, ξεχωρίζουν τα λεπτά φώτα ημέρας LED, σε συνέχεια του αεραγωγού, τα φώτα (πλήρως LED σε ανώτερη έκδοση), τα πίσω φωτιστικά μπούμεραγκ είτε συμβατικά είτε LED, η μαύρη γυάλινη επένδυση με σήμα μάρκας και ο στάνταρ διαχύτης.

Προαιρετική μαύρη διχρωμία, ζάντες έως 17 ίντσες και στάνταρ ράγες οροφής, συμπληρώνουν την εικόνα.

Στην καμπίνα, με 2,58 μ. μεταξόνιο, είναι άνετο με πραγματική πέμπτη θέση, ενώ τα 411 λίτρα αποσκευών, είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας του και υπερ-αρκετά.

Η καμπίνα, φέρει θήκη για φόρτιση κινητού πίσω, LED ατμοσφαιρικό φωτισμό, 10,25 ιντσών ψηφιακό πίνακα οργάνων, 10,25 ιντσών οθόνη navi ή 8άρα πολυμέσων με κάμερα οπισθοπορείας και γραμμές καθοδήγησης και συνδεσιμότητα smartphone.

Στην δε έκδοση με την 10,25 ιντσών οθόνη, παρέχει 5 χρόνια δωρεάν σύνδεση στις υπηρεσίες Live.

Διαθέσιμο με ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.2 lt – 84 hp, όμοιο με του i10 και του i20), με σύστημα ανάκτησης ενέργειας για τα ηλεκτρικά μέρη.

Παράλληλα, προσφέρεται με turbo κινητήρα 1.0 lt – 100 hp, με ή χωρίς ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, με 6άρι μηχανικό ή 7άρι DCT κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το μοτέρ έχει τεχνολογία με συνεχώς μεταβαλλόμενη διάρκεια βύθισης των βαλβίδων CVVT.

Όλες οι εκδόσεις 48 V έχουν μηδενικά τέλη τέλη κυκλοφορίας. Επίσης, το Bayon εφοδιάζεται με την Hyundai SmartSense, την πλήρη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού.

Η ατμοσφαιρική έκδοση κοστίζει 15.790 ευρώ, ενώ οι turbo ξεκινούν από τις 17.190 ευρώ και η υβριδική από τις 18.990 τα υβριδικά (900 ευρώ παραπάνω από τη συμβατική, με ίδιο εξοπλισμό).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφορά σε τιμή, του i20 με 100 ίππους, έναντι Bayon με ίδιο μοτέρ και 6άρι κιβώτιο, είναι 2.000 ευρώ. Αυτή τη στιγμή τα σκήπτρα των πωλήσεων τα έχουν οι παραδοσιακοί κινητήρες, αλλά το μίγμα αλλάζει προς τα υβριδικά.

Σε λίγες ημέρες, περισσότερα από τη δοκιμή μας.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ