Από 17.300 ευρώ το Toyota Yaris Cross
Το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα GA-B της Toyota, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την 4η γενιά hybrid electric τεχνολογίας της Toyota.
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Εκεί που πλασάρεται με τρομερές αξιώσεις το ολοκαίνουργιο Toyota Yaris Cross, βρίσκονται μοντέλα όπως (βάσει πωλήσεων τριμήνου 2021): Peugeot 2008, Suzuki Vitara, Ford Puma, VW T‐Roc, Kia Stonic, VW T‐Cross, Skoda Kamiq, Hyundai Kona, Opel Crossland, Jeep Renegade, Nissan Juke, Renault Captur, Audi Q2, Citroen C3 Aircross, Seat Arona, Fiat 500X, Dacia Sandero, Ford Ecosport και Citroen DS3 Crossback.
Απίστευτη, λοιπόν, μάχη αναμένεται, με ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί την 4ης γενιάς υβριδική τεχνολογία της Toyota και βασίζεται στην πλατφόρμα που ήδη χρησιμοποιεί το απλό και επιτυχημένο Yaris.
Εχοντας στη φαρέτρα της, το μεγάλο RAV4 και το μικρότερο C-HR, η Toyota στα 4,18 μ. μήκος, δημιούργησε το εισαγωγικό μοντέλο στη γκάμα των SUV, με ελκυστική εμφάνιση, με διχρωμία στο αμάξωμα και ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης, με 3 εκ. αυξημένη απόσταση από το έδαφος, όντας 9 εκ. πιο ψηλό και 2 εκ. πιο φαρδύ από το πεντάθυρο Yaris.
Μάλιστα, μολονότι έχει το ίδιο μεταξόνιο (2,560 μ.) με το νέο Yaris hatchback, με 6 εκ. παραπάνω στον εμπρός πρόβολο και 18 εκ. περισσότερα πίσω, προσφέρει αρκετό χώρο στη καμπίνα.
Το hybrid electric σύστημα κίνησης, αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.5lt κύκλου Atkinson, ισχύ 116 ίππους και θερμική απόδοση στο 40%, υπερέχοντας έναντι εφάμιλλων κινητήρων πετρελαίου, και έχοντας έχει μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα/100χλμ. και 103 γρ./χλμ. εκπομπών CO2 .
Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται η πίσω πόρτα που ανοίγει ηλεκτρικά, το ρυθμιζόμενο σε ύψος δάπεδο, το ευέλικτο σύστημα ιμάντων για την ασφάλιση αντικειμένων, το σύστημα αναδιπλούμενων και διαιρούμενων πίσω καθισμάτων 40:20:40, καθώς και το ευφυές σύστημα τετρακίνησης (AWD), που σε φυσιολογικές συνθήκες μεταφέρει τη ροπή στην μπροστινό άξονα, ενώ κατά την εκκίνηση, την επιτάχυνση ή σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, δίνει ροπή και στον πίσω άξονα.
Στην Ελλάδα είναι ήδη διαθέσιμο, με τιμές από 17.300 ευρώ.