X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 22.430 ευρώ το νέο Audi Α3 Sportback

Με περισσότερα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητα και τεχνολογίες από μεγαλύτερες κατηγορίες, χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Μεσ’ το κατακαλόκαιρο ήρθε στην Ελλάδα το νέο Audi Α3 Sportback, το οποίο ανεβάζει ψηλότερα τον πήχη του ανταγωνισμού στα premium μοντέλα της κατηγορίας αυτής.

Στην 4η γενιά του, το μοντέλο χαρακτηρίζεται από νέο εξαγωνικό Singleframe με κυψελωειδή μάσκα μπροστά, μεγάλους αεραγωγούς, πιο έντονους ώμους και κεκλιμένες κολόνες πίσω, εμφανώς μεγαλύτερη αεροτομή (περιορίζει κάπως την ορατότητα πίσω), διαχύτη και τραπεζοειδείς απολήξεις εξάτμισης.

Τα ψηφιακά φώτα ημέρας είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό στην έκδοση με προβολείς Matrix LED, ενώ φρεσκάδα ανανέωσης υπάρχει και στην καμπίνα, με ελαφρώς κεκλιμένο ταμπλό προς τον οδηγό, ψηφιακό πίνακα οργάνων, σπορ, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, επιλογέα ταχυτήτων με τεχνολογία shift-by wire, στο 7άρι S tronic κιβώτιο και στρογγυλό διακόπτη αφής για τον χειρισμό του ηχοσυστήματος.

Πλήρες σε συστήματα υποβοήθησης οδηγού, αποφεύγοντας, με το Audi pre sense front, ατυχήματα με οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες μπροστά, ή μειώνοντας τη σοβαρότητα των ατυχημάτων. Υπάρχει και σύστημα αποφυγής σύγκρουσης Collision avoidance assist, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας Lane departure warning, που διορθώνει τις κινήσεις στο τιμόνι, Adaptive cruise assist, που επιταχύνει και φρενάρει μόνο του, μέχρι την ταχύτητα των 210 χλμ./ώρα και πολλά ακόμα.

Στην Ελλάδα διαθέσιμες είναι, προς το παρόν, δύο εκδόσεις κινητήρων βενζίνης: 999 κ.εκ. με 110 ίππους (έκδοση 30 TFSI) και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και 1.498 κ.εκ. με 150 ίππους (35 TFSI MHEV), όπου ο κινητήρας συνδυάζεται με ήπια υβριδική (mild-hybrid) τεχνολογία και αυτόματο κιβώτιο S tronic 7 σχέσεων.

Οι τιμές ξεκινούν από 22.430 ευρώ (25.690 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο), ενώ οι υβριδικές εκδόσεις από 28.990 ευρώ. Το φθινόπωρο θα λανσαριστεί η έκδοση TFSIe plug-in (PHEV), η οποία αναμένεται να μην ξεπερνάει τη φορολογική κλίμακα των 40.000 € (ΛΤΠΦ) καθώς και το όριο των 50 γρμ./χλμ. εκπομπής ρύπων CO2, ώστε να επωφεληθεί των ευνοϊκών φορολογικών ελαφρύνσεων, ενώ αναμένεται και μικρότερη mild hybrid έκδοση, η 30 TFSI MHEV S tronic, αλλά και έκδοση πετρελαίου 30 TDI S tronic έκδοση. Στις αρχές του 2021, θα προστεθεί και έκδοση φυσικού αερίου (CNG) και τετράθυρο αμάξωμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ