X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 24.900 ευρώ η νέα Skoda Octavia με φυσικό αέριο

H νέα Skoda Octavia

Η έκδοση G-TEC Skoda Octavia με φυσικό αέριο είναι διαθέσιμη σε δύο αμαξώματα, με 7άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG).

Από το λανσάρισμα του μοντέλου, εδώ και λίγους μήνες, γνωρίζαμε ότι η γκάμα κινητήρων θα είναι πλούσια και είχαμε προαναγγείλει την παρουσία μιας έκδοσης φυσικού αερίου.

Τώρα, η εισαγωγική εταιρεία λανσάρει στην Ελλάδα, την νέα Skoda Octavia G-TEC, με τιμή από 24.900 ευρώ στην έκδοση Grand Coupe και 26.200 ευρώ στην έκδοση Sportswagon.

Το μοντέλο, εφοδιάζεται με τον γνωστό κινητήρα 1.5 TSI, που στην έκδοση G-TEC αποδίδει ισχύ 131 ίππους και μέγιστη ροπή 200 Nm από τις 1.400 σ.α.λ..

Η συμπίεση, για την περίσταση, είναι 12,5:1, υψηλότατη για κινητήρα με υπερπλήρωση, με προφανή οφέλη στο βαθμό απόδοσης.

Η νέα Skoda Octavia


Η νέα Octavia G-TEC ξεκινά και λειτουργεί πάντα με φυσικό αέριο, όμως σε τρεις περιπτώσεις γυρίζει αυτόματα στην βενζίνη: όταν η πίεση στις δεξαμενές φυσικού αερίου είναι κάτω από 11 bar, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από -10 βαθμούς και αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό με φυσικό αέριο, όπου ο εγκέφαλος του κινητήρα χρειάζεται λίγα λεπτά (λιγότερα από 5, συνήθως) για να αξιολογήσει την ποιότητα του φυσικού αερίου με το οποίο μόλις ανεφοδιάστηκε.

Στις 3 δεξαμενές, μπορούν να αποθηκευτούν 17,33 κιλά φυσικού αερίου σε τυπική πίεση 200 bar, χαρίζοντας αυτονομία περίπου 500 χιλιόμετρα. Υπάρχει κι ένα μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητας 9 λίτρων, που προσθέτει περίπου 190 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Ο χώρος αποσκευών μειώθηκε κατά 25%, όμως και πάλι στα 455 λίτρα της Grand Coupe και τα 495 λίτρα της Sportswagon, είναι αρκετά.

Η νέα Skoda Octavia

Στο εσωτερικό, η μόνη διαφοροποίηση της Octavia G-TEC, έγκειται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, που έχει διαμορφωθεί ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες της συγκεκριμένης έκδοσης καυσίμου. Σε αυτόν, ο οδηγός μπορεί να βρει πληροφορίες σχετικά με την ποσότητα και την ποιότητα του CNG στις δεξαμενές, τη μέση και τη στιγμιαία κατανάλωση, την αυτονομία με CNG όπως και τη συνδυαστική αυτονομία (CNG & αμόλυβδης) καθώς και τη θερμοκρασία ψυκτικού. Αντίστοιχες αλλαγές έχουν γίνει και στις απεικονίσεις του συστήματος infotainment.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Skoda, μέχρι να οδηγήσουμε την έκδοση, η κατανάλωση κυμαίνεται από 3,6 έως 4,5 κιλά CNG ανά 100 χιλιόμετρα, που με τις τρέχουσες τιμές του φυσικού αερίου, αυτό μεταφράζεται σε κόστος από 3 έως 3,8 ευρώ, ανά 100 χιλιόμετρα.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ