X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 55.940 ευρώ με επιδότηση το ηλεκτρικό BMW iX3

Το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της BMW, ήρθε στη χώρα μας και είναι άμεσα διαθέσιμο, με διόλου ευκαταφρόνητη τιμή.

Εχουμε πει, ότι η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα ακριβή και λιγότερη προσιτή στην ευρεία μάζα του αγοραστικού κοινού. Προϊόντος του χρόνου, οι τιμές των ηλεκτρικών μοντέλων θα μειώνονται.

Πάντως, αλήθεια είναι ότι υπάρχουν και ηλεκτρικά μοντέλα σήμερα, των οποίων η τιμή δεν είναι μακριά από ένα αντίστοιχο συμβατικό μοντέλο.

Η περίπτωση της νέας BMW iX3, η οποία ουσιαστικά είναι η Χ3 αλλά στην αμιγώς ηλεκτρική της εκδοχή, ισχύει κάτι τέτοιο.

Η θυγατρική εταιρεία του εργοστασίου της BMW στην Ελλάδα, ενώ είχε ανακοινώσει τιμή υψηλότερη, τελικά κατάφερε να πάρει χαμηλότερη τιμή από το εργοστάσιο, προκειμένου να μπορέσει να το χωρέσει στα αυτοκίνητα που επιδοτούνται από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», καθώς υπάρχει ανώτατο όριο τιμής οι 50.000 ευρώ (λιανική τιμή προ φόρων).

Κατόπιν τούτου, η τελική τιμή του μοντέλου (με τους φόρους) διαμορφώθηκε από τις 61.940 ευρώ (χαμηλότερη από την δίλιτρη έκδοση πετρελαίου της X3), ενώ όσοι το πάρουν με την επιδότηση, θα πληρώσουν από 55.940 ευρώ.

Μετά το i3, η BMW λανσάρει και την iX3, η οποία ενσωματώνει την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης eDrive 5ης γενιάς.

Φέρει ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 286 ίππους, με ροπή 400 Nm άμεσης ροπής, που μεταφέρεται στον πίσω άξονα, χαρίζοντας επιτάχυνση 6,8 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

Με την μπαταρία υψηλής τάσης ιόντων λιθίου, μεικτής χωρητικότητας 80 kWh (ωφέλιμη 74 kWh), μπορεί να χαρίσει αυτονομία έως 460 χλμ. (WLTP), ενώ για τη φόρτιση, σε ταχυ-φορτιστές DC, με μέγιστη ισχύ 150 kW, χρειάζεται 36 λεπτά να πάρει ενέργεια από 0 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας. Από οικιακό ή δημόσιο φορτιστή, με εναλλασσόμενο ρεύμα, τριφασικά, και μέγιστη ισχύ 11kW, ο χρόνος φόρτισης για την 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, είναι 6 ώρες.

Η έκδοση με την τιμή που έγραψα παραπάνω, διαθέτει πλούσιο εξοπλισμός. Μετά άλλων υπάρχουν: επενδύσεις καθισμάτων και ταμπλό από συνθετικό δέρμα, ηλεκτρικά/θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού/συνοδηγού, πανοραμική ηλιοροφή, αεροδυναμικοί τροχοί αλουμινίου 19 ιντσών, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, BMW Live Cockpit Professional, με κεντρική οθόνη ελέγχου λειτουργιών 10,25 ιντσών, «έξυπνος» προσωπικός βοηθός (IPA), πακέτο Connected Professional (RTTI, Concierge Services, Apple CarPlay, Android Auto), ασύρματη φόρτιση κινητών τηλεφώνων, Driving Assistant Professional και Parking Assistant.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ