Αποκάλυψη για τη θηριώδη BMW M5 Touring των 717 ίππων
Υβριδική, οικογενειακή, αλλά ταυτόχρονα “εκρηκτική” και ικανή να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα - αυτή είναι εκθαμβωτική Touring εκδοχή της BMW M5.
Μηχανικά πανομοιότυπη με τη BMW M5 Sedan, η Touring εκδοχή είναι ένα supersport station wagon με το σύστημα M Hybrid που παράγει 717 ίππους. Αποτελείται από τον V8 twin-turbo κινητήρα 4.4 λίτρων (585 PS και 750 Nm) και έναν ηλεκτροκινητήρα (197 ίππων και 280 Nm), που συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic και το σύστημα τετρακίνησης M xDrive.
Χάρη σε αυτά, το βαυαρικό super-wagon χρειάζεται μόλις 3,6 για να σημειώσει το sprint των 0-100 km/h. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, αλλά υπό προϋποθέσεις μπορεί να ανέβει μέχρι και τα 305 km/h με το προαιρετικό M Driver’s Package.
Το ηλεκτρικό σύστημα και η μπαταρία χρηστικής χωρητικότητας 18,6 kWh εξασφαλίζουν αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως και 67 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τη BMW, με ταχύτητα έως και 140 km/h. Σε αυτή την περίπτωση, αναλόγως του οδηγικού προφίλ η M5 Touring παράγει και τον αντίστοιχο ‘ηλεκτρονικό’ ήχο που προσομοιώνει εκείνον του θερμικού V8.
Μαζί με την τετρακίνηση M xDrive, την πρόσφυση βοηθά και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα - το οποίο είναι ειδικά ρυθμισμένο για τα χαρακτηριστικά επιδόσεων του συστήματος M HYBRID.
Πέραν του οδηγικού προφίλ 4WD, που ισχύει με την εκκίνηση του κινητήρα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από το μενού του M Setup εναλλακτικά το προφίλ 4WD Sport, το οποίο δίνει περισσότερη έμφαση στη μετάδοση της ροπής στους πίσω τροχούς. Φυσικά, υπάρχει και το mode 2WD, για την απόλυτη διασκέδαση της πίσω κίνησης ακόμα και με πλήρη απενεργοποίηση του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης DSC (Dynamic Stability Control).
Σχεδιαστικά, η M5 Touring υιοθετεί τη φιλοσοφία της Sedan με ογκώδεις θόλους των τροχών, τις αιχμηρές γραμμές στο ρύγχος και στην ουρά και τις επιφάνειες στο χρώμα του αμαξώματος σε συνδυασμό με το μαύρο φινίρισμα της οροφής.
Επίσης, ξεχωρίζουν οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, η ολοκαίνουρια μάσκα ‘νεφρών’ του τμήματος M και ο περιμετρικός φωτισμός BMW Iconic Glow.
Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου διακρίνεται από τα λεπτά φώτα που εκτείνονται στις πλευρές του αμαξώματος, τους κάθετους ανακλαστήρες στα εξωτερικά άκρα του προφυλακτήρα και φυσικά τον διαχύτη με δύο ζευγάρια εξατμίσεων ενσωματωμένα αριστερά και δεξιά του.
Επίσης, μια γραμμή εκτείνεται σε όλο το μήκος του αμαξώματος της Μ5 Touring, από το εμπρός φτερό μέχρι την κεκλιμένη πίσω κολόνα. Τέλος, η πίσω πτέρυγα είναι διαχωρισμένη σε δύο τμήματα.
Όσο για την πρακτικότητα που συνοδεύει τη Μ5 Touring σε σχέση με τη Sedan, αυτό το θηριώδες supersport αυτοκίνητο μπορεί να χωρέσει δύο ποδήλατα στο χώρο αποσκευών.
H νέα BMW M5 Touring κάνει σήμερα την παγκόσμια πρεμιέρα της στην εβδομάδα Monterey Car Week της Καλιφόρνιας των ΗΠΑ, και αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το Νοέμβριο. Οι σημαντικότερες αγορές της είναι της Γερμανίας και της Βόρειας Αμερικής, όπου η τιμή της είναι 121.500 δολάρια (110.545 ευρώ).