ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αρχές του 2021 έρχεται η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

Αρχές του 2021 έρχεται η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

Το πιο προηγμένο τεχνολογικό πακέτο στην ιστορία της Ford – νέα γενιά του συστήματος SYNC με μηχανική μάθηση, συνδεσιμότητα μέσω cloud, λειτουργία Phone As A Key.

Με επιτάχυνση 3,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, έρχεται αρχές του 2021 στην Ευρώπη, η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E – το πρώτο μοντέλο παραγωγής το οποίο η Ford δημιούργησε εξ αρχής ως ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το πρώτο SUV μοντέλο της οικογένειας Mustang προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο εκδόσεις: η πρώτη διαθέτει πίσω κίνηση και ένα ηλεκτροκινητήρα και η δεύτερη τετρακίνηση με δύο μοτέρ.

Επίσης, οι εκδόσεις με τη μικρή και μεγάλη μπαταρία (standard-range και extended-range, αντίστοιχα), προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και 610 χλμ.

Η νέα Mustang Mach-E ανοίγει νέους ορίζοντες με το πιο προηγμένο τεχνολογικό πακέτο συστημάτων άνεσης και υποστήριξης του οδηγού στην ιστορία της Ford. Η νέα γενιά του συστήματος SYNC μαθαίνει από το στυλ και τις συνήθειες του οδηγού και κάνει υποδείξεις προκειμένου ο τελευταίος να εξοικονομήσει χρόνο κατά τις μετακινήσεις του.

Το Phone As A Key επιτρέπει το ξεκλείδωμα του οχήματος χωρίς χρήση κλειδιού, αναγνωρίζοντας το smartphone του ιδιοκτήτη. Επίσης, το σύστημα Intelligent Range μπορεί να υπολογίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια την υπολειπόμενη αυτονομία, αξιοποιώντας τη συνδεσιμότητα μέσω cloud. Επιπλέον, οι τελευταίες τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης, στάθμευσης και αποφυγής ατυχημάτων της Ford προσφέρουν μία πραγματικά διαισθητική και απροβλημάτιστη οδηγική εμπειρία.

Κάθε Mustang Mach E διαθέτει τα προφίλ οδήγησης Whisper, Active και Untamed, τα οποία προσαρμόζουν τη συνολική οδηγική εμπειρία και αίσθηση στη διάθεση του οδηγού. Το πενταθέσιο SUV με την κουπέ σιλουέτα αναβαθμίζεται συνεχώς προϊόντος του χρόνου χάρη στις over-the-air ενημερώσεις.

Αρχές του 2021 έρχεται η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

Η νέα πλατφόρμα της Mustang Mach-E φέρει μπαταρία ιόντων λιθίου κεντρικά τοποθετημένη, ανάμεσα στους άξονες και κάτω από το δάπεδο, πετυχαίνοντας ένα χαμηλό κέντρο βάρους που υποστηρίζει το σπορ χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που γνωρίσαμε στη Mustang τόσο στην έκδοση με τη βασική μπαταρία των 68 ωφέλιμων kWh, όσο και στη μεγαλύτερη με ωφέλιμη αποθηκευτική ικανότητα 88 kWh (extended-range).

Η ισχύς της μπαταρίας μεταφέρεται σε ένα νέο, ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) στον πίσω άξονα που διαθέτει σύστημα ψύξης με λάδι, καθώς και σε ένα πρόσθετο στις τετρακίνητες εκδόσεις που βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρόσθιο άξονα. Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει τη μέγιστη ροπή του σε 0,5 δευτερόλεπτα, παρέχοντας εξαιρετική απόκριση:

Η πισωκίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων στην έκδοση με τη μικρή μπαταρία (standard-range), 294 ίππους σε εκείνη με τη μεγαλύτερη (extended-range) και ροπή 430 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση περίπου 6,1 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα.

Η τετρακίνητη Mustang Mach-E, αποδίδει ισχύ 269 ίππων με την standard-range μπαταρία, 351 ίππους με την μπαταρία extended-range και ροπή 580 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση περίπου 5,1 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα.

Η Mustang Mach-E GT με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 487 ίππους, ροπή 860 Nm και επιταχύνει σε 3,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα.

Το σύστημα τετρακίνησης κατανέμει τη ροπή ανεξάρτητα στους εμπρός και πίσω τροχούς για βελτιωμένη επιτάχυνση και συμπεριφορά. Οι ειδικές ρυθμίσεις σε αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές δοκούς, σύστημα διεύθυνσης και σύστημα μετάδοσης έχουν προσαρμοστεί τόσο για τους στενότερους και με περισσότερες στροφές ευρωπαϊκούς δρόμους, όσο και για τα υψηλότερα όρια ταχύτητας που ισχύουν στη γηραιά ήπειρο.

Τα αποδοτικά συστήματα κίνησης προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 610 χλμ. για την Mustang Mach-E με πίσω κίνηση, και μέχρι 540 χλμ. για την τετρακίνητη Mustang Mach-E και την έκδοση First Edition.

Με το Intelligent Range, το άγχος της αυτονομίας αποτελεί παρελθόν, καθώς το σύστημα υπολογίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια την υπολειπόμενη αυτονομία με βάση το στυλ οδήγησης και την πρόγνωση του καιρού.

Η επαναφόρτιση της μπαταρίας γίνεται και μέσω επιτοίχιου φορτιστή Ford Connected Wallbox, ισχύος 7,4 kW και 11 kW, που μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία της Mustang Mach-E από το 10 μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 6 ώρες.

Επίσης, η Mustang Mach-E προσφέρει τη δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (1Pedal Drive), του γκαζιού, που βοηθά στην ανάκτηση περισσότερης κινητικής ενέργειας προς την μπαταρία, για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Φυσικά, το πεντάλ του φρένου παραμένει ενεργό για περιπτώσεις όπου απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς πέδησης.

Αρχές του 2021 έρχεται η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

Εξάλλου, το νέο μοντέλο φέρει ένα πακέτο προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού:

Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring, που διατηρεί αυτόματα μία άνετη απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα και βοηθά στη διατήρηση του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας. Το σύστημα μπορεί να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημα σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας και να το επανεκκινήσει εκ νέου

Active Park Assist 2.0, που προσφέρει πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης σε παράλληλους και κάθετους χώρους, πιέζοντας απλά ένα μπουτόν

Pre-Collision Assist με Auto Emergency Braking, που μπορεί να ανιχνεύει πεζούς και δικυκλιστές στην πορεία του οχήματος, οι οποίοι ενδεχομένως σκοπεύουν να διασχίσουν το δρόμο, και ενεργοποιεί τα φρένα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση και ο οδηγός δεν αντιδράσεις στις προειδοποιήσεις

Lane-Keeping System με Blind Spot Assist, που παρακολουθεί το τυφλό σημείο του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω και μπορεί να εφαρμόσει ελαφρά δύναμη στο τιμόνι για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση.

Εξωτερικά, η Mustang Mach-E είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως Mustang, διαθέτοντας πολλά από τα γνωστά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ και δυναμικό καπό, η σχεδίαση των ώμων του αμαξώματος, οι επιθετικοί προβολείς και, το σήμα κατατεθέν, τα πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία.

Το εσωτερικό της Mustang Mach-E ενσαρκώνει ένα μίγμα κομψής και μοντέρνας σχεδίασης και έξυπνης λειτουργικότητας.

Όσοι πελάτες παραγγείλουν την Mustang Mach-E φέτος και το 2021 θα έχουν πέντε χρόνια δωρεάν πρόσβαση στο κορυφαίο Δίκτυο Φόρτισης FordPass – ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα δημόσιων σταθμών φόρτισης στην Ευρώπη – που τώρα περιλαμβάνει πάνω από 155.000 σταθμούς φόρτισης.

Σε συνεργασία με τη NewMotion, οι πελάτες της Ford θα μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή FordPass για να εντοπίζουν, να καθοδηγούνται, να πληρώνουν και να παρακολουθούν τη φόρτιση σε τοποθεσίες που βρίσκονται σε 21 χώρες – ενεργοποιώντας και πληρώνοντας για τις υπηρεσίες από ένα λογαριασμό κάτι που απλουστεύει την εμπειρία του χρήστη.

Οι αγοραστές της Mustang Mach-E θα έχουν επίσης ένα χρόνο δωρεάν πρόσβαση στο δίκτυο ταχείας φόρτισης της κοινοπραξίας IONITY που έχει εγκαταστήσει ήδη πάνω από 300 σταθμούς φόρτισης με στόχο να γίνουν 400 μέχρι το τέλος της χρονιάς. Η Ford είναι επίσης ιδρυτικό μέλος και μέτοχος της IONITY, η οποία έχει δημιουργήσει σταθμούς ταχείας φόρτισης κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων σε κεντρικές Ευρωπαϊκές τοποθεσίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ