ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επτά Plug-in υβριδικά στη γκάμα της Audi

Τα επτά μοντέλα Audi plug-in
Τα επτά μοντέλα Audi plug-in AUDI

Με την προσθήκη των plug-in υβριδικών εκδόσεων των A3 Sportback, Q3 και Q3 Sportback, το χαρτοφυλάκιο εξηλεκτρισμένων μοντέλων της Audi αγγίζει τα 7 μοντέλα. 

Μετά τα μεγάλα μοντέλα A6, A7 Sportback, A8 και Q7, ακολούθησε το νέο A3 Sportback το καλοκαίρι του 2020, το Audi Q8 το φθινόπωρο και πρόσφατα τα Q3 και Q3 Sportback.

Οι νέες προσθήκες A3 Sportback TFSI e, προσφέρονται σε δύο επίπεδα ισχύος: 40 TFSI e με 204 ίππους (150 kW) και 45 TFSI e με 245 ίππους (180 kW), τα Q3 45 TFSI e και Q3 Sportback 45 TFSI e, το καθένα με 245 ίππων (180 kW) και το Q8 TFSI e σε δύο επίπεδα ισχύος: 55 TFSI e με 380 ίππους (280 kW) και 60 TFSI e με 462 ίππους (340 kW).

Τρεις κινητήρες TFSI υπάρχουν σε ολόκληρη τη σειρά PHEV: 1.4 TFSI με 150 ίππους (110 kW) στα A3 Sportback, Q3, Q3 Sportback, 2.0 TFSI με 252 ίππους (185 kW) στα A6, A7 Sportback και 3.0 TFSI με 340 ίππους (250 kW) στα A8, Q7, Q8.

Το Audi A3 Sportback
Το Audi A3 Sportback AUDI

Οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα «μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο» ηλεκτροκινητήρα (PSM) με απόδοση, ανάλογα με το μοντέλο, μεταξύ 80 και 105 kW.

Τα compact μοντέλα διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic και κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ τα μεγάλα μοντέλα διαθέτουν S tronic ή tiptronic καθώς και δύο εκδόσεις του quattro.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου, είναι τοποθετημένη στην περιοχή του πίσω άξονα, ενεργειακής χωρητικότητας μεταξύ 13,0 και 17,9 kWh, ανάλογα με το μοντέλο. Η ηλεκτρική αυτονομία φθάνει έως και 65 χιλιόμετρα.

Όλα τα μοντέλα έχουν οθόνες για την πληροφόρηση του οδηγού ως προς την υβριδική κατάσταση (μετρητής ισχύος και διάγραμμα ροής ενέργειας).

Η εκκίνηση γίνεται από στάση, πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία και η τελική ταχύτητα με ηλεκτροκίνηση ποικίλλει, 135 ή 140 χλμ./ώρα, ανάλογα με το μοντέλο.

Όλα τα μοντέλα φέρουν διακόπτη EV προτεραιότητα σε καθαρά ηλεκτρική οδήγηση.

Επίσης, η υβριδική λειτουργία έχει ειδικά προφίλ, για διατήρηση ή αύξηση φόρτισης της μπαταρίας, ελεγχόμενη από τον οδηγό μέσω του λειτουργικού συστήματος MMI.

Ο ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζονται για να δώσουν επιτάχυνση με πλήρη ισχύ, ενώ η ανάκτηση ενέργειας γίνεται και κατά το ρολάρισμα και την πέδηση (έως και 85 kW ισχύος).

Να θυμίσω ότι για δύο χρόνια όλα τα ηλεκτρικά και Plug-in hybrid επωφελούνται δωρεάν στάθμευσης στα κέντρα των δήμων της χώρας.

Η Audi, μέσω της υπηρεσίας e-tron Charging Service επιτρέπει την εύκολη χρήση περίπου 155.000 σημείων φόρτισης AC στην Ευρώπη, ενώ η App εφαρμογή myAudi, διευκολύνει την απομακρυσμένη φόρτιση και προθέρμανση/ψύξη του αυτοκινήτου μέσω smartphone ενώ παρουσιάζει και αναλυτικές θέσεις σταθμών φόρτισης.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ