X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτή είναι η νέα Ducati Panigale V4

Η πρώτη Ducati παραγωγής με κινητήρα V4, προερχόμενο απευθείας από τον Desmosedici του MotoGP, το superbike Panigale V4 των 1,1 ίππων ανά κιλό, ξεκίνησε να διατίθεται στους τυφλά πιστούς της φίρμας της Μπολόνιας.

Με 214 ίππους σε βάρος 198 κιλών, και με ροπή 124 Nm στις 10.000 σ.α.λ. από τα 1.103 κυβικά της, η Panigale V4 έχει δεσμοδρομικό χρονισμό των βαλβίδων, διαφορετική γεωμετρία στην τοποθέτηση του κινητήρα, περισσότερο γραμμική απόδοση της ροπής και ορισμένες παρεμβάσεις για να γίνει πιο φιλική στο δρόμο.

Στο καινούριο και προηγμένο πλαίσιο Front Frame, ο κινητήρας είναι φέρον μέρος του, οι αναρτήσεις φυσικά είναι πλήρως ρυθμιζόμενες (πιρούνι Showa big piston εμπρός 43mm) και οι δαγκάνες των φρένων εμπρός είναι νέες, Brembo Stylema.

Ο αναβάτης μπορεί να κάνει τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις -Race, Sport, Street- μέσω της οθόνης TFT, ενώ στην οδήγηση επενεργεί μια αρμάδα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης, όπως το Traction Control, ο έλεγχος ολίσθησης DSC, σούζας (Ducati Wheelie Control), το Ducati Power Launch για τις εκκινήσεις, το Quick Shift EVO δύο λειτουργιών για τις αλλαγές ταχύτητας και το φρένο κινητήρα Engine Brake Control EVO.

Σε σχέση με τη «βασική» έκδοση των 25.800 ευρώ, η Ducati προσφέρει κι άλλες δύο: την Panigale V4 Sport με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins μεταξύ άλλων, κόστους 31.700 ευρώ, και την κορυφαία Panigale V4 Speciale, που κοστίζει 46.500 ευρώ και έχει τα πάντα - από 12 παραπάνω ίππους μέχρι και μέρη ανθρακονημάτων, εξάτμιση τιτανίου Akrapovic, σέλα Alcantara, αγωνιστική ζελατίνα και το σύστημα Ducati Data Analyser+ GPS…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ