X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτή είναι η νέα Stratos

Η Manifattura Automobili Torino, γνωστή για τη κατασκευή του supercarSCG003Sτης Scuderia Cameron Glickenhaus, θα κατασκευάσει τη νέα Stratos που σχεδίασε ο Pininfarina, ως φόρο τιμής στη θρυλική Lancia του 1973.

Όπως ανακοίνωσε ο ιταλός καροσερίστας, η νέα Stratos θα μπει σε περιορισμένη παραγωγή, μόλις 25 κομμάτια.

Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε το 2010, όταν παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή η νέα Stratos, ως προϊόν δημιουργίας του Γερμανού δισεκατομμυριούχου Michael Stoschek, ο οποίος ανέθεσε τη σχεδίαση της νέας γενιάς του θρυλικού ιταλικού μοντέλου στον Pininfarina, με το μοναδικό μοντέλο να δωρίζεται στον γιο του Stoschek, Maximilian.

Πάντως, σε σχέση με το πρωτότυπο θα υπάρχουν πολλές διαφορές, αφού ο Pininfarina έχει αποχωρήσει από το εγχείρημα, ενώ και ηFerrari, πάνω στο πάτωμα της οποίας θα βασιζόταν η νέα Stratos, φέροντας και τον κινητήρα της F430 Scuderia, έχει απαγορεύσει στην εταιρεία να κάνει χρήση των δικών της μηχανικών και τεχνικών τμημάτων.

Το σχέδιο του νέου μοντέλου σε αμάξωμα και εσωτερικό, θα εμπνευστεί από αυτό της πρώτης Lancia Stratos, αλλά και του πρωτότυπου του 2010, ενώ θα δημιουργηθούν τρεις διαφορετικές εκδόσεις, αγωνιστικού GT, Safari και για καθημερινή χρήση στο δρόμο.

Η μόνη λεπτομέρεια πουέχει αποκαλυφθεί,μέχρι στιγμής, αφορά την ισχύ του κινητήρα, που θα αποδίδει 550 ίππους, ενώ είναι πολύ πιθανό να διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με μανέτεςστο τιμόνι. Στο εσωτερικόκυριαρχεί το γυμνό μέταλλο, το ενσωματωμένορολκέιτζκαι οι θέσεις στις πόρτες για τακράνηοδηγού και συνοδηγού…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ