X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτή είναι η νέα Yamaha XT1200ZE Super Tenere Raid

Η Super Ténéré Raid βγάζει σε ατελείωτους αυτοκινητόδρομους και σε απομακρυσμένα χωμάτινα περάσματα την πιο περιπετειώδη και πιο ταξιδιάρα ψυχή της Yamaha.

Είναι η πιο σκληροπυρηνική πτυχή της Super Ténéré, που έτσι κι αλλιώς με τα 1.200 κ.εκ. της, τους 112 ίππους, τον άξονα μετάδοσης και τα 23 λίτρα του δοχείου καυσίμων της έχει γεννηθεί για τον ανοιχτό δρόμο.

Στην περίπτωση της έκδοσης Raid, που προσεγγίζει τα 20 χιλιάδες Ευρώ, συμπληρώνεται με ψηλή ζελατίνα με εκτροπείς ανέμου, με δύο προβολάκια κάτω από τα φώτα που παραπέμπουν στην αγωνιστική μοτοσικλέτα του Dakar, με ποδιά που διαθέτει και πλαϊνές προεκτάσεις για την προστασία του κινητήρα από τις πέτρες και με πλαϊνά καλύμματα από ανθρακονήματα.

Επιπλέον, διαθέτει δύο βαλίτσες που χωρούν από 37 λίτρα η καθεμία -για τη συνολική μεταφορά αποσκευών 74 λίτρων- και έχουν ειδική σχεδίαση για να δένονται πάνω τους επιπλέον αποσκευές, και ανθεκτικές γωνίες από αλουμίνιο. Βέβαια σημαντικό ρόλο στο ταξίδι παίζει και η ρύθμιση της σέλας σε ύψος από 845 μέχρι 870 χιλ., τα ελαστικά χωρίς σαμπρέλα και η άνεση που προσφέρει στον αυτοκινητόδρομο το cruise control. Ο σχεδιασμός στην έκδοση Raid δεν έχει διαφορές, όμως έχουν αλλάξει τα γραφικά, που αλλάζουν αρκετά -μαζί με τα ανθρακονήματα- τον χαρακτήρα.

Όπως και όλες οι Super Ténéré, έτσι και η Raid στο ταξίδι διαθέτει όλη τη σειρά των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης, που ξεκινά από τη ρύθμιση της χαρτογράφησης του κινητήρα και της ανάρτησης και φτάνει μέχρι το traction control και το δικάναλο ABS…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ