Αυτή είναι η πιο γρήγορη Porsche Macan
Με νέο κινητήρα, περισσότερη ιπποδύναμη και πλουσιότερο εξοπλισμό, η Porsche Macan εμφανίζεται πιο ισχυρή και ευέλικτη σε σχέση με το παρελθόν.
Με έναν νέο 2.9 lt, εξακύλινδρο κινητήρα biturbo, λανσάρεται η Porsche Macan Turbo. O κινητήρας, ήδη χρησιμοποιείται από την Porsche στα μοντέλα Cayenne και Panamera, είναι τελευταίας γενιάς με κεντρική διάταξη turbo.
Και οι δύο στροβιλοσυμπιεστές έχουν τοποθετηθεί μέσα στο V των κυλίνδρων. Η ψυχόμενη πολλαπλή εξαγωγής έχει ενσωματωθεί στην κυλινδροκεφαλή για εξαιρετικά αποδοτική καύση. Ο κινητήρας αποδίδει 29 kW (40 ίππους) περισσότερους από τον 3.6 lt που αντικαθιστά, ήτοι 324 kW (440 ίππους), έχοντας μέγιστη ροπή 550 Nm μεταξύ 1.800 και 5.600 σ.α.λ. Η μετάδοση ισχύος παρέχεται από το κιβώτιο ταχυτήτων PDK επτά σχέσεων, σε όλους τους τροχούς.
Παρά τη μεγαλύτερη ισχύ, έχει μειωμένη κατανάλωση και ρύπους, ενώ επιταχύνει καλύτερα. Μάλιστα, με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono, επιτυγχάνει 4,3 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερα από πριν, με τη μέγιστη ταχύτητα να έχει αυξηθεί κατά 4 χλμ., στα 270 χλμ./ώρα.
Εξωτερικά, το Macan Turbo φέρει νέα εμπρός ποδιά και σταθερή αεροτομή οροφής με διπλή πτέρυγα. Παράλληλα, διαθέτει Porsche Surface Coated Brake (PSCB), πρωτοποριακά φρένα υψηλής απόδοσης και τροχούς 20 ιντσών. Προαιρετικά, μπορεί να παραγγελθεί με ανάρτηση με ρυθμιζόμενο ύψος και νέο υδραυλικό σύστημα αμορτισέρ, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) και Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
Εξάλλου, στην καμπίνα, τα καθίσματα έχουν ηλεκτρική ρύθμιση 18 σημείων, υπάρχει δερμάτινη ταπετσαρία, επένδυση οροφής με Alcantara και βουρτσισμένο αλουμίνιο στις λεπτομέρειες.
Φέρει ηχοσύστημα BOSE Surround Sound με 14 ηχεία και συνολική ισχύ 665 Watt καθώς και Porsche Connect Plus, με hotspot Wi-Fi και πολλές υπηρεσίες συνδεσιμότητας...