X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτή είναι η vέα BMW Σειρά 2 Coupé

Αυτή είναι η vέα BMW Σειρά 2 Coupé BMW

Πισωκίνηση, παρουσιάζεται στο Goodwood Festival of Speed, κατασκευάζεται στο Μεξικό και έρχεται στην αγορά το 2022.

Ένα ακόμα δυναμικό μοντέλο από τη BMW, η οποία ετοιμάζεται να παρουσιάσει, εντός του Ιουλίου, στο διάσημο φεστιβάλ ταχύτητας, στο Goodwood Festival of Speed της Μ. Βρετανίας, την ανανεωμένη Σειρά 2 Coupé.

Πρόκειται για ένα μοντέλο καλοδουλεμένο από τους μηχανικούς της μάρκας, βασισμένο σε πλαίσιο για το μεγαλύτερο BMW Σειρά 4 Coupé, προσφέροντας δυναμική συμπεριφορά στις στροφές και ελεγχόμενες υπερστροφές.

Το δίθυρο αμάξωμα, ξεχωρίζει εντελώς από το αδερφάκι μοντέλο, την πεντάθυρη BMW Σειρά 1, έχοντας φαρδιά μετατρόχια, νέα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, καλύτερη ακαμψία αμαξώματος, πιο ελαφριά σχεδίαση, ιδανική κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους.

Μακρύτερη κατά 10,5 εκ. από την προηγούμενη έκδοση, πιο φαρδιά κατά 6,4 εκ., πιο χαμηλή κατά 2,8 εκ., διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 5,1 εκ. και φαρδύτερα μετατρόχια κατά 5,4 εκ.

Σχεδιαστικά, ξεχωρίζουν τα κάθετα διατεταγμένα ενεργά πτερύγια αντί για μπάρες, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και τα compact πίσω φωτιστικά σώματα με νέα διάταξη φώτων LED.

Αυτή είναι η vέα BMW Σειρά 2 Coupé BMW

Το πισωκίνητο αυτοκίνητο, θα λανσαριστεί στην αγορά στις αρχές του 2022, με τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες (BMW 220i Coupé με 135 kW/184 hp, BMW 230i Coupé - 180 kW/245 hp) και πετρελαιοκινητήρες (BMW 220d Coupé - 140 kW/190 hp με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V), ενώ αιχμή του δόρατος θα είναι η έκδοση BMW M240i xDrive Coupé, με ένα εξακύλινδρο εν σειρά μοτέρ βενζίνης, ισχύος 275 kW/374 hp και ευφυή τετρακίνηση.

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic στάνταρ. Στάνταρ στην BMW M240i xDrive Coupé) και προαιρετικό στις λοιπές εκδόσεις, είναι το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport με χειριστήρια (shift paddles) στο τιμόνι, και Launch Control για δυναμική εκκίνηση με βέλτιστη ελκτική πρόσφυση και λειτουργία Sprint για στιγμιαία αύξηση της επιτάχυνσης εν κινήσει.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει εμπρός άξονα δύο συνδέσμων με γόνατα ελατηρίων, πίσω άξονα πέντε συνδέσμων, αμορτισέρ που ρυθμίζουν συνεχώς την απόσβεσή τους σε σχέση με την αντίστοιχη διαδρομή των ελατηρίων (lift-related) και Electric Power Steering με λειτουργία Servotronic. Ανάρτηση M Sport συμπεριλαμβανομένου variable sport steering (σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού) διατίθενται προαιρετικά.

Οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών είναι στάνταρ (υπάρχουν 18 και 19 ιντσών σε ανώτερες εκδόσεις).

Στην καμπίνα, η σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική με σύγχρονο πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα και δυνατότητα πλήρως ψηφιακών ενδείξεων. Φέρει καθίσματα και δερμάτινο τιμόνι Sport και προαιρετικά καθίσματα M Sport με ενσωματωμένα προσκέφαλα.

Αυτή είναι η vέα BMW Σειρά 2 Coupé BMW

Η θέση των καθισμάτων είναι χαμηλή, πίσω υπάρχουν δύο ανεξάρτητα καθίσματα, το πορτ-μπαγκάζ χωρά 390 λίτρα, ενώ οι πλάτες των πίσω καθισμάτων είναι διαιρούμενες 40 : 20 : 40 / και αναδιπλούμενες.

Στον εξοπλισμό, είναι στάνταρ ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού τριών ζωνών, ενώ προαιρετικά διατίθεται κρυστάλλινη συρόμενη/ανακλινόμενη ηλιοροφή με σχεδόν 20% μεγαλύτερη διαφανή επιφάνεια από του απερχόμενου μοντέλου.

Και στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, υπάρχουν πολλά περισσότερα στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Παράλληλα, υπάρχει προηγμένο σύστημα απεικόνισης / ελέγχου που βασίζεται στην οθόνη 8,8 ιντσών του BMW Operating System 7 και πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη 5,1” στο πλαίσιο του BMW Live Cockpit.

Στάνταρ και ευρεία γκάμα ψηφιακών υπηρεσιών αυτοκινήτου, όπως το BMW TeleServices με έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης, μαζί με το Remote Software Upgrades για ‘over the air’ ενημερώσεις με βελτιωμένες λειτουργίες και εισαγωγή νέων ψηφιακών υπηρεσιών στο αυτοκίνητο.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ