X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αυτή η Corvette δεν έχει ποια τον 6λιτρο V8 κινητήρα της, αλλά έναν της Honda

ΜΙΑ Corvette C6 ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Honda INSTAGRAM - UNRULY_MOTORSPORTS1

Ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης Corvette άλλαξε το εργοστασιακό V8 μοτέρ των 6.000 κυβικών με ένα τετρακύλινδρο Honda 2,4 λίτρων.

Συνηθίζεται κάποιοι να αλλάζουν τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους, με ένα μεγαλύτερο για υψηλότερη απόδοση. Ο ιδιοκτήτης της Corvette C6 που βλέπετε στις φωτογραφίες είχε τον ίδιο στόχο, αλλά τον πέτυχε με παράδοξο τρόπο!

Αντικατέστησε τον εργοστασιακό V8 κινητήρα των 6.000 κυβικών με έναν τετρακύλινδρο της Honda. Το ιαπωνικό μοτέρ με κωδικό Κ24 έχει κυβισμό 2.400 κ. εκ., και αποτελεί δημοφιλής επιλογή στους λάτρεις της Honda και του tunning, καθώς έχει υψηλά περιθώρια βελτίωσης.

Ο συγκεκριμένος έχει δεχθεί τις περιποιήσεις του οίκου βελτίωσης Unruly Motorsports στη Georgia των ΗΠΑ και είχε φτάσει να αποδίδει 828 ίππους πριν τοποθετηθεί στην C6! Μάλιστα, στόχος των μηχανικών είναι να φτάσει τους 900 hp, με turbo φυσικά.

Παράλληλα, είναι και πολύ πιο ελαφρύς από τον εργοστασιακό της Chevrolet, ζυγίζοντας μόλις 144 κιλά έναντι 221 του V8. Για όσους δεν το κατάλαβαν ακόμη, η Corvette προορίζεται για αγώνες dragster, με στόχο κάτω από 7’’ για το 0-400 m.

ΠΗΓΗ: CARSCOOPS

TAGS ΕΙΔΗΣΕΙΣ CORVETTE HONDA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ