Αυτό είναι το ηλεκτρικό σκούτερ της SEAT
Νέο business unit για την προώθηση της αστικής κινητικότητας. Αυτό είναι το ηλεκτρικό σκούτερ της SEAT.
Η Seat αναπτύσσεται κι αλλάζει. Δεν παραμένει απλά μια εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων και σπορ εκδόσεις μέσω της θυγατρικής Cupra, αλλά επιλέγει να ασχοληθεί γενικότερα με την αστική κινητικότητα, καθώς οι συνήθειες αλλάζουν ραγδαία, προς το ευχάριστο, που είναι οι “καθαρές” μετακινήσεις.
Το νέο εγχείρημα της ισπανικής μάρκας, ονομάζεται SEAT Urban Mobility. Πρόκειται για μια επιχειρηματική μονάδα, που θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη λύσεων αστικής κινητικότητας. Μάλιστα, δύο προϊόντα που θα περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο της μονάδας, παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του 9ου Smart City Expo World Congress. Πρόκειται για το νέο της πρωτότυπο e-Kickscooter και το πρώτο ηλεκτρικό πρωτότυπο eScooter, στην 70χρονη ιστορία της, το οποίο θα λανσαριστεί στην αγορά το 2020.
Ο πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo, επισήμανε ότι «η SEAT είναι το κέντρο της μικροκινητικότητας του Volkswagen Group και χάρη σε αυτή τη νέα μονάδα θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε προϊόντα για όλες τις μάρκες του Group, όχι μόνο για την SEAT. Επιπλέον, θα παραδώσουμε υπηρεσίες και λύσεις που σκοπό έχουν την μείωση του θορύβου, της μόλυνσης και του συνολικού αποτυπώματος στις πόλεις για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των κατοίκων.»
Τώρα, το πρωτότυπο e-Scooter είναι εξοπλισμένο με ένα κινητήρα 7 kW, με στιγμιαία μέγιστη ισχύ 11 kW (14,8 hp), που ισοδυναμούν σε 125 κ.εκ. και το οποίο διαθέτει στιγμιαία ροπή κινητήρα 240 Nm. Το scooter έχει μέγιστη ταχύτητα τα 100 χλμ./ώρα και επιταχύνει στα 50 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, η οδηγική αυτονομία με μία φόρτιση φτάνει τα 115 χιλιόμετρα.
Η μπαταρία μπορεί να αφαιρεθεί και να φορτιστεί εύκολα σε οικιακούς ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης με ένα εκτιμώμενο κόστος για όλους τους πελάτες μόλις 0,70 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Επίσης, το πρωτότυπο e-Scooter έχει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο για δύο κράνη κάτω από το κάθισμα, είναι συνδεδεμένο και οι χρήστες μπορούν να ελέγξουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή την τοποθεσία μέσω μίας εφαρμογής στο κινητό.
Εξάλλου, η νέα έκδοση του πρωτότυπου SEAT e-Kickscooter, φτάνει μέχρι και τα 65 χλμ. αυτονομίας, διαθέτει δύο ανεξάρτητα συστήματα πέδησης και πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας που φτάνει τα 551 Wh. Οι πωλήσεις της τρέχουσας έκδοσης, του SEAT EXS που παρουσιάστηκε το 2018, ξεπέρασαν συνολικά τις 10.000 μονάδες.
Παράλληλα, η SEAT παρουσίασε επίσης την πρωτοβουλία DGT 3.0, ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την Ισπανική Αρχή Κυκλοφορίας, που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες και τους πίνακες μηνυμάτων στους αυτοκινητόδρομους σε πραγματικό χρόνο, με κύριο σκοπό τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής και της οδικής ασφάλειας καθώς και την εμπειρία χρήσης κατά την οδήγηση.
Η SEAT έχει εντείνει τις ενέργειές της τα τελευταία χρόνια, για την αστική κινητικότητα και τώρα με τη νέα επιχειρηματική μονάδα, ξεκινά με την εξαγορά της Respiro (πλατφόρμα κοινής χρήσης οχημάτων στη Μαδρίτη), το λανσάρισμα του e-Kickscooter, του πρωτότυπου SEAT Minimó και του e-Scooter...