Αυτό είναι το νέο Audi Q5- Με κορυφαία τεχνολογία σε όλους τους τομείς και super εσωτερικό
Η τρίτη γενιά του πετυχημένου μεσαίου SUV της Audi, έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα και να αποδείξει πως είναι σταθερά ένα βήμα εμπρός από τον ανταγωνισμό.
Χρησιμοποιώντας την εξαιρετική πλατφόρμα PPC για πρώτη φορά σε SUV μοντέλο, η Audi επιχειρεί να δώσει και πάλι το κάτι παραπάνω σε μια ομολογουμένως δύσκολη κατηγορία, όπου κονταροχτυπιούνται premium κατασκευαστές με εξαιρετικές προτάσεις αγοράς σε όλες τις χώρες. Με νέα εμφάνιση, που υπογραμμίζεται από την ψηλά τοποθετημένη μάσκα εμπρός, που γίνεται ιδιαίτερη με τη “λαξευμένη” της επιφάνεια, το Audi Q5 θέλει να συνεχίσει από εκεί που έφτασαν οι προηγούμενες γενιές.
Αντίστοιχα, ψηλότερα είναι τοποθετημένα και τα φωτιστικά σώματα, προβάλλοντας ένα συνολικά νέο οπτικό αποτέλεσμα, για το μεσαίου πολυτελές SUV της Audi. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος, τον πρώτο λόγο για την εικόνα του αυτοκινήτου έχουν τα σύγχρονα φωτιστικά σώματα, με τον νεοτερισμό του ενός επιπλέον φωτός για τα φρένα.
Αυτό βρίσκεται στην εσωτερική πλευρά της αεροτομής που είναι τοποθετημένη στο επάνω μέρος της πόρτας του χώρου των αποσκευών και λειτουργεί προβολικά. Είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε πλάτος από ότι το “τυπικό” τρίτο φως που υπάρχει -και αυτό- στην αεροτομή, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως για την αγορά των ΗΠΑ, το φωτιστικό αποτύπωμα θα είναι στο σχήμα του σήματος της Audi.
Η εικόνα του πίσω μέρους συμπλήρώνεται από τα τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα και την ταινία LED που ενώνει τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου, ενώ ιδιαίτερο δυναμισμό προσδίδει στο σύνολο και ο χαμηλά τοποθετημένος διαχύτης. Εκτενή αλλαγή έχει υποστεί και η καμπίνα του νέου Q5, όπου και πάλι τα ποιοτικά υλικά και η πρακτικότητα με τους άφθονους αποθηκευτικούς χώρους να έχουν τον πρώτο λόγο.
Η ευρυχωρία για τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα είναι δεδομένη, μια και η διαμόρφωση της πλατφόρμας επιτρέπει πολύ καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου για τα πόδια. Στο ταμπλό, οι οθόνες ως είθισται τα τελευταία χρόνια, έχουν τον πρώτο λόγο, τόσο για την τεχνολογική υπόσταση του μοντέλου, όσο και για τη σύγχρονη εικόνα του.
Έτσι, έχουμε μια ενιαία καμπύλη επιφάνεια που περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σε οθόνη με διαγώνιο 11,9 ιντσών αλλά και την οθόνη του συστήματος πολυμέσων που έχει διαγώνιο 14,5 ίντσες και -προαιρετικά- μια τρίτη οθόνη μπροστά από το συνοδηγό, 10,9 ιντσών. Ολόκληρη η ανανεωμένη και πληρέστατη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας και άνεσης, δίνει φυσικά το παρόν στον εξοπλισμό του νέου Q5.
Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο αρχικά με 3 κινητήρες, όλοι με υβριδική υποβοήθηση (Mild Hybrid) με μπαταρία 1,7 kWh, χάρη στην οποία στη φαρέτρα του μοντέλου υπάρχει και η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για κάποια χιλιόμετρα, ενώ σημαντική είναι η υποστήριξη που προσφέρει και στην εν γένει κίνηση του μοντέλου, επιτρέποντας και τον περιορισμό της κατανάλωσης.
Το νέο Audi Q5 στη βασική του έκδοση, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, εφοδιάζεται με το δίλιτρο βενζινοκίνητο σύνολο που αποδίδει 204 ίππους, οι οποίοι καταλήγουν στους εμπρός τροχούς. Προαιρετικά, ακόμα και η βασική έκδοση θα είναι διαθέσιμη και ως τετρακίνητη. Στη βασική diesel επιλογή (και πάλι με μοτέρ 2,0 λίτρων και 204 ίππους), η τετρακίνηση είναι στάνταρ.
Τετρακίνητο είναι και το κορυφαίο SQ5, με τον V6 TFSI κινητήρα των 3,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 432 ίππους και φυσικά έχει όλες τις απαραίτητες αλλαγές που θα χρειαστεί ο οδηγός του για να έχει την απόλυτη σπορ αίσθηση στην κατηγορία, με ένα αυτοκίνητο που με τις επιδόσεις του θα ξεχωρίζει.