X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό είναι το νέο Ford Puma

HASSELBLAD H5D

Με ελκυστική σχεδίαση, μεγάλο πορτμπαγκάζ και ήπια υβριδική τεχνολογία.

Το όνομα Puma επανέρχεται στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της Ford, αυτή τη φορά σε crossover μέγεθος και όχι σε μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το μόνο κοινό, με το παλιό μοντέλο, εκτός από το όνομα, είναι ο σπορ χαρακτήρας.

Το μοντέλο, προστίθεται στη γκάμα των Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge και Explorer Plug-In Hybrid. Αυτή τη στιγμή, το ένα στα πέντε οχήματα Ford που πωλούνται στην Ευρώπη είναι SUV, με τις ταξινομήσεις τους να έχουν εμφανίσει άνοδο άνω του 19% το 2018.

Το νέο Ford Puma εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο στη σχεδιαστική ταυτότητα της Ford, με χαρισματικά στιλιστικά στοιχεία, όπως είναι οι προβολείς, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι στην κορυφή των φτερών και οι αθλητικές αεροδυναμικές γραμμές. Θα προσφέρεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ παρά τις συμπαγείς αναλογίες και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διαθέτει χώρο αποσκευών όγκου 456 λίτρων.

Επίσης, το νέο Puma έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου χάρη στην τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt της Ford, με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα και συνδυάζεται με τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost, ο οποίος αποδίδει 125 και 155 ίππους.

HASSELBLAD H5D

Σύμφωνα με τη νέα μέθοδο μέτρησης κατανάλωσης και ρύπων WLTP, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 5,4 – 5,6 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, μεταξύ 124 και 127 γρ./χλμ.

Ανάμεσα στις προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού, που εξασφαλίζουν πιο άνετη και χαλαρή οδηγική εμπειρία, περιλαμβάνονται το Adaptive Cruise Control με Stop & Go, το Speed Sign Recognition και το Lane Centring, για άνετη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και στις πόλεις με συχνές στάσεις-εκκινήσεις, ενώ στο παρκάρισμα εξυπηρετούν το Blind Spot Information System με Cross Traffic Alert. Επίσης, διαθέτει νέο Local Hazard Information, το οποίο είναι σε θέση να ενημερώσει τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο πριν γίνουν αντιληπτές από τον ίδιο ή τους αισθητήρες του οχήματος.

Εξάλλου, το νέο Ford Puma είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, που προσφέρει πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία ανοίγματος (με την κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα) και καθίσματα με δυνατότητα μασάζ (Lumbar Massage Seat).

Το νέο Puma θα αρχίσει να πωλείται στο τέλος της χρονιάς και θα κατασκευάζεται με υψηλά κατασκευαστικά και ποιοτικά στάνταρ, τα οποία εξασφαλίζει το εργοστάσιο της Ford που βρίσκεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, μετά από σχετική επένδυση ύψους σχεδόν 1,5 δις ευρώ από το 2008 μέχρι και σήμερα.

HASSELBLAD H5D

Θα λανσαριστεί με πολλές εκδόσεις, στις οποίες θα ξεχωρίζουν το σπορ Puma ST-Line και το κομψό Puma Titanium.

Πέραν της υβριδικής έκδοσης, προσφέρεται με κινητήρα βενζίνης 1.0 EcoBoost - 125 ίππων, ενώ μετά το λανσάρισμα θα προστεθεί πετρελαιοκίνητη έκδοση και ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Στον τομέα της ανάρτησης, φέρει νέο, ημιάκαμπτο πίσω άξονα με πιο σφικτή αντιστρεπτική ράβδο, μεγαλύτερα αμορτισέρ, πιο άκαμπτα σαϊλεντμπλοκ και βελτιστοποιημένες άνω βάσεις στην ανάρτηση, που μειώνουν τις τριβές και αυξάνουν την ακαμψία του πλαισίου.

Για την ασφάλεια, το Puma χρησιμοποιεί 12 αισθητήρες υπερήχων, τρία ραντάρ και δύο κάμερες τοποθετημένα γύρω από το αυτοκίνητο για την υποστήριξη του "μπουκέτου" τεχνολογιών Ford Co-Pilot360 που βελτιώνουν τα επίπεδα προστασίας των επιβατών, την οδική συμπεριφορά, αλλά και τη διαδικασία στάθμευσης.

Για πρώτη φορά σε όχημα της Ford της κατηγορίας B, μία πίσω ευρυγώνια κάμερα αποτυπώνει μία εικόνα 180 μοιρών που προβάλλεται σε μία οθόνη αφής μέσα στο αυτοκίνητο, ώστε πεζοί, δικυκλιστές και άλλα οχήματα να γίνονται καλύτερα αντιληπτοί όταν το όχημα εξέρχεται από χώρους στάθμευσης ή ιδιωτικούς δρόμους.

Σε θέματα συνδεσιμότητας, φέρει το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, ενώ είναι σε εξέλιξη η ασύρματη φόρτιση, επιτρέποντας στους οδηγούς του νέου Puma να ελέγχουν τα συστήματα ήχου, πλοήγησης και τα συνδεδεμένα smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Εξάλλου, το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect μετατρέπει το νέο Puma σε κινητό WiFi hotspot με δυνατότητα σύνδεσης έως και 10 συσκευών...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ