ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό είναι το νέο Range Rover Evoque

Αυτό είναι το νέο Range Rover Evoque

Το νέο Range Rover Evoque αποκαλύφθηκε στο Λονδίνο, ωστόσο η παγκόσμια παρουσίαση θα γίνει τον Μάρτιο του 2019 στην Πελοπόννησο.

Έχοντας πρωτοπορήσει στην πολυτελή συμπαγή αγορά των SUV, με παγκόσμιες πωλήσεις πάνω από 772.096 και πάνω από 217 διεθνή βραβεία, το νέο Range Rover Evoque θα είναι διαθέσιμο σε 127 χώρες. Συνδυάζοντας την ασύγκριτη κληρονομιά της Range Rover με τεχνολογία αιχμής, σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στη Μ. Βρετανία.

Το συμπαγές αμάξωμα είναι σχεδόν πανομοιότυπο με 4,37 μ., σε σχέση με το προηγούμενο, όμως βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium Transverse Architecture του Land Rover, χαρίζοντας περισσότερο εσωτερικό χώρο από πριν, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 20 χιλιοστά. Ο χώρος αποσκευών είναι κατά 10% μεγαλύτερος (591 λίτρα) και με διπλωμένα τα καθίσματα (διαιρούνται 40:20:40), αυξάνεται στα 1.383 λίτρα. Ξεχωρίζουν οι μεγάλοι τροχοί 21 ιντσών, οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς LED Matrix, και το τελείωμα του πίσω μέρους.

Στο εσωτερικό του, υπάρχουν λεπτές επιφάνειες και απλές γραμμές με προσεκτικά επιλεγμένα υλικά υψηλής ποιότητας για να δημιουργήσει μια πολυτελή, μινιμαλιστική, ψηφιακή καμπίνα. Τα τεχνικά υφάσματα που χρησιμοποιούν ανακυκλωμένα πλαστικά, προσφέρονται ως εναλλακτικές επιλογές για το δέρμα. Η καμπίνα έχει σχεδιαστεί για να είναι ένας ήρεμος και γαλήνιος χώρος, εξασφαλίζοντας άνετους, υγιείς και ευχαριστημένους επιβάτες, με τεχνολογίες όπως το σύστημα Touch Pro Duo, διπλής όψης, το οποίο διαθέτει νέο ταχύτερο λογισμικό και χειριστήρια καθισμάτων 16 θέσεων.

Αυτό είναι το νέο Range Rover Evoque
COPYRIGHT 2018

Η νέα αρχιτεκτονική έχει αναπτυχθεί για ηλεκτροκίνηση, με ένα ήπιο υβρίδιο 48 volt διαθέσιμο κατά την εκτόξευση και ένα plug-in υβριδικό μοντέλο που προσφέρεται περίπου 12 μήνες μετά. Το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης είναι ένα πρώτο για το Land Rover και λειτουργεί με τη συγκομιδή ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την επιβράδυνση χάρη στην ενσωματωμένη στο κινητήρα γεννήτρια μίζας ενσωματωμένη στον κινητήρα, η οποία αποθηκεύεται στην μπαταρία κάτω από το δάπεδο. Σε ταχύτητες κάτω από 17km / h (11mph), ο κινητήρας θα σβήσει ενώ ο οδηγός εφαρμόζει τα φρένα. Όταν αποσύρεται, η αποθηκευμένη ενέργεια αναδιατάσσεται για να υποβοηθήσει τον κινητήρα σε επιτάχυνση και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου. Το αποτέλεσμα είναι μια εκλεπτυσμένη, ήσυχη και αποδοτική κίνηση σε γεμάτες από βαριά περιοχές κυκλοφορίας, εκτός από την εξοικονόμηση απόδοσης.

Tο νέο Range Rover Evoque έρχεται με τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης 2.0 lt με ιπποδυνάμεις 200hp, 250hp και 300hp ή πετρελαίου 2.0 lt με ιπποδυνάμεις 150hp, 180hp και 240hp. Κάθε ένα, εκτός από το βασικό μοντέλο, προσφέρεται με εννέα ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο, ενώ όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες εκτός από τη βασική 2.0 lt – 150 hp. Επίσης, όλες οι εκδόσεις, εκτός της προσθιοκίνητης, θα φέρουν και το ήπιο-υβριδικό σύστημα MHEV 48V, που μειώνει την κατανάλωση στην πόλη (από 5,6 λίτρα στα 100 χλμ.) και τις εκπομπές CO2, σε χαμηλότερα επίπεδα από 149 γρ./χλμ.

Αυτό είναι το νέο Range Rover Evoque

Εξάλλου, από την άνοιξη του 2019, θα λανσαριστεί και plug-inυβριδική έκδοση, με τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 lt, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 30kW και η ισχύς θα παρέχεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 11,3kWh. Ο κινητήρας θα δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς και ο ηλεκτροκινητήρας στους πίσω, για να έχουμε τετρακίνηση και συνολική ισχύ 200hp.

Η απόσταση από το έδαφος είναι 21,2 εκ., ενώ το Evoque μπορεί τώρα να βυθίζεται χωρίς πρόβλημα, μέχρι 60 εκ..

Το νέο Range Rover Evoque είναι επίσης το πρώτο στον κόσμο που διαθέτει τεχνολογία Ground View, προβάλλοντας εικόνες πάνω στην πάνω οθόνη αφής για να δείξει στον οδηγό μια θέα 180 μοιρών κάτω από το μπροστινό μέρος του οχήματος. Θα φέρει και κάμερα οπισθοπορεία, Adaptive Cruise Control με σύστημα υποβοήθησης οδήγησης, Lane Keep Assist, Autonomous Emergency Braking και Driver Condition Monitor Hill Descent Control, Έλεγχο προόδου σε όλους τους τομείς (Land Rover's off-road cruise control), Low Traction Launch και Hill Launch Assist…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ