Αυτό είναι το νέο Renault ARKANA
Το νέο κουπέ-crossover της γαλλικής μάρκας θα κατασκευάζεται στη Ρωσία με προορισμό αρχικά αγορές εκτός Ευρώπης.
Περισσότερα στοιχεία αποκάλυψε η Renault για το νέο της μοντέλο, στη μεσαία κατηγορία των SUV. Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Μόσχας, η γαλλική μάρκα παρουσιάζει, σε παγκόσμια πρεμιέρα, το νέο ARKANA, ένα ξεχωριστό κουπέ – crossover, που φιλοδοξεί να επιτύχει διεθνή καριέρα.
Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στη Ρωσία και από εκεί θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις το 2019, ενώ θα επεκταθούν στην Ασία και σε άλλες περιοχές, υιοθετώντας τον ίδιο σχεδιασμό, αλλά με προϊοντικές εφαρμογές προσαρμοσμένες στις εκάστοτε τοπικές ιδιαιτερότητες. Προς το παρόν, δεν ανακοινώθηκε αν θα λανσαριστεί και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η κατηγορία των SUV, αυτή τη στιγμή είναι η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη και δυναμική της αγοράς αυτοκινήτου ευρύτερα. Οι ανάγκες των καταναλωτών γίνονται ολοένα και πιο ετερόκλητες και το ARKANA δημιουργήθηκε ακριβώς για να ικανοποιήσει αυτές τις νέες απαιτήσεις. Έτσι προβάλει ένα διττό χαρακτήρα που συνδυάζει την κομψότητα ενός σεντάν με τη στιβαρότητα ενός SUV.
Το όνομά του προκύπτει από το λατινικό «Arcanum», που σημαίνει «μυστικό», μία λέξη που χρησιμοποιούταν για αιώνες προκειμένου να υποδηλώσει γεγονότα και φαινόμενα ιδιαίτερης σημασίας. Η ονομασία αυτή υποδηλώνει τη μοναδικότητα του μοντέλου, καθώς και τον μαγνητισμό που εκπέμπει μέσα από το πρωτοπόρο πνεύμα του.
Ο πολύπλευρος χαρακτήρας του ARKANA αποτυπώνεται στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τα πληθωρικά φτερά που φιλοξενούν τους μεγάλους τροχούς των 19 ιντσών, δηλαδή μερικά από στοιχεία που υπόσχονται ευχέρεια κίνησης σε ποικιλία εδαφών. Έτσι δομείται το προφίλ ενός μοντέλου ικανού να αντεπεξέλθει σε σκληρές οδηγικές και καιρικές προκλήσεις.
Από την άλλη, η κομψότητα είναι κάτι που υπογραμμίζεται από την ψηλή γραμμή των ώμων του αμαξώματος, τον κουπέ σχεδιασμό, τα πλευρικά χρωμιωμένα διακοσμητικά αλλά και την πανοραμική γυάλινη οροφή.
Το νέο ARKANA θα παίξει καταλυτικό ρόλο στον στρατηγικό σχεδιασμό του Groupe Renault «Drive the Future», που έχει ως στόχο την ενίσχυση της διεθνούς ανάπτυξης, τη διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας και κυρίως την αύξηση των διεθνών πωλήσεων στις 5 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2022…