Αυτό είναι το νέο Skoda KAMIQ
Η Skoda παρουσίασε το μικρότερο SUV στη γκάμα της, κάτω από το KAROQ και το KODIAQ το οποίο θα βρίσκεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Μόλις λίγες ημέρες πριν το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Skoda παρουσίασε το μικρότερο SUV στη γκάμα της, κάτω από το KAROQ και το KODIAQ.
Μολονότι το όνομα KAMIQ προέρχεται από τη γλώσσα των Inuit ανθρώπων που ζουν στον βόρειο Καναδά και τη Γροιλανδία, εντούτοις το μοντέλο δεν είναι για τους... πάγους. Το μοντέλο έρχεται σε μια ανερχόμενη κατηγορία αμαξωμάτων, την πλέον δημοφιλή εμπορικά στην Ευρώπη, όπως είναι τα SUV, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα ενός σπορ οχήματος - όπως τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και την ανυψωμένη θέση καθισμάτων - με την ευελιξία ενός συμπαγούς αυτοκινήτου. Το νέο KAMIQ έχει μήκος 4,241 μ., πλάτος 1,793 μ. και έχει ύψος 1,531 μ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,651 μ.
Υπάρχουν τρία συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το κορυφαίο σύστημα ψυχαγωγίας Amundsen συνδυάζεται με μια οθόνη αφής 9,2 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά, με καθαρή θέα του οδηγού. Αυτή η οθόνη κατατάσσεται μεταξύ των μεγαλύτερων στον τομέα της.
Επίσης, είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει προβολείς LED split με φώτα ημέρας που εμφανίζονται σαν τέσσερις πολύτιμοι λίθοι πάνω από τους κύριους προβολείς.
Όλοι οι κινητήρες του KAMIQ είναι μονάδες άμεσης έγχυσης με υπερσυμπιεστές. Έρχονται με ανάκτηση ενέργειας πέδησης καθώς και τεχνολογία Stop / Start και συμμορφώνονται με τα πλέον αυστηρά πρότυπα εκπομπών Euro 6d-TEMP. Ο βασικός κινητήρας είναι 1.0 TSI που παράγει 70 kW (95 hp), έχει μέγιστη ροπή 175 Nm και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων.
Το 1.0 TSI με ισχύ ισχύος 85 kW (115 PS) έρχεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων στάνταρ, αλλά μπορεί να εξοπλιστεί με DSG με σχέσεις και παράγει ροπή 200 Nm. Ο κορυφαίος κινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI με ισχύ 110 kW (150 hp) και μέγιστη ροπή 250 Nm. Η τεχνολογία ενεργού κυλίνδρου (ACT) σβήνει αυτόματα δύο κυλίνδρους όταν το φορτίο είναι ελαφρύ, εξοικονομώντας έτσι καύσιμα. Αυτός ο κινητήρας είναι επίσης διαθέσιμος με DSG 7άρι, ως εναλλακτική λύση στο χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Και οι τρεις βενζινοκινητήρες είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.
Ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI που παράγει 85 kW (115 hp) προσφέρει επίσης ροπή 250 Nm και είναι εξοπλισμένος με έναν καταλυτικό μετατροπέα SCR με έγχυση AdBlue και φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου. Αυτός ο αποδοτικός κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το 7-τάχυτο DSG είναι προαιρετικό.
Εξάλλου, η τελευταία έκδοση του 1.0 G-TEC, είναι ένας ιδιαίτερα αποδοτικός και φιλικός προς το περιβάλλον κινητήρας, με ισχύ 66 kW (90 hp) και μέγιστη ροπή 160 Nm και έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG). Αυτό δημιουργεί χαμηλότερες εκπομπές CO2 και NOx σε σύγκριση με τα συμβατικά καύσιμα. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων...